שאלת תם הנוגעת לתחבורה ציבורית...

מצב
הנושא נעול.
שאלת תם הנוגעת לתחבורה ציבורית...

שאלת תם הנוגעת לתחבורה ציבורית...
האם אתם חושבים שיישום מערכת רכבת קלה \ מטרו בין מסוף אלוף שדה לאוניברסיטת בר אילן, מחנה תל השומר, בית חולים תל השומר וחזרה... כאשר הכוונה שהרק"ל גם ייכנס לתוך האוניברסיטה ולתוך בית החולים וכמובן בתדירות גבוהה. כאשר כל קווי האוטובוס שנעים בציר הזה יוסטו אל המסוף כתחנה אחרונה.... ומשם נוסעים יעברו בין הרק"ל לאוטובוסים להמשך נסיעה לאיזורים אחרים

האם אתם סבורים כי זה יהווה שיפור ממשי או הרעה בתחבורה הציבורית באיזור?
אני מנסה להבין אם עתיד התחבורה הציבורית הוא ב POINT TO POINT או ב POINT TO HUB.
ישנם מקרים רבים בהם עשרות אוטובוסים נוסעים בדיוק על אותו הציר לחינם... זה בערך מה שקרה למשל עם קווי הקריות בעידן התחנה המרכזית בת גלים.
 
אם משווים רחוב ראשי בעיר בישראל לרחוב ראשי

שאלת תם הנוגעת לתחבורה ציבורית...
האם אתם חושבים שיישום מערכת רכבת קלה \ מטרו בין מסוף אלוף שדה לאוניברסיטת בר אילן, מחנה תל השומר, בית חולים תל השומר וחזרה... כאשר הכוונה שהרק"ל גם ייכנס לתוך האוניברסיטה ולתוך בית החולים וכמובן בתדירות גבוהה. כאשר כל קווי האוטובוס שנעים בציר הזה יוסטו אל המסוף כתחנה אחרונה.... ומשם נוסעים יעברו בין הרק"ל לאוטובוסים להמשך נסיעה לאיזורים אחרים

האם אתם סבורים כי זה יהווה שיפור ממשי או הרעה בתחבורה הציבורית באיזור?
אני מנסה להבין אם עתיד התחבורה הציבורית הוא ב POINT TO POINT או ב POINT TO HUB.
ישנם מקרים רבים בהם עשרות אוטובוסים נוסעים בדיוק על אותו הציר לחינם... זה בערך מה שקרה למשל עם קווי הקריות בעידן התחנה המרכזית בת גלים.
אם משווים רחוב ראשי בעיר בישראל לרחוב ראשי
בעיר באירופה, בישראל קל למצוא דוגמאות של רחוב שבו עוברים עשרות קווים בתדירות בינונית, בעוד שבאירופה זה כמטע לא קורה. בכל רחוב עובר מספר קטן של קווים בתדירות גבוהה. לכן אני חושב שהתשובה לגבי העתיד ברורה, אם אנחנו רוצים ללמוד מהעולם.
 
השאלה היא כמה החלפות צריך לבצע אדם

אם משווים רחוב ראשי בעיר בישראל לרחוב ראשי
בעיר באירופה, בישראל קל למצוא דוגמאות של רחוב שבו עוברים עשרות קווים בתדירות בינונית, בעוד שבאירופה זה כמטע לא קורה. בכל רחוב עובר מספר קטן של קווים בתדירות גבוהה. לכן אני חושב שהתשובה לגבי העתיד ברורה, אם אנחנו רוצים ללמוד מהעולם.
השאלה היא כמה החלפות צריך לבצע אדם
שרוצה להגיע מ A ל B...
 
זה נכון לכל אירופה, חשבתי שרק לערי בירה

אם משווים רחוב ראשי בעיר בישראל לרחוב ראשי
בעיר באירופה, בישראל קל למצוא דוגמאות של רחוב שבו עוברים עשרות קווים בתדירות בינונית, בעוד שבאירופה זה כמטע לא קורה. בכל רחוב עובר מספר קטן של קווים בתדירות גבוהה. לכן אני חושב שהתשובה לגבי העתיד ברורה, אם אנחנו רוצים ללמוד מהעולם.
זה נכון לכל אירופה, חשבתי שרק לערי בירה
בעיקר במערב אירופה.
 
השאלה שלך תיאורטית, אבל יש תכנון מעשי לרכבת קלה

שאלת תם הנוגעת לתחבורה ציבורית...
האם אתם חושבים שיישום מערכת רכבת קלה \ מטרו בין מסוף אלוף שדה לאוניברסיטת בר אילן, מחנה תל השומר, בית חולים תל השומר וחזרה... כאשר הכוונה שהרק"ל גם ייכנס לתוך האוניברסיטה ולתוך בית החולים וכמובן בתדירות גבוהה. כאשר כל קווי האוטובוס שנעים בציר הזה יוסטו אל המסוף כתחנה אחרונה.... ומשם נוסעים יעברו בין הרק"ל לאוטובוסים להמשך נסיעה לאיזורים אחרים

האם אתם סבורים כי זה יהווה שיפור ממשי או הרעה בתחבורה הציבורית באיזור?
אני מנסה להבין אם עתיד התחבורה הציבורית הוא ב POINT TO POINT או ב POINT TO HUB.
ישנם מקרים רבים בהם עשרות אוטובוסים נוסעים בדיוק על אותו הציר לחינם... זה בערך מה שקרה למשל עם קווי הקריות בעידן התחנה המרכזית בת גלים.
השאלה שלך תיאורטית, אבל יש תכנון מעשי לרכבת קלה
באזור שאתה שואל עליו.
הקו הסגול
 
כחלק ממשהו רחב יותר שמגיע עד ארלוזורוב

השאלה שלך תיאורטית, אבל יש תכנון מעשי לרכבת קלה
באזור שאתה שואל עליו.
הקו הסגול
כחלק ממשהו רחב יותר שמגיע עד ארלוזורוב
אני שאלתי נקודתית על הצעה כמו שלי האם היא מהווה הרעה או הטבה עם התח"צ באיזור.
 
הצעה כמו שלך אינה מעשית כי מה שיביא

כחלק ממשהו רחב יותר שמגיע עד ארלוזורוב
אני שאלתי נקודתית על הצעה כמו שלי האם היא מהווה הרעה או הטבה עם התח"צ באיזור.
הצעה כמו שלך אינה מעשית כי מה שיביא
רכבת קלה לאזור זה הקישור לתל אביב.
אף אחד לא יקים רכבת קלה בין בר אילן לתל השומר.
הצעה כמו שלך יכולה להיות מיושמת על ידי אוטובוסים רגילים.
לא הגיוני שבתוך בקעת אונו יסעו עם רכבת קלה ויעברו לאוטובוסים רגילים על מנת להגיע ללב גוש דן ולהיפך.
כאשר יהיה קו סגול הגיוני שיהיו לו בבקעת אונו קווי הזנה מקומיים.
בהיררכיה של מערכת תחבורה, הרכבת הקלה נמצאת מעל לאוטובוסים (האוטובוסים מזינים את הרכבת הקלה). לא להיפך.
 
אין שום דבר בהצעה שלי שלא מונע הרחבה..

הצעה כמו שלך אינה מעשית כי מה שיביא
רכבת קלה לאזור זה הקישור לתל אביב.
אף אחד לא יקים רכבת קלה בין בר אילן לתל השומר.
הצעה כמו שלך יכולה להיות מיושמת על ידי אוטובוסים רגילים.
לא הגיוני שבתוך בקעת אונו יסעו עם רכבת קלה ויעברו לאוטובוסים רגילים על מנת להגיע ללב גוש דן ולהיפך.
כאשר יהיה קו סגול הגיוני שיהיו לו בבקעת אונו קווי הזנה מקומיים.
בהיררכיה של מערכת תחבורה, הרכבת הקלה נמצאת מעל לאוטובוסים (האוטובוסים מזינים את הרכבת הקלה). לא להיפך.
אין שום דבר בהצעה שלי שלא מונע הרחבה..
להרחיב קו מטרו זה בהחלט אפשרי.
 
אבל אתה הופך את הסדר

אין שום דבר בהצעה שלי שלא מונע הרחבה..
להרחיב קו מטרו זה בהחלט אפשרי.
אבל אתה הופך את הסדר
קו הרק"ל מוגדר כזה בגלל הקישור של בקעת אונו לתל אביב, לא בגלל הצורך הפנימי בתוך בקעת אונו.
לכן יש לקו הסגול שתי שלוחות כאשר מכל שלוחה יהיה חיבור לתל אביב ולא חיבור ישיר בין שתי השלוחות.
ללא חיבור לתל אביב לא יהיה רק"ל בבקעת אונו כי אין שום צורך ברק"ל פנימי בבקעת אונו.
 
אבל זה בדיוק העניין.

אבל אתה הופך את הסדר
קו הרק"ל מוגדר כזה בגלל הקישור של בקעת אונו לתל אביב, לא בגלל הצורך הפנימי בתוך בקעת אונו.
לכן יש לקו הסגול שתי שלוחות כאשר מכל שלוחה יהיה חיבור לתל אביב ולא חיבור ישיר בין שתי השלוחות.
ללא חיבור לתל אביב לא יהיה רק"ל בבקעת אונו כי אין שום צורך ברק"ל פנימי בבקעת אונו.
אבל זה בדיוק העניין.
הקו הסגול לא יראה אור עוד שנים ארוכות. וגם אם יראה אור לבטח לא יהיה במתכונת נורמלית אלא פתרון של עשינו כדי שתעזבו אותנו בשקט בסגנון המטרונית בחיפה.
&nbsp
כאשר אתה מקים פרויקט פנימי שכזה אתה מחייב דה פקטו להתחשב בו במסגרת כל תכנון תחבורה עתידי.
 
אבל לא יקימו פרויקט מקומי כזה

אבל זה בדיוק העניין.
הקו הסגול לא יראה אור עוד שנים ארוכות. וגם אם יראה אור לבטח לא יהיה במתכונת נורמלית אלא פתרון של עשינו כדי שתעזבו אותנו בשקט בסגנון המטרונית בחיפה.
&nbsp
כאשר אתה מקים פרויקט פנימי שכזה אתה מחייב דה פקטו להתחשב בו במסגרת כל תכנון תחבורה עתידי.
אבל לא יקימו פרויקט מקומי כזה
מדינת ישראל לא תשקיע בפרויקט כזה.
ולגבי מתכונת הקו הסגול - זו השערה שלך שלא מבוססת אלא על תחושה.
מה זו בכלל "מתכונת נורמלית"?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה