שבוע טוב חברים איך עבר הצום??
ש שביל החלב10 New member 19/9/10 #2 וווואאוווו, איזה אורח ../images/Emo13.gif הצום עבר בסדר יחסית.... שיהיה שנה טובה, פתקא טבה (כבר אומרים את זה,לא ? ) שיתקבלו כל תפילותינו לטובה
וווואאוווו, איזה אורח ../images/Emo13.gif הצום עבר בסדר יחסית.... שיהיה שנה טובה, פתקא טבה (כבר אומרים את זה,לא ? ) שיתקבלו כל תפילותינו לטובה
מ מיקי* New member 19/9/10 #3 עבר בסדר גמור קצת כאבי גב מלעמוד כל הזמן, אבל ב"ה עברנו את זה. פתקא טבא!