שבוע טוב אנשים....יש לי משהו להגיד!

שבוע טוב אנשים....יש לי משהו להגיד!

בס"ד אז ככה אמנם בטח תתעצבנו עליי קצת אבל נקווה שתנסו להבין.... אני מרגישה שבזמן האחרון (ואולי מאז ומתמיד ועצמתי עין) אנשים מרשים לעצמם להניח שכולם באים לצ´ט בלי יוצא מן הכלל כדי למצוא בן/בת זוג ואם אפשר לחיים מה טוב....וכמובן שאני לא מדברת על "סתם" "ידיד/ת נפש" אלא על האהבה העמוקה שכל בנאדם באשר הוא מחכה לה.... אז כמובן שאני לא פוסלת את האפשרות אבל כאשר באים לצ´ט אנשים שצריכים עזרה או פריקת מתח וכו´ ישר פוסלים אותם על הסף וטוענים שהם משקרים ו"רוצים תשומי"...ומי שהיה בצ´ט במוצש"ק האחרון בוודאי יודע על מה אני מדברת.... אני אישית יכולה להגיד בפה מלא ובביטחון גמור-אני ל א באה לחפש בן זוג בצ´ט (כמובן ש-ה´ מזווג זיווגים בדרכיו ואם ילך אז מה טוב) אלא לנצל את המדיום הזה לאיחוד לבבות וקירוב להכיר כמה שיותר אחים שלי מקרוב וכמובן לעזור למי שצריך ויש הרבה כאלה ב"ה...בעצם ל"ע..... אני באמת מקווה שאנשים יבינו ולא ירגישו צורך לטעון (גם) פה שאני נאיבית או מצפה ליותר מידי או אידיאליסטית מידי כי זה לא כך באמת..... ואני הבנאדם שהכי צמא לאהבה ואוהב לאהוב ואתם יודעים את זה!לפחות חלקכם.... אני מבקשת מכולכם לחשוב חיובי לאהוב אנשים לשפוט לכף זכות ולהפסיק עם לשון הרע כי זה הורס חיים ובאמת "חיים ומוות ביד הלשון" וכבר נוכחתי בזה לא פעם.... אני אוהבת כל אחד ואחד מכם,אחים שלי, ויודעת שתבינו אותי...... בת אל
נ.ב.-ואם לא אז תעברו הלאה עכשיו כמעט 6 לפנות בוקר מה אתם מצפים?
 
קשת יקרה ביום שישי כתבתי לך הודעה

מחקו את זה מה לעשות,עכשיו גם כתבתי,באמצע התעייפתי הלכתי נרדמתי..
 
אחר כך קמתי,נכנסתי לפורום,ראיתי את

התגובה שלך,אמרתי אני יגיב,הגבתי,אז שבוע טוב ורפו"ש אבא שלי עוד
 
מתפלל עליך,כל יום.אני מאד אוהב לקרו

א את הסגנון שלך אז שבוע ובוקר טוב..בתי נייטין(עוד מעט אני מתנתק)
 
אוקיי אז ככה...

בס"ד בתי יקר שלי לא קראת שאמרתי שאני לא זקוקה לתהילים ב"ה ולא ראויה?יש כאלה שראויים וזקוקים הרבה יותר ממני לצערי.... אבל תודה רבה בכל אופן אני אוהבת אותך יותר כל יום ומייחלת שאולי בכ"ז תישאר.....אולי בשבילי?
ולכל השאר...חלילה לא הבנתם אתם הרי יודעים עד כמה אני אוהבת את האנשים בצ´ט אבל באמת אתמול פשוט היה מקרה ממש קשה ושמתי לב עד כמה אנשים לפעמים בלי לשים לב שקועים בעצמם ובאשליות שהם בונים להם עד שהם לא שמים לב לאדם יקר במצוקה..ואני לא מדברת עליי חלילה אלא על אח יקר אחר שרצה להתאבד וכבר קבע אפילו שעה ודרך לכך.....והיו שצחקו עליי שאני מאמינה לו...והוא כ"כ היה צריך את ההקשבה הזאת.... ואני מודה לכל מי שניסה לעזור למרות שהוא לא היה מוכן להקשיב...מי יודע אולי בסופו של דבר הוא ישנה את דעתו אם אני אדע אני שתדל לעדכן.... אוהבת ומקווה לטוב והמשיח בדרך יקירים!!!! בת אל
 
למעלה