ובאופן תאורטי,
ניתן גם לתכנן קטר קיטור מפלצתי בעל ביצועים דומיםהשאלה, בשביל מה? אם אנו עוסקים במציאת תירוצים עבור פקידי האוצר, אז כן, זה תירוץ אפשרי. אבל אם אנו רוצים לקדם כאן תחבורה ציבורית יעילה יותר, זולה יותר, נקייה יותר - אז לא כדאי בכלל להזכיר כאלה דברים, כי "אוזניים לכותל"והכל ברוח טובה, כמובן.
חשמול הקווים בארץ היה צריך להעשות מזמן.. בכלל..לפי דעתי כל נושא הרכבות בארץ צריך להתנהל בצורה שונה.. ההשראה לרעיון היא מגרמניה... 1.צריך לעשות בארץ רכבות מהירות-רכבות(מקביל לICE) בין הערים הגדולות 2.בכל מחוז תהיה רכבת אזורית(מקביל לS-Bahn) צירפתי תמונה לדוגמא.. 3.במטרופולינים(חיפה, תל אביב,ירושלים) מערכת רק"ל(מקביל לU-Bahn) מה דעתכם?..