בשוונג של הפיתה
Well-known member
.
זו אינה שאלת תםזה היה משחרר אותנו מאווירת בית השימוש הקיימת
ובית שימוש הוא חלק מהטבע
העם בקונפליקט
תבין
ראשית בגלל מה שכבר נאמר, זאת פגיעה בזכויות הפרט להתמודד לכנסת, זכות שנחשבת זכות יסוד.שאלת תם לגבר - למה חוק "נאשם בפלילים לא יכול להיות בכנסת" - לא יכול לעבור במדינת ישראל ?
גבר מדובר במשרה ציבורית וזכויות הפרט לא מענינות, יעני ככה זה בכל המדינות המתוקנות. למשל אני גנרל בצבא וצריך להקפיץ את הבת שלי לחוג בלט אבל אני באמצע פעילות אז שולח את הנהג שלי, וסיבת הפרט הזאת העיפה אותי מהצבא....החוק לא פרסונלי אלא מתייחס למקרה קיים (אתרע הגורל להניח את אבן הרחיים על אדם אהוב, אבל, זה נסיון...) שמייצר בעיות מוסריות (זה ציבורי) ולכן יש לישר את העקוב.ראשית בגלל מה שכבר נאמר, זאת פגיעה בזכויות הפרט להתמודד לכנסת, זכות שנחשבת זכות יסוד.
שנית בגלל שבמקרה דנן מדובר בחוק פרסונלי לחלוטין שנועד להיפרע מאדם מאוד מסוים, וחוק כזה פסול פר הגדרה.
שלישית כי פשוט אין סיבה מיוחדת. דמיין שכל נאשמי ישראל מרגישים מקופחים בעניינים מסוימים ורוצים להקים מפלגה. למה שזה ייאסר עליהם? שיתמודדו בכיף ואם הציבור יהיה מעוניין בהם, הם גם ייבחרו.
זכויות הפרט דווקא כן מעניינות, ברוב מדינות העולם. מה המצב מבחינה ספציפית זו אינני יודע, אבל זה גם לא ממש מעניין אותי ולא רלוונטי למה שלדעת כל אחד מאיתנו צריך להיות המצב בישראל.גבר מדובר במשרה ציבורית וזכויות הפרט לא מענינות, יעני ככה זה בכל המדינות המתוקנות.
לא הגיוני שעל משרה ציבורית יחליט הציבור?גבר מדובר במשרה ציבורית וזכויות הפרט לא מענינות, יעני ככה זה בכל המדינות המתוקנות. למשל אני גנרל בצבא וצריך להקפיץ את הבת שלי לחוג בלט אבל אני באמצע פעילות אז שולח את הנהג שלי, וסיבת הפרט הזאת העיפה אותי מהצבא....החוק לא פרסונלי אלא מתייחס למקרה קיים (אתרע הגורל להניח את אבן הרחיים על אדם אהוב, אבל, זה נסיון...) שמייצר בעיות מוסריות (זה ציבורי) ולכן יש לישר את העקוב.
גבר זה הגיוני שציבור יבחר ממבחר מובחר, נקי מכל רבב, כמו של המשמשים בקודש, יעני הציבור צריך להבין שעניניו הם קודש. אז אתה שואל "מה אם כל אנשי העיירה רמאים" ?לא הגיוני שעל משרה ציבורית יחליט הציבור?
אם אתה לא סומך עליו אל תקיים בחירות.
אז אתה תחליט בשביל הציבור במי יבחר? מי שמך?גבר זה הגיוני שציבור יבחר ממבחר מובחר, נקי מכל רבב, כמו של המשמשים בקודש, יעני הציבור צריך להבין שעניניו הם קודש. אז אתה שואל "מה אם כל אנשי העיירה רמאים" ?
גבר לא אני, יעני כל מועמד יעבור בדיקה משטרה&שב"כ ויקבל תעודת יושראז אתה תחליט בשביל הציבור במי יבחר? מי שמך?
כי בעולם הדמוקרטי בחזקת חף מפשע עד שהוא מורשע.
התשובה לשאלה שכזו תלוייה ברמת האמון שיש לתת בהליך שעד האשמתו של אדם .
בשביל שמערכת תטפל בעצמה, היא צריכה קודם להבין שהיא זקוקה לטיפול. המערכת (עדיין) לא שם (וגם לא נראה שהיא מתקרבת לשם).המערכת הזו זקוקה לטיפול בעצמה
התאוריה אומרת שכיון שיכול להיות שההאשמה היא שיקרית(קנוניה נגד ביבי אולי הימין) אזי צריך לחכות לסוף המשפט.
גבר אבל אם הרו"ח שלך נאשם בגניבה עדיין תמשיך לתת לו לטפל לך בעניני הכספים ? יעני אתה כנראה לא האדם הסבירכי נאשם זה לא מורשע.
אם יגידו שאתה גנבת, ואתה אומר לא, אז כשמבררים אתה נאשם.
ואז מה?
כל אחד שרוצה להיות ראש ממשלה ואין לו מאפיה שתדאג לחסל את כל מי שמדבר נגדו,
יהפוך להיות "נאשם"...
ראש ממשלה זה לא רואה חשבון ,גבר אבל אם הרו"ח שלך נאשם בגניבה עדיין תמשיך לתת לו לטפל לך בעניני הכספים ? יעני אתה כנראה לא האדם הסביר
אם מישהו הורשע בגניבה - אסור לו לטפל בכספים,גבר אבל אם הרו"ח שלך נאשם בגניבה עדיין תמשיך לתת לו לטפל לך בעניני הכספים ?
גבר נסתפק בהודאה: "מעמידים עליו רו"ח אחר שבודק מה הוא עושה. כמו רגולטור כזה"אם מישהו הורשע בגניבה - אסור לו לטפל בכספים,
אבל אם בא איזה מניאק ואומר שהרו"ח גנב, כדי לסחוט ממנו כספים או להתנקם.
זה לא אומר שעכשיו 4 שנים הרואה חשבון יקבץ נדבות, עד שהשופט יגמור לדבר עם כל העדים שהמניאק אירגן,
מבין?
מעמידים עליו רו"ח אחר שבודק מה הוא עושה.
כמו רגולטור כזה.
ומה קורה עם עוכרי דין?
עכשיו הסתיימה תביעה נגד עוכר הדין המשפחתי שלנו, הוא הפסיד ישלם קצת וזהו,
תאר לך שבגלל המניאק שתבע אותו הוא לא יכל לעבוד 4 שנים?
כולם היו אומרים לעוכרי הדין שלהם שהם לא משלמים ואם עוכר הדין מתלונן הם יתבעו אותו
גבר, במקצוע הזה יש כבר רגולטורים מכל כיוון אפשריגבר נסתפק בהודאה: "מעמידים עליו רו"ח אחר שבודק מה הוא עושה. כמו רגולטור כזה"
אבל יעני מה קורה שהנאשם מסרב שימונה לו "רגולטור" ?
ובכן, הוא לא יכול לעסוק במקצוע, נכון ?
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.