שאלת
במטותא

מצב
הנושא נעול.

A r i e T

New member
שאלת
במטותא

שאלת
במטותא
אמנם זה לא הפורום לשאלות כאלה, אבל מכיוון שכאן כולם מכירים את כולם ויש כאלה שמבינים דבר או שניים בחלונות, אני מרשה לעצמי: בזמן האחרון קורה שכל תמונה שאני עושה עליה קליק ימני-> שמירה בשם - אין לי אפשרות לשמור אותה בתור JPG, רק בBMP. רק אחרי שאני שפותח אותה בתוכנת עריכה אני יכול לשמור אותה בצורה אחרת, וזה גוזל זמן. מי יודע איך לפתור את הבעיה?
 

A r i e T

New member
באותו עניין:

שאלת
במטותא
אמנם זה לא הפורום לשאלות כאלה, אבל מכיוון שכאן כולם מכירים את כולם ויש כאלה שמבינים דבר או שניים בחלונות, אני מרשה לעצמי: בזמן האחרון קורה שכל תמונה שאני עושה עליה קליק ימני-> שמירה בשם - אין לי אפשרות לשמור אותה בתור JPG, רק בBMP. רק אחרי שאני שפותח אותה בתוכנת עריכה אני יכול לשמור אותה בצורה אחרת, וזה גוזל זמן. מי יודע איך לפתור את הבעיה?
באותו עניין:
זה מה שאני מקבל כשאני רוצה לדעת מה הגודל של כל תמונה
 

ארזS

New member
מעניין לעניין ולא אותו עניין !

באותו עניין:
זה מה שאני מקבל כשאני רוצה לדעת מה הגודל של כל תמונה
מעניין לעניין ולא אותו עניין !
1. בקשר לבעייה הראשונה, תכנס באקספלורר ל"כלים" , "אפשרויות אינטרנט" , "הגדרות" , "הצגת אובייקטים" , ואם יש לך משהו שמצויין שההתקנה לא תקינה, או שזה לא מוכר, תמחק. אל תדאג. זה בטוח. אחר כך תעשה מחיקת קבצים זמניים. תסגור את האקספלורר ותפעיל מחדש. זה אמור להיות בסדר. 2. את הנתונים אפשר לראות רק כשהקובץ אצלך ולא ברשת. בהצלחה.
 

ארזS

New member
ועוד משהו

מעניין לעניין ולא אותו עניין !
1. בקשר לבעייה הראשונה, תכנס באקספלורר ל"כלים" , "אפשרויות אינטרנט" , "הגדרות" , "הצגת אובייקטים" , ואם יש לך משהו שמצויין שההתקנה לא תקינה, או שזה לא מוכר, תמחק. אל תדאג. זה בטוח. אחר כך תעשה מחיקת קבצים זמניים. תסגור את האקספלורר ותפעיל מחדש. זה אמור להיות בסדר. 2. את הנתונים אפשר לראות רק כשהקובץ אצלך ולא ברשת. בהצלחה.
ועוד משהו
בדפדפנים מוזילה ונטסקייפ זה לא קורה [הבעייה הראשונה]. אבל מה לעשות שאנחנו רגילים לאקספלורר ?
 
אני פותר לך את הבעיה אחת ולתמיד

שאלת
במטותא
אמנם זה לא הפורום לשאלות כאלה, אבל מכיוון שכאן כולם מכירים את כולם ויש כאלה שמבינים דבר או שניים בחלונות, אני מרשה לעצמי: בזמן האחרון קורה שכל תמונה שאני עושה עליה קליק ימני-> שמירה בשם - אין לי אפשרות לשמור אותה בתור JPG, רק בBMP. רק אחרי שאני שפותח אותה בתוכנת עריכה אני יכול לשמור אותה בצורה אחרת, וזה גוזל זמן. מי יודע איך לפתור את הבעיה?
אני פותר לך את הבעיה אחת ולתמיד
בשלוש דקות ! שים לב היטב לקישור המדוייק הבא: http://support.microsoft.com/?kbid=810978 זו בעיה ידועה ! הפתרון לעיל הוא מושלם !
 

ה דרומי

New member
מנצל"ש קישור לאתר לשומר מסך וכו

שאלת
במטותא
אמנם זה לא הפורום לשאלות כאלה, אבל מכיוון שכאן כולם מכירים את כולם ויש כאלה שמבינים דבר או שניים בחלונות, אני מרשה לעצמי: בזמן האחרון קורה שכל תמונה שאני עושה עליה קליק ימני-> שמירה בשם - אין לי אפשרות לשמור אותה בתור JPG, רק בBMP. רק אחרי שאני שפותח אותה בתוכנת עריכה אני יכול לשמור אותה בצורה אחרת, וזה גוזל זמן. מי יודע איך לפתור את הבעיה?
מנצל"ש קישור לאתר לשומר מסך וכו
תהנו רק מה זה בלועזית לצערי. לחץ על השומר
 

A r i e T

New member
תודה רבה ../images/Emo24.gif

שאלת
במטותא
אמנם זה לא הפורום לשאלות כאלה, אבל מכיוון שכאן כולם מכירים את כולם ויש כאלה שמבינים דבר או שניים בחלונות, אני מרשה לעצמי: בזמן האחרון קורה שכל תמונה שאני עושה עליה קליק ימני-> שמירה בשם - אין לי אפשרות לשמור אותה בתור JPG, רק בBMP. רק אחרי שאני שפותח אותה בתוכנת עריכה אני יכול לשמור אותה בצורה אחרת, וזה גוזל זמן. מי יודע איך לפתור את הבעיה?
תודה רבה
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה