שאלת
במטותא
שאלת
במטותא
אמנם זה לא הפורום לשאלות כאלה, אבל מכיוון שכאן כולם מכירים את כולם ויש כאלה שמבינים דבר או שניים בחלונות, אני מרשה לעצמי: בזמן האחרון קורה שכל תמונה שאני עושה עליה קליק ימני-> שמירה בשם - אין לי אפשרות לשמור אותה בתור JPG, רק בBMP. רק אחרי שאני שפותח אותה בתוכנת עריכה אני יכול לשמור אותה בצורה אחרת, וזה גוזל זמן. מי יודע איך לפתור את הבעיה?
שאלת
אמנם זה לא הפורום לשאלות כאלה, אבל מכיוון שכאן כולם מכירים את כולם ויש כאלה שמבינים דבר או שניים בחלונות, אני מרשה לעצמי: בזמן האחרון קורה שכל תמונה שאני עושה עליה קליק ימני-> שמירה בשם - אין לי אפשרות לשמור אותה בתור JPG, רק בBMP. רק אחרי שאני שפותח אותה בתוכנת עריכה אני יכול לשמור אותה בצורה אחרת, וזה גוזל זמן. מי יודע איך לפתור את הבעיה?