שבוע טוב לנציגי האופנה...

לינדה7

New member
שבוע טוב לנציגי האופנה...

היתי מאוד רוצה לקבל מכם כתובות לחנויות לשמלות וטוניקות (לא יקר ) אני גרה במרכז... אני סמויה הרבה זמן נהנת מהתמונות של התצוגות שאתן מעלות כאן. שבוע טוב.
 

לי וולף

New member
ככה בשליפה....

כי לא ציינת גובה וכיוון של טעם...
התחילה עונת הסיילים בכל הרשתות כך שהייתי מבקרת בכולן
זארה, מנגו, קסטרו, H&O, זיפ, לוצ'י... שמלות וטוניקות הולכות פה כל השנה אז הן זמינות ברוב החנויות. גם אצל המעצבים המקומיים.
 

לינדה7

New member
בוקר אור ...ושבוע טוב.../images/Emo6.gif

קודם כל תודה על התשובה!!! רשמתי לי את שמות החנויות ,אבקר שם ומבטיחה להתכן אותכם. לינדוש .
 

SimplyMe1

New member
הייתי היום במנגו וקניתי טוניקה חדשה משם

היה די בלגן בחנות אז לצערי התחפפתי מהר כי לא היה לי זמן וכוח לפשפש בין מה שהיה בהנחה,אבל יש להם כול מיני טוניקות בהנחות. וגם בסריגים כדאי לך להציץ.
 

לינדה7

New member
תודה ..ותתחדשי .

איפה זה במנגו .אשמח לקבל כתובת . יום נעים/לינדוש
 

לי וולף

New member
רק בקניונים (אבל לא בכולם)

ציינת שאת מהמרכז, אז הנה כמה קניונים בהם יש מנגו: קניון ארנה (הרצליה) קניון עזריאלי קניון קריית אונו הקניון הגדול פ"ת קניון הזהב (ראשל"צ)
 

לינדה7

New member
הי בנות ...

אז כך חזרתי עכשיו מהקניון גבעתיים בקרתי בכמה חנויות .. לא מצאתי משהו שמשך את עיני (אני מאוד קשה בקניות לעצמי) הסריגים לא משהו..אני לא אוהבת צמוד . אבקר בעווד כמה מקומות עד שהמצא משהו שנוח ומתאים לי. אני אשה בגובה 165 ס"מ משקל 53 ק"ג ...אבל מאוד שמרנית בביגוד. הנה קבלתם את התיאור המלא . תודה לכולם.
 

לי וולף

New member
:- D זה תיאור מלא?!?!

ובכל זאת אנסה.... את מציינת שאת שמרנית בסגנון הלבוש אז אני לא בטוחה שמנגו היא בהכרח החנות בשבילך (יש להם הרבה דברים שיכולים להכנס לקטגוריה הזו אבל פחות שמלות או טוניקות בסגנון). אני ממליצה לך ללכת לחנויות של בגדי נשים ולא לחנויות של נערות- קרייזי ליין, מאוזנר, מיס לגוט, זיפ, ג'אמפ ודומותייהן. כמובן שגם מעצבים מקומיים כגון רונן חן שבהחלט לא נחשב לפרוע או סקסי מידי...
מזכירה שיש כעת מכירות ומבצעים ברוב החנויות אז שווה להכנס גם לחנויות שאינן בהכרח זולות עפ"י הגדרתך כי יש סיכוי שתופתעי לטובה. אם יש לך דוגמה למה שמוצא חן בעינייך, אז תספרי או תעלי תמונה. יהיה קל יותר לכוון אותך.
 
למעלה