שבוע טוב לכולם

violet78

New member
שבוע טוב לכולם../images/Emo13.gif

יש לי שאלה אליכם, ואני בטוחה שתיהיה לכם תשובה אמיתית. אני בהריון חודש שישי, ואתמול עשיתי סיור ראשון בחנויות כדי לראות עגלות. מה שאני בטוח יודעת, זה שאני רוצה עגלה עם ידית מתהפכת, ומה שראיתי זה רק "פג ונציה" ו"מדריד+". הבדל במחיר ביניהם הם 1000 ש"ח, שזה לא מעט בכלל, והם נראות כמעט אותו דבר. ביקשתי ממוכרת להסביר לי מה הבדל בין 2 העגלות האלו, ואני נשארתי להיות מבולבלת.
האם באמת הבדל הוא כ"כ משמעותי ומקנה את ה-1000 ש"ח? האם יש כאן למישהו עגלת "פג ונציה" או "מדריד+", ויכול להגיד לי יתרונות וחסרונות? אני נורא אשמח לתגובתכם. ואודה מראש.
 
לי היה כזה בילד הראשון.

זה מאוד נוח שהידית מתהפכת. היה לי אני חושבת שאת הונציה. אבל זה היה לפני המון שנים, היא החזיקה מעמד רק שני ילדים... לא הכי איכותי שבעולם לדעתי. לא בגלל הידית אלא בגלל העגלה. בכול אופן תפני את השאלה הזאת גם בהורים לתינוקות יש שם כאלה שיותר מבינים וזוכרים יותר טוב.
 

א י ו ש י

New member
האמת הגעתי למסקנה שכל הקטע עם

העגלות הוא ממש הזוי משתמשים בעגלה במקרה הטוב עד גיל שנה. במקרה גרוע אפילו לפני כן כבר עוברים ליטולון אין טעם להשקיע מאות אלפי שקלים בעגלה. רצוי עגלה שתהיה לה אמבטיה או לחלופין שכיבה של 180 כל השאר באמת זניח... לי היתה ד"ר ביבי ספארי, לא ידית מתהפכת. היתה אחלה עגלה. בגיל שנה עברנו לטיולון. העגלה במחסן. אם יש עגלה משולבת עדיף כי בכל מקרה כשיובים/הולכים עדיף טיולון בהצלחה
 

מיקלול

New member
דרי חוכמה אמרת מותק, עגלה כבר

לא נוחה בגיל שנה אז בשביל מה להשקיע אלפי שקלים. כל הכבוד איושי
 

sael

New member
ממליצה על המדריד

לפני קרוב ל-3 שנים כשגם אנחנו ערכנו את הבדיקה בחנויות התלבטנו מאוד בין הפג ונציה למדריד (אז זה עוד לא היה מדריד+ אלא רק מדריד, אח"כ שיפרו אותו אבל זה היה אחרי שכבר ילדתי וקנינו). גם אנחנו אז החלטנו שההבדל במחיר מוגזם ונלך על הזול יותר ואני ממש שמחה שעשינו כך. זו אחלה עגלה וגם הרבה אנשים שאני מכירה ויש להם אותה מרוצים מאוד. לעומת זאת, אני מכירה לא מעט ממאוכזבי הפג ונציה.
 
היה לנו פג ונציה - עגלה נהדרת!

לכל עגלות הפג יש גלגלים לא ידידותיים, אבל חוץ מזה נהנינו מאוד מהעגלה. אני יכולה לתת לך את העגלה שלנו, היא עומדת במחסן, אבל תצטרכי להחליף לה ריפוד ולבצע תיקונון קטן בשלד (נדמה לי שיש לי עדיין אחריות לחלקים).
 

violet78

New member
תודה רבה../images/Emo9.gif

מה כוונתך "לא ידידותיים"? איזה בעיות יש לגלגלים. כי כל אחת אומרת משהו אחר.
 
הגלגלים של הפג קטנים וקשים לניווט.

