שבוע טוב לכל הכלות...

שבוע טוב לכל הכלות...

בנות יש לי שאלה אליכן אני אומנם לא משתתפת פעילה אבל אני מאוד עקבית ונהנית מהפורום מהעצות ומהתמיכה המדהימה שיש כאן. יש לי שאלה לגבי סלון כלות אני ב"ה אתחתן ב- 17.7 ובסלון כלות קבעו לי תאריך ליום ניסיון ב - 5.6 לדעתי זה מוקדם מדי והתווכחתי איתם וטענתי שזה יותר מדי מוקדם שלדעתי יום הנסיון צריך להיות סמוך (3 שבועות לפני) למועד החתונה! תשובתם הייתה שזה לא כ"כ צריך להיות משנה כי הדגש באותו יום הוא על שיער ואיפור : הבחורה אמרה לי "השיער לא ישתנה והפנים לא ישתנו אז מה זה משנה התאריך לא יהיה נוח לך לדעת כבר מה תעשי ביום של החתונה? לגבי השמלה אין לך מה לדאוג כי מצידנו את יכולה לבוא לעוד כמה מדידות שתרצי עד שתהיי מרוצה..." לגבי התסרוקת שאלתי אותה אם יעשו לי ממש תסרוקת בדיוק כמו ביום עצמו והיא ענתה לי שזה לא יהיה ממש כמו ביום עצמו שזאת לא תהיה אותה השקעה זה יהיה דמי תסרוקת... בנות אני ממש מתחילה לחשוש במיוחד לאור ההודעות שמתפרסמות על סלונים!! איך זה אצלכן? (יום הניסיון סמוך למועד החתונה? עושים לכן ממש את כל התסרוקת וההשקעה בדיוק כמו ביום החתונה ? האם יש הצדקה לחששות שלי? ) מחכה לתשובתכן...
 

muga

New member
לי זה דווקא נראה הגיוני

זה באמת לא נראה לי קריטי לעשות תסרוקת ואיפור נסיון חודש+ לפני החתונה. בתכל'ס - הם צודקים. הפנים שלך לא ישתנו, השיער יהיה די דומה - אז למה זו בעיה?? ובקשר לדמי-תסרוקת - זה מקובל. מאוד. לרוב לא עושים את התסרוקת במלואה, אלא רק מראים לך איך זה יראה בגדול. זה די הגיוני שבתסרוקת נסיון לא ישבו עלייך שעתיים (או שלוש, או חמש..) ויעשו לך תסרוקת מדויקת... מנסים כמה סגנונות, את רואה מה את אוהבת, מה מתאים לך - וביום החתונה עצמה, משקיעים טוב טוב בתסרוקת הנבחרת. בקיצור - אין מה לחשוש!! יהיה בסדר גמור! בהצלחה!
 

Hippogriff

New member
זה נשמע מאוד הגיוני

לקבוע את יום הנסיון הרבה לפני החתונה. תארי לך שלא תאהבי ולא תהיי מרוצה מהתוצאה, אז 3 שבועות לפני להתחיל לחפש איפור ושיער זה מלחיץ הרבה יותר ואולי יהיו כאלה שיהיו תפוסים כבר. ככה את יכולה מראש להתרשם ולהיות שקטה שיהיה לך את מה שאת רוצה ביום החתונה. ובד"כ בתסרוקת נסיון עושים דמי תסרוקת בצורה שתארת, ועם זה שהם אומרים לך שתבואי לכמה מדידות שתרצי- נשמע לי כאילו זה מקום מצויין שמתחשב בך ומאפשר לך לקבל את הדברים מוקדם ומסכים לעבוד עד שתהיי מרוצה, אז אני לא מבינה מה הבעיה. ההפך- מזלך שמצאת מקום כזה.
 
פתאום כשאתן כותבות לי ...

הדברים נשמעים הגיוניים... אבל תמיד יש את החששות אולי משהו לא בסדר
זאת אני שמאוד לחוצה ומקווה שהכל יעבור בשלום תודה על העזרה
ושיהיה מזל טוב והמון הצלחה...
 
למעלה