שבוע הבא יומולדת...

  • פותח הנושא etza
  • פורסם בתאריך

etza

New member
שבוע הבא יומולדת...../images/Emo4.gif

ילדתי היקרה את עוד לא כאן לפחות לא למיטב ידעתי... ואני, האמא העתידית שלך חוגגת עוד שבוע 31 שנות חיים ומקווה שביומולדת הבא כבר נחבוק אותך את אבא שלך הכרתי לא מזמן הוא, כבר מהרגע הראשון, ידע שהוא יהיה אבא שלך לי לקח קצת יותר זמן אבל גם אלי זה הגיע חסית מהר... והיום אני חושבת לעצמי, כמה עצוב שזה הגיע מאוחר טוב האמת שאני לא מתחרטת.. המועמד הקודם היה נחמד אבל אבא מושלם עבורך, לקח לי קצת זמן למצוא את יודעת, כשחגגתי 24, סבתך העתידית אמרה לי בשיא התמימות "מזל טוב ילדה שלי כשאני חגגתי 24 את היית בת חודשיים" שלא תביני לא נכון סבתא שלך אישה מקסימה וממש ממש לא לוחצת היא הרשתה לעצמה להגיד את זה פשוט כי אנחנו חברות טובות וכי אז הייתי בכלל לבד ובלי אבא אז זה היה לה ברור שזה ילקח בהומור הראוי בדיוק באותו הומור שהיא אמרה את זה אבל היום, 6 שנים אחרי אבא שלך ואני כבר ביחד די זמן ולמרות שהתחתנו לא מזמן אנחנו יודעים שאנחנו רוצים אותך אותך או אותך (הוא רוצה בן ואני בת, אבל שנינו מסכימים שכשתבוא/י זו תהיה שמחה גדולה בלי קשר למה שיש או אין לך בין הרגליים) ועכשיו ממרום 31 שנותי (פחות שבוע) פתאום אני חושבת ושואלת למה בעצם אבא שלך ואני לא נפגשנו קודם למה אנחנו צריכים לחכות עוד אני יודעת שהכל לטובה וכפי שאמרתי המועמד הקודם לא היה מספיק מושלם עבורך אבל עכשיו כבר יש לי קוצים בטוסיק (את עוד תלמדי לאמא שלך תמיד יש קוצים בטוסיק..) ואני רוצה שתבואי מהר אנחנו מנסים כמה שרק אפשר ומחכים לך בזרועות פתוחות ולב ענק שמחכה להתמלא עוד יותר קחי את הזמן בלי לחץ כי העיקרהוא ש תבואי בריאה או תבוא בריא (ואם תבואו ביחד, נשמח כפליים) ועם חיוך ענק על השפתיים טוב? אוהבים אותך איפה שלא תהיי/ה עכשיו אבא ואמא העתידיים חברות פורום יקרות סליחה על האורך זהו הלך ליבי שבוע לפני גיל 31.... מרימה כוסית לאופטימיות ובשורות טובות לכולכן... אני.
 

מוקיה

New member
ריגשת אותי

אם היית רושמת בגיל 27 הייתי בטוחה שאני כתבתי (את רוב המכתב) מאחלת שביום ההולדת הבא תחבקו את פרי אהבתכם מזל טוב
 

sivtob

New member
איך שאני אוהבת את הכתיבה שלך../images/Emo24.gif

מרגש ואמיתי... מקווה לבשורות טובות עוד החודש! כמו שאמרתי לך בעבר בפרום חתונות, את בחורה מקסימה, אני בטוחה שהיKדים שלך יהיו מאושרים עד השמיים
 
ויודעת למה השנה זו השנה שלך? ../images/Emo57.gif

כי הסיפור שלך כל כך מוכר לי כל כך קרוב לליבי... וגם אני בשנתי ה-31 עשיתי את הלא יאומן ונכנסתי להריון
אז בטוחה שזו השנה שלכם והאוצר ממש מעבר לפינה
 
אני הרגשתי בדיוק אותו דבר

ביום הולדת 26 - אחרי ישנה ו 4 חודשים של נסיונות כושלים! ותמיד בראש תכננתי לי שעד גיל 27 אהיה אמא - והנה לא הולך והחלום נראה כל כך רחוק... ונחשי מה??? - חודש וחצי אחר כך נכנסתי להריון ספונטני וביום הולדתי ה 27 הייתי כבר חודשיים אמא לבובה מדהימה. ובדיוק היום אמרתי לאמא שלי שאם לפני 4 שנים היו אומרים לי שיהיו לי 2 ילדים לפני גיל 30 - זה היה ממש אבל ממש קורע אותי מצחוק- אבל זו המציאות שעולה על כל דמיון. תאמיני - גם אלייך זה יגיע!
 
../images/Emo24.gif

שיגיע / תגיע / יגיעו
בקרוב, מאחלת לך שביומולדת 32 כבר תהיי אמא....ומרשה לעצמי לאחל גם לי ולכל בנות הפורום שילך בקלות ורק בריאות
 

babybooms

New member
מאחלת לך שהאוצר\ית יגיעו ממש בקרוב

ושאת גיל 32 כבר תחגגי בתור אמא
 
etza - מרימה כוסית לחייך../images/Emo48.gif

וכמו שאמרו כבר קודמותי....שעד יומלדת 32 -כבר תחבקי בזרועייך את פרי אהבתך.... סלוט
 

sosonit

New member
../images/Emo24.gif ענק

יקרתי, בטוחה שהשנה הזו היא שלך.. ובגיל 32 כבר תהיי אמא לתפארת.. אוהבת הרבה אני
 

etza

New member
תודה לכולן

עדיין מרגישה אכסה אבל מעודד לקרוא את התמיכה שלכן תודה רבה מכל הלב
 

טאקית24

New member
וואוו, ריגשת אותי!../images/Emo24.gif../images/Emo45.gif

מקסים, כתבת כל כך יפה, מהבטן, עם המון רגש, אני עם דמעות בעיניים מהתרגשות.. מקווה בשבילך שזה יבוא בקרוב!
 
מדהיםםםםםםםםםםםםםם...

גרמת לי להזיל דמיה מהתרגשות. אני חושבת שכל בנות הפורום יסכימו איתי שגם הן מרגישות ככה - כל אחת עם הסיפור האישי שלה.
 
צ צמ צמר צמרמ צמרמ צמרמו צמרמורת

ככה לעשות לי באמצע עבודה? שאני אזלוג לי כאן מול כולם????????? חיבוק ענק, אני הייתי לפני שלושה ימים בת 33 וכמוך ממתינה.... שיהיה בהצלחה, חלבה
 

שי לי 24

New member
יש לך כתיבה חזקה מאוד

המילים שלך ממש מבטאות את הרגשת ופורצות דרך מסך המחשב !!! מזל טוב ליום הולדתך הקרב. בע"ה לקראת יום ההולדת הבא כבר תחבקי את ילדתך (או ילדך- כי באמת שבראשון אין זה כ"כ משנה) ותחגגי עם כל משפחתך !!!!
 

girafa24

New member
עצוש!!!

אין לי מילים. והבאסה היא באסה והשמחה שתגיע אוטוטו... תשכיח כל באסה מלב! טוב מאוד שלא הבאת אותה קודם, היא תגיע בדיוק כשיגיע זמנה - להורים הנכונים, בזמן הנכון, באהבה גדולה גדולה גדולה!!! מכירה את ההרגשה טוב טוב... מחכה יחד איתך (ויחד איתנו יש פה עוד כמה...) פורום חכיון מתחבק לו בכיף... אוהבת'ותך מתוקה! ועוד מעט לשתינו תעבור הבאסה... איי-מן!!!
 
למעלה