שבוע טוב אנשים....יש לי משהו להגיד!
בס"ד אז ככה אמנם בטח תתעצבנו עליי קצת אבל נקווה שתנסו להבין.... אני מרגישה שבזמן האחרון (ואולי מאז ומתמיד ועצמתי עין) אנשים מרשים לעצמם להניח שכולם באים לצ´ט בלי יוצא מן הכלל כדי למצוא בן/בת זוג ואם אפשר לחיים מה טוב....וכמובן שאני לא מדברת על "סתם" "ידיד/ת נפש" אלא על האהבה העמוקה שכל בנאדם באשר הוא מחכה לה.... אז כמובן שאני לא פוסלת את האפשרות אבל כאשר באים לצ´ט אנשים שצריכים עזרה או פריקת מתח וכו´ ישר פוסלים אותם על הסף וטוענים שהם משקרים ו"רוצים תשומי"...ומי שהיה בצ´ט במוצש"ק האחרון בוודאי יודע על מה אני מדברת.... אני אישית יכולה להגיד בפה מלא ובביטחון גמור-אני ל א באה לחפש בן זוג בצ´ט (כמובן ש-ה´ מזווג זיווגים בדרכיו ואם ילך אז מה טוב) אלא לנצל את המדיום הזה לאיחוד לבבות וקירוב להכיר כמה שיותר אחים שלי מקרוב וכמובן לעזור למי שצריך ויש הרבה כאלה ב"ה...בעצם ל"ע..... אני באמת מקווה שאנשים יבינו ולא ירגישו צורך לטעון (גם) פה שאני נאיבית או מצפה ליותר מידי או אידיאליסטית מידי כי זה לא כך באמת..... ואני הבנאדם שהכי צמא לאהבה ואוהב לאהוב ואתם יודעים את זה!לפחות חלקכם.... אני מבקשת מכולכם לחשוב חיובי לאהוב אנשים לשפוט לכף זכות ולהפסיק עם לשון הרע כי זה הורס חיים ובאמת "חיים ומוות ביד הלשון" וכבר נוכחתי בזה לא פעם.... אני אוהבת כל אחד ואחד מכם,אחים שלי, ויודעת שתבינו אותי...... בת אל
נ.ב.-ואם לא אז תעברו הלאה עכשיו כמעט 6 לפנות בוקר מה אתם מצפים?
בס"ד אז ככה אמנם בטח תתעצבנו עליי קצת אבל נקווה שתנסו להבין.... אני מרגישה שבזמן האחרון (ואולי מאז ומתמיד ועצמתי עין) אנשים מרשים לעצמם להניח שכולם באים לצ´ט בלי יוצא מן הכלל כדי למצוא בן/בת זוג ואם אפשר לחיים מה טוב....וכמובן שאני לא מדברת על "סתם" "ידיד/ת נפש" אלא על האהבה העמוקה שכל בנאדם באשר הוא מחכה לה.... אז כמובן שאני לא פוסלת את האפשרות אבל כאשר באים לצ´ט אנשים שצריכים עזרה או פריקת מתח וכו´ ישר פוסלים אותם על הסף וטוענים שהם משקרים ו"רוצים תשומי"...ומי שהיה בצ´ט במוצש"ק האחרון בוודאי יודע על מה אני מדברת.... אני אישית יכולה להגיד בפה מלא ובביטחון גמור-אני ל א באה לחפש בן זוג בצ´ט (כמובן ש-ה´ מזווג זיווגים בדרכיו ואם ילך אז מה טוב) אלא לנצל את המדיום הזה לאיחוד לבבות וקירוב להכיר כמה שיותר אחים שלי מקרוב וכמובן לעזור למי שצריך ויש הרבה כאלה ב"ה...בעצם ל"ע..... אני באמת מקווה שאנשים יבינו ולא ירגישו צורך לטעון (גם) פה שאני נאיבית או מצפה ליותר מידי או אידיאליסטית מידי כי זה לא כך באמת..... ואני הבנאדם שהכי צמא לאהבה ואוהב לאהוב ואתם יודעים את זה!לפחות חלקכם.... אני מבקשת מכולכם לחשוב חיובי לאהוב אנשים לשפוט לכף זכות ולהפסיק עם לשון הרע כי זה הורס חיים ובאמת "חיים ומוות ביד הלשון" וכבר נוכחתי בזה לא פעם.... אני אוהבת כל אחד ואחד מכם,אחים שלי, ויודעת שתבינו אותי...... בת אל