שבוע טוב!יש לי התלבטות ושאלה שאשמח

חושבת25

New member
שבוע טוב!יש לי התלבטות ושאלה שאשמח

לקבל תגובות.השאלה היא אם להפגש עם בחור בן33.מה דעתכם על פגישה בבית קפה לא כשר וכמובן שהמקום נראה בהתאם כשאתם מזמינים רק שתיה.יש בזה חילול ה לדעתי,אך הבחור טוען שאין עם זה שום בעיה(לא מדובר בבחור המבוגר ששאלתי קודם לגבי גילו)
 
לכאו`

כשנפגשים בבית מלון זה כן כשר? אמממה . . בבית מלון זה ברור שהמטרה רק לפגישה , בבית קפה זה נראה אחרת זו דעתי! בקשר לגיל אם שאלת אם להיפגש עם בחור בן 33 זה לשיקולך בלבד או שתפרטי יותר תשאלה
 

חושבת25

New member
בבית מלון יש כשרות.

שאלתי לגבי בית קפה ללא שום כשרות ושפתוח בשבת.(לכן אין לו כשרות)
 
היי אם השאלה

לגבי גיל זה שיקול שלך.ולדעתי אף פעם לא פוסלים בגלל דברים כאלה.ולגבי הבית קפה אני אישית כן ניפגשתי בבתי קפה אבל כשרים ולא מהדרין אבל לא שתיתי שתיה חמה שתיתי רק קלה ואני לא רואה בזה בעיה כלשהי אם לא אוכלים ולא שותים שתיה חמה.בהצלחה
 

mor מורי

New member
ספרי יותר

את שואלת אם להפגש עם בחור בן 33? בלי לתת פרטים על הבחור, אי אפשר לענות כך... ספרי על הבחור, על השאיפות שלך, על איזה גבר רצית, ומי פה והלאה קל יותר לתת לך תשובות.
 

קליט

New member
בחור בן 33 הוא לא כשר ?? . . .

לא זה מה שאמור להפריע . כשמבקרים בבית-קפה לא כשר -יש שאלה של חילול ה`, במיוחד שיש בית-קפה כשר ממול, בשתיה חמה יכולה להיות בעיה, כי יתכן ובמכונה חיממו קפה לא כשר. הכלים אינם כשרים . אם אין ברירה אפשר לשתות מים מכוס חד-פעמי שיש הרבה פעמים בבתי-קפה . אפשר גם לשבת מול הים . . . .
 
בקשר לגיל,

תלוי בת כמה את.... אם את בת 25, אז זה 8 שנים.... זה לא כ"כ נורא.... תלוי גם איך הבחור נראה.... לדעתי, בחורים מבוגרים יש בזה פלוס של בגרות...לרוב... לגבי הבית-קפה, נראה לי שיש בזה משום מראית עין.... שיהיה בהצלחה!
 

חושבת25

New member
תודה למגיבים.אני שמחה שגם אתם חושבי

חושבים כמוני בהקשר לבית קפה ובפעם הבאה כשאפגש אם יוצר מצב כזה,אתעקש לא לשבת במקום כזה(בפעם הקודמת שתקתי)בקשר לבחור המבוגר ההתלבטות בתוכי היא וגם בגלל המשפחה,אני טיפוס מאד בוגר אבל אוהבת את החיים ובחור מבוגר ולא נשוי די מרתיע ,מפריע לי גם שהוא עדיין בישיבה.שלא תבינו לא נכון אני מאד מעריכה לימוד תורה ותמיד רציתי וגם היום אני רוצה בעל שיקבע עיתים לתורה ואשמח להנשא לבחור ישיבה,אבל בחור בגילו שעדיין יושב בישיבה נשמע קצת בטלן.למה לא עשה עם עצמו משהו?אפשר גם משרה תורנית.נראה לי בחור בגיל כזה שעדיין יושב ולומד,אם לומד ברצינות אז בטח הוא מאד מאד חזק ואם לא כנראה מדובר בבחור עצלן.
 
את זה את צריכה לברר

מה הוא עושה בישיבה? יכול להיות שהוא מוסר שיעור דף היומי או חבורעס , חוצמזה להיות כל היום בישיבה זו גם מעלה לדעתי , ובחור מבוגר בישיבה יבין למה אני מתכוון אסך הצלוחה ובקרוב אצל כולם!
 

mor מורי

New member
האם הוא ה-אחד?

החשש שלך הוא שהבחור בטלן אם כך פשוט בררי על הבחור...אף אחד לא אמר לך להיפגש איתו בעיניים סגורות.....וכמו כן תחשבי עם עצמך האם את באמת בטוחה שאתה רוצה בחור ישיבה? או בחור עובד יחד עם זה גם לומד תורה? בקשר לאנשים אומרים..אל תתני לזה לבלבל אותך, תחשבי על עצמך איך את רואה את עתידך? אנשים לא חיים במקומך..כך שבנושא בעל/שותף לחיים רק הלב והשכל יכולים להחליט (וגם אמא ואבא יכולים לעזור..), תחשבי: האם אני באמת רוצה לקום איתו כל יום בבוקר? האם אני רוצה שהוא באמת יחנך את ילדי? האם במצבי השפלה ובושה הוא ינחם אותי? -בהצלחה-
 

קליט

New member
מניסוח השאלה שלך נראה

שאת מעדיפה בחור עובד. יתכן והבחור הוציא היתר הוראה, יתכן והוא מוכשר מאוד, יתכן והוא למד מקצוע ועובד בו. יתכן ויש לו תלמידים והספיק לצבור לו כספים . יתכן והוא צעיר ברוחו. יתכן והוא התעכב בשידוכים בגלל שחיכה לרכבת מעליו שינוע ... יתכן והוא החלום שלך ! . . . זה שהוא גדול ממך נניח בשבע שנים -זה מצריך בדיקת התאמה -אבל לא כדאי לשלול רק בגלל זה. אם יש לך המון הצעות, אז אין סיבה שתלכי דווקה על ההצעה הזאת .
 

חושבת25

New member
אם הבחור מבוגר אני אכן אעדיף שיעסוק

בעוד תעסוקה מלבד הלימוד שזה בעיני(ולא במליצה)הרבה מעבר לתעסוקה.
 

קליט

New member
כוונת לדעת גדולים !

טוב תורה עם דרך-ארץ -שיגיעת שניהם משכחת עוון. כאמור את אמורה לברר עוד פרטים.
 

kiss 18

New member
בשביל מה ללכת לבית קפה לא כשר?

חסרים בתי קפה כשרים?!?!
 
למעלה