שבוע שעבר, האוצר ויתר על גבית מיסים

התמ-ים

New member
שבוע שעבר, האוצר ויתר על גבית מיסים

בגובה של כמליון ש"ח (יודעים כמה רעבים אפשר להאכיל בכסף הזה? לכמה אימהות חד הוריות אפשר לעזור? ושאר השאלות הדמגוגיות) לשני זוכי פרס הנובל לכימיה (או איזה פרס נובל שזה לא היה). הסיבה שפורסמה, מטעם מס הכנסה, היתה: "כשהם עסקו במחקריהם, עליהם הם זכו באותו פרס, זה לא היה מתוך כוונה לזכות בפרס נובל". וואוו. שאני אגיד לכם משהו, כשאני ממלא טוטו / לוטו / שמוטו, זה לא מתוך כוונה לזכות בפרס הראשון. אפילו לא שני. את מנוי מפעל הפיס, אני ממשיך, לא מתוך כוונה לזכות באיזשהו פרס. אם אני אזכה באיזשהו פרס גדול, אני לא אסרב לפרס. אני אואיל בטובי לגבות אותו, לעשות פרסומות חינם לנותן הפרס. כתבתי אם, כי אני יודע ובטוח שאני לא אזכה. אני לא מאלה שזוכים, אלא מאלה שממנים את הפרסים. ניסיון של שנים. אם אני נרשם לאיזשהי הגרלה, זו לא על מנת לקבל פרס. באמת. אני מבטיח לכם. אני מוכן לחתום על הצהרה אצל עו"ד או ח"כ (אפילו פקיד אוצר)! שאלה היפותטית (ככה כותבים?), האם במקרה, רק במקרה, שאני אזכה באיזשהו פרס שמחייב תשלום מס. האם גם לי פקידי האוצר ומס הכנסה יוותרו על תשלום המס??
 

התמ-ים

New member
תוספת קטנה

לפני שבועיים פורסם, שלאחד שזכה במכונית באחת מתוכניות הטלביזיה (לא זוכר איך קוראים לו. נדמה לי בתוכנית "סוף הדרך"), לא היה את הכסף לשלם את המס, כמה עשרות אלפי שקלים. כל אחד שמתחרה באותם תוכניות, תמיד חוזר ואומר, שזה רק ספורט. הפרס הוא רק בונוס. וכו'. למה אותו זוכה מסכן גם היה צריך לשלם עשרות אלפי שקלים בתור מס ואותם שני מדענים, זוכי פרס נובל, לא היו צריכים לשלם? מושחתים, נמאסתם !!
 

התמ-ים

New member
ואיך זה קשור לחיים הכט?

כשחיים הכט שאל, בתנועות ידיים נמרצות, את מנכ"ל כביש חוצה ישראל, בתוכניתו המדוברת: "מכרכור לסינגפור": "איך זה שישראלים משלמים על הנסיעה בכביש בלי בעיות ובלי יוצא מן הכלל?" הוא אמר: "כיוון שכולם יודעים שכולם משלמים, ובלי יוצא מן הכלל. הם לא מרגישים פראיירים, ולכן אין להם בעיה לשלם". * * * גם אתם חושבים שזה שחוייב בתשלום המס (ובאמת אני לא זוכר איך קוראים לו), יצא פראייר? ואח"כ באוצר מתפלאים למה אנשים מעלימים הכנסות ומתחמקים מתשלומי מיסים.
 

MrBlueboy

New member
../images/Emo68.gif

כל השנים האלה היית בלונדינית ולא סיפרת לי?
 
מסכים לכל מילה

במיוחד לאיוולת חסרת ההגיון, שגם אם זכיתי ב-200 שקל עלובים, יחייבו אותי במס. לא הספיקה להם ההגבלה שמיסים יגבו עד זכיה של 70 אלף, אלא היו חייבים להתקנטן. אתמול היתה כתבה בערוץ 10 על ילד אוטיסט שמשרד החינוך מסרב לתת לו סייעת שתעזור לו להשתלב בבית ספר רגיל, כמתחייב בחוק, והילד יאלץ ללמוד בחינוך מיוחד. ולא עוזר שאומרים למשרד החינוך, שחישובים מראים שבטווח הארוך המדינה תחסוך אם הילד ישתלב בחינוך רגיל. לא מעניין את הפקידים האטומים שלנו הטווח הארוך. הכי רחוק שהם חושבים זה רק על הסנדביץ שיביאו לעבודה מחר. מדינה צריך לנהל כמו עסק , והעסקנים שלנו, אבוי אבוי. וכך בדיוק זה עם המיסים על הזכיות הקטנות בטוטו, במקום למשוך את כל המהמרים הלא חוקיים שגוזלים מיליוני שקלים ממפעל הפיס והטוטו בעיקר, הם תמיד ימצאו דרך להבריח אותם, למרות שבטווח הארוך, ברור שישתלם למשוך עוד ועוד מהמרים.
 
למעלה