שבועון "אקספרס" של הרכבת
שבועון "אקספרס" של הרכבת
יצא לי לקרוא שתי חוברות של שבועון "אקספרס" השבועון של נוסעי רכבת ישראל...... הבעיה היא שבשתי החוברות שקראתי לא הוזכרה כלל המילה רכבת
ציפיתי ממגזין של הרכבת שינסה לקרב את הציבור לרכבת על ידי מידע כגון: תחנות חדשות שבהקמה או מידע על ציוד נייד שבשימוש. והכי חשוב פירסום אתר חדשות הרכבת(של ידידנו חן מלינג) אשר אמור להיות התנ"ך של חובבי הרכבות בארץ. בקיצור התאכזבתי, לא מצאתי שום קשר בין הרכבת לבין החוברת. גם מבחינה שיווקית, לדעתי, אנשי השיווק של רכבת ישראל מפספסים משום שהם יכולים לנצל שבועון זה לעידוד נוסעים להשתמש ברכבת באופן קבוע ע"י קופונים שהם יצרפו לחוברות (כמו לדוגמא קופונים של הסופר פארם המצורפים לעיתונים ידיעות ומעריב בסוף השבוע). רעיון נוסף: קופון+הצגת 4 כרטיסים הלוך חזור של יעד מסוים(לדוגמא נתניה ת"א) לקופאית הרכבת מזכה בכרטיס הלוך חזור חינם לאותו יעד נסיעה. כך יוצא שיותר נוסעים יעדיפו לנסוע לעבודה ברכבת ולהשאיר את ריכבם בחניון, שכן הם ישלמו על ארבעה ימי נסיעה ואילו היום החמישי יהיה חינם. כמובן שגם הנהלת הרכבת תרוויח מכל הסיפור(הרי אין מתנות חינם), מספר הנוסעים יגדל כך שכרטיסי "המתנה" שהם יחלקו לא יגרמו להם להפסד כספי. וכמובן שאפשר להמשיך ולפתח הכל עניין של מחשבה יצירתית.
שבועון "אקספרס" של הרכבת
יצא לי לקרוא שתי חוברות של שבועון "אקספרס" השבועון של נוסעי רכבת ישראל...... הבעיה היא שבשתי החוברות שקראתי לא הוזכרה כלל המילה רכבת