שבועון "אקספרס" של הרכבת

מצב
הנושא נעול.

suprman1

New member
שבועון "אקספרס" של הרכבת

שבועון "אקספרס" של הרכבת
יצא לי לקרוא שתי חוברות של שבועון "אקספרס" השבועון של נוסעי רכבת ישראל...... הבעיה היא שבשתי החוברות שקראתי לא הוזכרה כלל המילה רכבת
ציפיתי ממגזין של הרכבת שינסה לקרב את הציבור לרכבת על ידי מידע כגון: תחנות חדשות שבהקמה או מידע על ציוד נייד שבשימוש. והכי חשוב פירסום אתר חדשות הרכבת(של ידידנו חן מלינג) אשר אמור להיות התנ"ך של חובבי הרכבות בארץ. בקיצור התאכזבתי, לא מצאתי שום קשר בין הרכבת לבין החוברת. גם מבחינה שיווקית, לדעתי, אנשי השיווק של רכבת ישראל מפספסים משום שהם יכולים לנצל שבועון זה לעידוד נוסעים להשתמש ברכבת באופן קבוע ע"י קופונים שהם יצרפו לחוברות (כמו לדוגמא קופונים של הסופר פארם המצורפים לעיתונים ידיעות ומעריב בסוף השבוע). רעיון נוסף: קופון+הצגת 4 כרטיסים הלוך חזור של יעד מסוים(לדוגמא נתניה ת"א) לקופאית הרכבת מזכה בכרטיס הלוך חזור חינם לאותו יעד נסיעה. כך יוצא שיותר נוסעים יעדיפו לנסוע לעבודה ברכבת ולהשאיר את ריכבם בחניון, שכן הם ישלמו על ארבעה ימי נסיעה ואילו היום החמישי יהיה חינם. כמובן שגם הנהלת הרכבת תרוויח מכל הסיפור(הרי אין מתנות חינם), מספר הנוסעים יגדל כך שכרטיסי "המתנה" שהם יחלקו לא יגרמו להם להפסד כספי. וכמובן שאפשר להמשיך ולפתח הכל עניין של מחשבה יצירתית.
 

curi

New member
צודק....

שבועון "אקספרס" של הרכבת
יצא לי לקרוא שתי חוברות של שבועון "אקספרס" השבועון של נוסעי רכבת ישראל...... הבעיה היא שבשתי החוברות שקראתי לא הוזכרה כלל המילה רכבת
ציפיתי ממגזין של הרכבת שינסה לקרב את הציבור לרכבת על ידי מידע כגון: תחנות חדשות שבהקמה או מידע על ציוד נייד שבשימוש. והכי חשוב פירסום אתר חדשות הרכבת(של ידידנו חן מלינג) אשר אמור להיות התנ"ך של חובבי הרכבות בארץ. בקיצור התאכזבתי, לא מצאתי שום קשר בין הרכבת לבין החוברת. גם מבחינה שיווקית, לדעתי, אנשי השיווק של רכבת ישראל מפספסים משום שהם יכולים לנצל שבועון זה לעידוד נוסעים להשתמש ברכבת באופן קבוע ע"י קופונים שהם יצרפו לחוברות (כמו לדוגמא קופונים של הסופר פארם המצורפים לעיתונים ידיעות ומעריב בסוף השבוע). רעיון נוסף: קופון+הצגת 4 כרטיסים הלוך חזור של יעד מסוים(לדוגמא נתניה ת"א) לקופאית הרכבת מזכה בכרטיס הלוך חזור חינם לאותו יעד נסיעה. כך יוצא שיותר נוסעים יעדיפו לנסוע לעבודה ברכבת ולהשאיר את ריכבם בחניון, שכן הם ישלמו על ארבעה ימי נסיעה ואילו היום החמישי יהיה חינם. כמובן שגם הנהלת הרכבת תרוויח מכל הסיפור(הרי אין מתנות חינם), מספר הנוסעים יגדל כך שכרטיסי "המתנה" שהם יחלקו לא יגרמו להם להפסד כספי. וכמובן שאפשר להמשיך ולפתח הכל עניין של מחשבה יצירתית.
צודק....
גם אני קראתי כמה פעמים את השבועון הזה ומאוד התאכזבתי, והפעם היחידה שראיתי שמוזכרת המילה רכבת הייתה בסקר קטנטן ה"מספר" שרוב נוסעי הרכבת מגיעים אליה ברכב פרטי. אם רצו ברכבת לגרום לנוסעים לנסיעה מהנה יותר על ידי העיתון הזה, אני ממליץ להם שבאותו כסף יחלקו עיתונים חינם בתחנות.
 

suprman1

New member
נכון מאוד../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

צודק....
גם אני קראתי כמה פעמים את השבועון הזה ומאוד התאכזבתי, והפעם היחידה שראיתי שמוזכרת המילה רכבת הייתה בסקר קטנטן ה"מספר" שרוב נוסעי הרכבת מגיעים אליה ברכב פרטי. אם רצו ברכבת לגרום לנוסעים לנסיעה מהנה יותר על ידי העיתון הזה, אני ממליץ להם שבאותו כסף יחלקו עיתונים חינם בתחנות.
נכון מאוד

