שבוע טוב
ולעבודה

דיווח מבית שמש

אתמול העמסתי את האוטו במזון, בגדים וכלים למשפחה שבאחריותי. הם היו מאושרים, מה גם שקיבלתי עבורם מטרנה, והאמא היה מאושרת שבעתיים, כי בדיוק נגמר לה, כל כך שמחה. הילדים קיבלו את משלוחי המנות, והיו מאושרים. הייתי מאושרת יחד איתם. אז זהו.......... עוד משפחה מאושרת נכנסת לשבת שבעה. תודה לתורמים
 
יצא משלוח של אוכל עם ליאורה עבור 2

משפחות שבטיפולה של נירה, תודה לליאורה על העזרה. ומחר יעבור לרקפת אוכל ומאפים, שיהיה שבת שלום לכולם.
 

נירה63

New member
וכפי שכתבתי לך במסר הרבה יותר משתי

משפחות נהנו מהאוכל שהעברת לחיפה, המון דברי מאפה חולקו, ואוכל מוכן ויבש ממש עד לפנות ערב . תודות רבות לך לבנדרית יקרה וכמובן לליאורה .
 
רכזים../images/Emo124.gifדיווחים בבקשה

ואצלי מלבד פורים ילדי בית ספר בית חורון העבירו לכאן כמות לא קטנה של מזון יבש שחולק בין 5 משפחות כאן באזור ירושלים ועוד 2 באזור בית שמש אחת ברכוזה של סוף עונה ואחת בריכוזי. וכעת ממתינה לדיווחים שלכם
 

תמרי10

New member
אז ככה ../images/Emo22.gif

* תרומת בגדים ונעליים גדולה מאד להוסטל במבשרת, הכל לקחתי מטלטל4 * וידאו ומשלוח מנות מסרתי לנערה מירושלים * תחפושות, משלוחי מנות ותרומת מזון שבועית הועברו למשפחה בתל אביב, הילדים אגב היו מאושרים מהמשחק שהיה במשלוח * ירקות ופירות, מאפים ומשלוחי מנות למשפחה נוספת בת"א * תרומת בגדים גדולה שקיבלתי מ SARAV55 וטיטולים לתינוק המקסים מרמת השרון ומשלוח מנות גדול שלקחתי גם אותו כמובן מטלטל4... משלוח של מטרנה שהגיע מאמא מעורבת מבאר שבע, יגיע לתינוק המהלך השבוע בעזרת ניגונים. * העברתי פעילות של תאטרון מסיכות למשפחתון רמות (כמו פנימיה) וגם העברתי להם משלוחי מנות. * מסרתי טוסטר אובן שקיבלתי מחברה למשפחות של שימקה * העברתי גם תרומת בגדים ומעילים למשפחות עולים מאתיופיה במבשרת, באמצעות משפחה שמטפלת בהם. ותודה לכולכם
 
דיווח שבועי :

הפעם, כל התרומות הינן אישיות שלי, מאחר וכרגע אני לא מקבלת תרומות חדשות, עד להודעה חדשה: מתרגשת - קיבלה ממני מקרוגל ופלטה חשמלית עם כיריים. LOVE410 - אחיה היה אצלי ביום ו' ומסרתי עבורה: שטיח סלוני ענקי, בגדים מידה 14-16 לילד שלה, כלי מטבח, רכבת חשמלית גדולה, מדפסת HP, קורקינט, שעון קיר. ממתין אצלי בלנדר חשמלי עבור נירה63. לצפון עבור משפחה בטיפולה של jole - עם התינוקת החדשה עגלת גראקו כחדשה, נעלי גברים חדשות, מצעי דיסני מפלנל, שמיכת פיקה חדשה, פאזל רצפה גדול מספוג (ליצירת שטיח). מקוה שלא שכחתי משהו.
 

רותם111

New member
ברחובות חולקו מטעם הפורום כ-100

משלוחי מנות + 10 חבילות מזון לסעודת פורים. "בן מחשבים" המקסים סידר עוד מחשב שיועבר אחר כבוד השבוע לאחת המשפחות שבחסותינו.
 
פורים ../images/Emo148.gif פורים ../images/Emo149.gifופורים

משלוחי המנות חולקו לכלל המשפחות. בנוסף הושלמו תחפושות ברגע האחרון ל-2 משפחות שנתקעו בלי...אתם לא יודעים איזה שמחה היתה בעיני הילדים שכבר השלימו עם העובדה שילכו לבית הספר ללא תחפושת... ובלי קשר, אני לא במיטבי בחודשים האחרונים (נדבקתי מעינת ודן
) ובגלל זה אתם לא רואים אותי הרבה בזמן האחרון...מקווה שהתקופה תהיה קצרה ותעבור מהר! אוהבת אותכם,
 

נירה63

New member
דיווח מחיפה

השבוע החל בחלוקת משלוחי מנות לבית גנאור, אוזני המן והרבה ממתקים למסיבה של הנערות בסיכון, אוזני המן לפנימית יום. מזון יבש ומבושל לשתי משפחות ועוד דברי מאפה למשפחות רבות נוספות בחיפה. סט כלים חדש יצא לזוג שהתחתן וjole מטפלת בהם. והערב קיבלתיהמון דברים שמוינו ויועברו כבר מחר למשפחות.
 

Tal Tal4

New member
דיווח שבועי

המשפחות שבטיפולי: האלמנה, השכנה שלה והיולדת, קיבלו כמובן משלוחי מנות גדולים וגם תפוזים (ותודות לקלרה) . גם 01751 קיבלה משלוח מנות גדול- בסיוע שינוע מקלרה. העברתי משלוחי מנות לקרינושנוש וגם בגדי נערות העברתי לבת מזל בגדים לבנים, קלטות וידיאו וקורקינט לילדה- ותודה לעץ ועצה על השינוע. לקחתי מאמא מעורבת תרומות שיגיעו בקרוב ליעדיהן (לפי הדורשים)
 
דיווח מאיזורי

כל משלוחי המנות שקיבלתי הועברו למשפחות ולילדים השמחים שלהן. המון תודה מכל הילדים המאושרים. בנוסף, קיבלתי מטל טל בגדים לנערות שהועברו לבת 16 שבחסותי. הובטח לי שמה שלא יתאים לה, יוחזר אליי ואעביר את התרומה הלאה. חוץ מזה, איבדתי את קולי בגלל כל אירועי פורים. אחרי הכל, בנוסף לעבודתי עם ילדים, עבדתי כליצנית רפואית באירועי החג ואי שם באחת המחלקות נעלם לו קולי. מקווה שיחזור לגמרי בהקדם ואוכל לשוב ולדבר כמו שצריך.
 
ותודה נוספת לקלרה וטלטל

על התפוזים הנהדרים שהועברו גם הם למשפחות ונמסר לי אמש שהתפוזים הפעם מתוקים יותר מהרגיל
אז תודה לקלרה על תפוזים נהדרים ותודה לטלטל על השינוע שלהם אליי.
 

מתרגשת

New member
ככה

הועברו מיקרוגל, טוסטר אובן וכיריים לאם חד הורית בר"ג. העברתי אוכל שקניתי להם. מדפים לחדר ילדים. וכל מיני קשקושים לבית שאספתי להם מאצלי ומההורים שלי. לנכים מר"ג הועברו בגדים עבור האשה ואוכל שקניתי. קניתי דברים למשלוחי המנות שנארזו אבל זה לא נלקח ממני אז הכנתי משלוחי מנות ממה שהיה שם הוספתי עוד כמה דברים ומסרתי למשפחות. לא זוכרת יותר מזה גם אם היה.
 
למעלה