מאוד לא נח לטייל עם הפג בפארק או בשטח לא סלול. בעיר, על מדרכות היא בסדר גמור.
 

mbar30

New member
כל גלגל מחליט על כיוון משלו וכמובן

שהגלגלים האחרים לא שותפים להחלטה ויוצא שאת חייבת להגביה את העגלה מעלה ולגרום לגלגלים לציית לגלגלים המובילים ואני לאחר פחות מחודש שמתי אותה אצל חמותי הדבר היחיד שהיה טוב בה זה האפשרות שניתן להחליף את כיוון הידית - מאפשר לך להסתכל על העולל הרך ולראות את התגובות שלו בעת טיול או להתענג על פרצופונים שהם עושים כשהם ישנים ולך אין מה לעשות....
 
נועלים את הגלגלים האחוריים

וכך רק הקדמיים מנווטים את הדרך. אני מאוד אהבתי את הידית שמשנה כיוון, בעיקר בקיץ כשהשמש יוקדת ישר לתוך העגלה והתינוק ולא חייבים לכסות את העגלה בחיתול. השתמשתי בפג גם כטיולון עד גיל שנתיים+ והייתי מרוצה מאוד.
 

mbar30

New member
נעלתי את כל מה שהיה ניתן - ורק

כשהתלוננתי התברר שהיתה לי בעיה הם לא החליפו לי את העגלה ולא רציתי כאבי ראש אז קניתי עגלה אחרת והיה לי יותר נחמד..
 
מסכים לכל מילה

עם איה היתה לנו את הדיסקוורי של אוונפלאו- יש לה מתלים וכו' טובים יותר מלאוטו שלנו... אבל כבדה, ענקית...משהו!
 

שרונית28

New member
לנו יש צ'יקו טריו אמנם היא לא זולה

במחיר (לפני 3 שנים שלמנו כמעט 2000 ש"ח). היתרון שלה שהיא מגיעה עם סל-קל, אמבטיה לשכיבה שניתנת להורדה, ובסוף נשאר רק הטיולון ששימש אותנו עד כמעט לגיל שנתיים. לאחותי יש פג (לא זוכרת איזה9 אבל אני לא אוהבת אותה, לא היתה לי נוחה שהייתי צריכה ללכת עם אחיינית שלי.
 
לנו היה מדריד ../images/Emo31.gif

ולמען האמת הצטערתי מאוד שקנינו אותה - לעומת הפג היא פשוט "טרנטה" ממש לא ממליצה, עדיף להשקיע עוד קצת, לחלק לתשלומים וכו' ולא להיתקע אחר כך עם עגלה גרועה. בקיצור - ממש לא מדריד!
 

violet78

New member
מה לא היה בסדר בעגלה

תוכלי לפרט, כי זה מאוד חשוב. תודה.
 
../images/Emo26.gif../images/Emo26.gif מה לא בסדר במדריד:

ושוב - זו דעתי האישית: אין מה להשוות בין המדריד לפג שמאובזרת בשיא הנוחות בדברים הגדולים והקטנים: * לפג יש שכיבה מלאה על מזרן נורמלי,ובמדריד תמיכת גב גרועה ואין שכיבה מלאה ואי אפשר להניח על הבטן. * החלפת כיוון הידית בפג מלווה בלחיצה אחת בלבד ברגל (לשנות את נעילת הגלגלים) לעומת המדריד שבה עלייך להתכופף וללחוץ על 4 כפתורים (אחד בכל גלגל) * ידיות האחיזה בפג מתכווננות, יש הרחבה של הפגוש, יש צלון שאפשר לפתוח ו/או להסיר - כל זה אין במדריד. * במדריד הגימורים גרועים. בקיצור - לטעמי האישי זה כמו להשוות רכב זול ופשוט לרכב מפואר. אני התאכזבתי מאוד, ולדעתי שווה ביותר להשקיע עוד כסף ולהנות כמה שנים מעגלה טובה. מציעה לך לגשת לחנות בה מחזיקים את שתי העגלות הנ"ל ופשוט להשוות ביניהן. בהצלחה.
 
למעלה