שארם - חוות דעת

מומיק

New member
שארם - חוות דעת ../images/Emo57.gif

שלום רב! מאוד מעונין לקבל חוות דעת ממי שיצא\ה לסאפרי צלילה בדרום סיני (שארם, ראס מוחמד, שאאב עלי וכו´ ) עם חברת "ימבטבע - רותורס" ואם חברת "מטריף". תודה לכל מי שיעזור.
 

morena

New member
הייתי בספארי עם "מטריף"

לפני שנתיים בערך... מבחינת תנאים:הספינה לא ברמה הכי גבוהה (לפי מה שאני שומעת ממקורות אחרים,לנו זה לא הפריע) - ישנו בחדר זוגי עם מיטות קומתיים, שירותים ומקלחות משותפים (אבל נקיים מאוד) האוכל בסדר (לפעמים יותר טוב,לפעמים פחות),כולל הענות של הטבחים לבקשות פרטיות, שתייה בשפע. הרבה פינוקים כשיוצאים מצלילות:פירות,שוקולדים,שתייה חמה. הצוות אדיב מאוד, אפילו שמו עלי את הציוד,לא הייתי צריכה לעשות כלום,רק להואיל בטובי לקפוץ למים,פשוט פינוק אמיתי... ולגבי העניין עצמו - לדעתי בסאם מדריך מעולה, רגוע,סימפטי,אחראי,הצלילות היו מדהימות ולפי בקשתינו (עד כדי כך שבאחד הלילות בסאם הסכים לעשות צלילת לילה רק בשבילי). לסיכום - היה מדהים, ולספארי הבא אנחנו גם נצא עם "מטריף".
 

שחר ל.

New member
חוות דעת - מטריף

בסוכות האחרון ירדנו לשארם והסביבה עם מטריף רשמתי כאן (לפני מספר עמודים) את התרשמותי מהספארי בכלל ומבאסם בפרט רק בקיצור, באסם היתגלה כאדם מדהים, מדריך (ומוביל) טוב מאוד,צוות הספינה היה מדהים לא פחות ועזר מעל ומעבר למצופה בקשר להשוואה מטריף\ימבטבע, לא יצא לי לצלול איתם (ימבטבע) וכל "ההיכרות" שלי איתם היא על סמך ניסיון של חברים ,שאני סומך על אמינותם וניסיונם. חוץ מאשר הבדלי המחירים בין מטריף לימבטבע (ואת זה ביררתי אישית), שמעתי גם הבדלים נוספים בשרות ואפילו באמינות לסיכום , קבל המלצתי החמה על מטריף , שווה כל שקל ובכל מיקרה במי שלא תיבחר , שיהיה לך אחלה ספארי
 

מוטי

New member
רעיון חדש

יש אפשרות טוב לא פחות לנסות את "אוקטופוס דוגית" שם יש גם מחלקת תירות די טובה טלפון שלהם 5271440-03 תנסה אולי יש להם ספראי בקרוב?
 

Alto

New member
בדקתי שם לפני כחודש ו.....

הם לא נלהבים במיוחד מסיני כרגע (הפנו אותי למלטה ומקומות אחרים) דרך אגב: אני גם ממליץ מאוד על מטריף. בסאם מדריך מצויין הוא אישית יוצא לכל הספארים (כמעט ?) כך שיודעים עם מי נצלול עוד לפני שמגיעים לשארם. נקודה נוספת היא שבסאם הוא בעל הספינה (בשותפות) ורואים את ההשפעה של זה בספארי.
 
למעלה