שבוע טוב - שבת אירוח

שרוך

New member
שבוע טוב - שבת אירוח

בס"ד הי לכולם שיהיה לכם שבוע טוב ובלי פיגועים רציתי לספר לכם על השבת אירוח של סניף עותניאל בכרמיאל היה ממש נחמד לפגוש ולארח את סניף עותניאל ( עמיצור וקוממיות) למדתי מהם הרבה על יש"ע וראיתי שלאחר שחנשי"ם איתם אנחנו מסכימים על 70% אולם יש בהתחלה חשבתי שאנחנו ממש קיצוניים הם מתנחלים ואנחנו עיורניסטים היה ממש נחמד אולם רק חבל שבמלווה מלכה החגיגה נהרסה כי אז התחילו השמועות על הפיגוע בחברון וראיתי חבר שלי ( אחד מעותניאל) הכיר את הרצח וזה ממש כאב לי וזהו יהיה זכרו ברוך שבוע טוב שרוך סניף כרמיאל
 

beckham17

New member
שבוע מצויין!

אני שמח שנהנית... אצלנו יש שבת אירוח שבת הבאה. אנחנו (גבעתיים) מארחים את רכס שועפת... רק חבל שהקומונרית שלי לא שאלה אותי אם זה שבת חופשית בשבילי... כי זה לא!!!
 

חָגָי

New member
יש לי חברים!

מדריכים בשועפט.. איציק בן-ארזה. דוד צחי. נדב ניסימיאן. מה זה צריך להיות שבת ישיבה?! תבריז! אתה שמיניסט או לא? תעשה מה בראש שלך! (אולי תבקש שחרור..) ד"ש. שבוע-טוב.
 

beckham17

New member
הבעיה היא שזו שבת שאני רוצה להשאר

כי יש "שבת פולין". כל המשלחת שיצאה שנה שעברה לפולין אוכלים ביחד ויש לנו שיחות מיוחדות. אנחנו נקשט את חדר אוכל עם תמונות וקטעים בקשר לשואה ולמסע... כולם מביאים אלבומים... אני חושב שזה יהיה מעולההה!!!
 
למעלה