שאני אבין, נדפקתי?

dansha

New member
שאני אבין, נדפקתי?

לפני חצי שנה חברה שלי (הכפרה) קנתה לי ליום הולדתי מכשיר אייפון 3gs 16 giga. עד לאחרונה הוא עבד נהדר אבל אז הגיע מרפי (ההוא מחוקי מרפי) והטלפון פתאום נתקע לי, יומיים לפני הטיסה שלי לאירלנד. שלחתי אותו למעבדה אבל הם לא הצליחו לעזור לי. אז לקחתי אותו איתי לאירלנד. בקיצור - הטלפון שודרג לגרסה 3.1.3 ועכשיו הוא לא מוכן לקבל את הסים שלי. ניסיתי "לשנמך" אותו לגרסה 3.1.2 אבל האייטיונס לא מאשר לי לעשות את זה. אז שאני אבין - נדפקתי?? זהו?? את כל החופשה שלי באירלנד אני הולך להעביר עם אייפון מת? this sucks! הצעות? משהו?!
 

dansha

New member
לא הם לא ידעו

אני מנסה את המדריך ונתקל בבעיה הבאה: יש שם שלב שבו אני אמור לחבר את המכשיר למחשב ולכבות אותו לגמרי (על ידי לחיצה על שני הכפתורים בו זמנית). הבעיה היא שהטלפון לא מוכן להישאר כבוי. הוא נכבה ומיד נדלק שוב (כל עוד הוא מחובר למחשב). זה מטופש אבל אני לא יכול להמשיך לשלב הבא עד שאני לא מכבה אותו. (אגב, לחיצה על הכפתור העליון ואז slide to turn off לא עובד). מתחיל להתייאש, אני מסתובב פה עם אייפון חסר תועלת לחלוטין. עצות?
 
נסה את זה:

0) וודאו שאייטונז פועל ושהמכשיר מחובר. 1) לחצו על כפתור ה-Home, אל תעזבו אותו עדיין! 2) לחצו על כפתור ה-Standby. עדיין לא לעזוב את Home! אם הסליידר של הכיבוי עולה, התעלמו ממנו והמשיכו ללחוץ. 3) המתינו מספר שניות עד שהמסך ייכבה (לפעמים יהיה הבזק לבן), אך עדיין לא לעזוב את Home. 4) המתינו מספר שניות נוספות עד שחלונות תזהה חומרה חדשה בשם Apple DFU Device. ברגע שתהליך זיהוי החומרה הסתיים אפשר לעזוב את לחצן ה-Home. 5) אייטונז יעלה עכשיו ויודיע שהמכשיר נמצא ב-Recovery Mode. סיימתם! אתם במצב DFU!
 

k-don

Well-known member
כיבוי במקרה כזה מבצעים ע"י

החזקה של כ 10 שניות גם של כפתור הכיבוי וגם של כפתור ה home (רואים שהמסך פתאום מתכבה)
 

dansha

New member
כן, שתי השיטות האלה לא עובדות

כשאני לוחץ על שני הכפתורים ביחד האייפון נכבה אבל אז ישר נדלק שוב. גם כשאני נכנס לDFU זה לא עובד, הוא מבקש לכבות לגמרי. אני כבר די מיואש :(
 

k-don

Well-known member
ברגע שהמסך מתכבה ותעזוב את שני

הלחצנים, עדיין הוא נדלק?
 

dansha

New member
כן

כל עוד הוא מחובר למחשב הוא שואף להידלק. אם אני מכבה את הטלפון כשהוא לא מחובר למחשב הוא נשאר כבוי. ברגע שאני מחבר אותו למחשב הוא נדלק.
 

k-don

Well-known member
את פעולת הכיבוי שהצעתי, לעשות כשהאייפון מחובר

למחשב. אם גם אז הוא נדלק, אני לא יודע מה לעשות
 
למעלה