אם זו אמורה להיות האיכות הסופית של השבועון והוא נועד אך ורק על מנת לשעשע את הנוסעים, אז חבל על הכסף שמשקיעים בו עדיף כבר לחלק עיתונים יומיים לנוסעים כמו בתחנות הדלק, זה בטוח יותר זול. אפילו התשבץ "תת רמה" עם הגדרות כגון: "פרח, מלך הביצה" "הליקופטר" "חרק חרוץ" "אבי האבא" וכו" וכו" וכו"
 

suprman1

New member
נצל"ש שאלה-כניסה ויציאה מתחנות

שבועון "אקספרס" של הרכבת
יצא לי לקרוא שתי חוברות של שבועון "אקספרס" השבועון של נוסעי רכבת ישראל...... הבעיה היא שבשתי החוברות שקראתי לא הוזכרה כלל המילה רכבת
ציפיתי ממגזין של הרכבת שינסה לקרב את הציבור לרכבת על ידי מידע כגון: תחנות חדשות שבהקמה או מידע על ציוד נייד שבשימוש. והכי חשוב פירסום אתר חדשות הרכבת(של ידידנו חן מלינג) אשר אמור להיות התנ"ך של חובבי הרכבות בארץ. בקיצור התאכזבתי, לא מצאתי שום קשר בין הרכבת לבין החוברת. גם מבחינה שיווקית, לדעתי, אנשי השיווק של רכבת ישראל מפספסים משום שהם יכולים לנצל שבועון זה לעידוד נוסעים להשתמש ברכבת באופן קבוע ע"י קופונים שהם יצרפו לחוברות (כמו לדוגמא קופונים של הסופר פארם המצורפים לעיתונים ידיעות ומעריב בסוף השבוע). רעיון נוסף: קופון+הצגת 4 כרטיסים הלוך חזור של יעד מסוים(לדוגמא נתניה ת"א) לקופאית הרכבת מזכה בכרטיס הלוך חזור חינם לאותו יעד נסיעה. כך יוצא שיותר נוסעים יעדיפו לנסוע לעבודה ברכבת ולהשאיר את ריכבם בחניון, שכן הם ישלמו על ארבעה ימי נסיעה ואילו היום החמישי יהיה חינם. כמובן שגם הנהלת הרכבת תרוויח מכל הסיפור(הרי אין מתנות חינם), מספר הנוסעים יגדל כך שכרטיסי "המתנה" שהם יחלקו לא יגרמו להם להפסד כספי. וכמובן שאפשר להמשיך ולפתח הכל עניין של מחשבה יצירתית.
נצל"ש שאלה-כניסה ויציאה מתחנות
אם לדוגמא אני רוכש כרטיס לרכבת מתחנת ת"א מרכז לעזריאלי, האם מרגע החתמת הכרטיס זמן שהותי בשטח התחנה מוגבל או שמא אני יכול להגיע לתחנת עזריאלי ולא לצאת מהתחנה אלא להישאר כמה שעות על הרציף ורק אחר"כ לצאת
האם תהיה לי בעיה עם כרטיס שהוחתם בכניסה לתחנת ת"א מרכז נגיד בשעה 10:00, לצאת איתו בשערים של עזריאלי נגיד בשעה 14:00
 
אין שום בעיה.......

נצל"ש שאלה-כניסה ויציאה מתחנות
אם לדוגמא אני רוכש כרטיס לרכבת מתחנת ת"א מרכז לעזריאלי, האם מרגע החתמת הכרטיס זמן שהותי בשטח התחנה מוגבל או שמא אני יכול להגיע לתחנת עזריאלי ולא לצאת מהתחנה אלא להישאר כמה שעות על הרציף ורק אחר"כ לצאת
האם תהיה לי בעיה עם כרטיס שהוחתם בכניסה לתחנת ת"א מרכז נגיד בשעה 10:00, לצאת איתו בשערים של עזריאלי נגיד בשעה 14:00
אין שום בעיה.......
עשיתי את זה מספר פעמים. המחשב בסבסבות לא מתחשב בשעה כלל וכלל..
 

matany

New member
אני לא כ"כ בטוח... (ויש דוגמה)

אין שום בעיה.......
עשיתי את זה מספר פעמים. המחשב בסבסבות לא מתחשב בשעה כלל וכלל..
אני לא כ"כ בטוח... (ויש דוגמה)
פעם אחת קניתי בנתניה כרטיס הלוך חזור ללב המפרץ... כשעברתי בשער של נתניה הכרטיס הוחתם משום מה בשעה מוזרה כמו 4 לפנות בוקר... למרות שהיה כבר 10 בבוקר.... שהגעתי ללב המפרץ והעברתי את הכרטיס ביציאה הוא שוב הוחתם כאילו השתמשתי כרגע בחזור... אז הלכתי למנהל התחנה שחתם על הכרטיס שאני אוכל לנצל את החזור... אבל נראה לי שהמחשב כן מתחשב בזמן בצורה כלשהי...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה