שבוע טוב חברים

וווואאוווו, איזה אורח ../images/Emo13.gif

הצום עבר בסדר יחסית.... שיהיה שנה טובה, פתקא טבה (כבר אומרים את זה,לא ? ) שיתקבלו כל תפילותינו לטובה
 

מיקי*

New member
עבר בסדר גמור

קצת כאבי גב מלעמוד כל הזמן, אבל ב"ה עברנו את זה. פתקא טבא!
 
למעלה