שאלת תוכן השירים שיהיו באלבום השני

Carmel Shut Up1

New member
שאלת תוכן השירים שיהיו באלבום השני

תראו...ידוע שאדם כותב את רוב השירים בעצמו שזה מצד אחד טוב מהבחינה הזו שהוא מביא את האמת שלו במאה אחוז וככה הכי קל לו להתחבר למילים ולהיות שלם עם זה, אבל מצד שני.. אתן לא חושבות שאולי השירים עלולים להיות חד גוניים? כששמעתי את OUTLAWS OF LOVE זה הזכיר לי את AFRTERMATH או SOAKED ברעיון של השיר ואני כאילו מתחילה לחשוב שיכולים להיות עוד שירים כאלה כי אדם אמר שרוב רובו של האלבום יהיה חשיפה של חייו הפרטיים וכל מה שהוא עבר בחיים.. ואם לא הייתי ממש מובנת עד עכשיו אז הכוונה שלי היא פשוט שאני חושבת שרוב השירים עלולים לדבר על המאבק של אדם בתוך החברה שהוא היה דחוי, בתור הומו בארון ומחוץ לארון, בתור "השונה" וקיבלנו ממנו שירים כאלה כבר וכשהוא כותב את כל האלבום אז אני חושבת שיש מצב שנקבל עוד שירים כאלה..
 
אני מקווה שלא

לא יודעת, הוא נשמע ממש נלהב ומשוכנע לגבי האלבום הזה ושמעתי מלא תגובות מתלהבות מכל מיני מפיקים וכותבים אזז אני מקווה שבאמת יהיה טוב. וגם אני חושבת שלא כל השירים יהיו כאלה שקטים, ככה לפחות הוא אמר..
 

XoLilMissLolaoX

New member
כשביקשו ממנו לתאר את האלבום

הוא אמר שהאלבום יהיה רוק אפל וטיפה פופי. רוק או רוק אפל זה לאו דווקא שירים שקטים להפך. ואם זה לא מספיק, פופי זה בהחלט לא שקט.
דבר שני, אדם לא כתב את SOAKED אלא מיוז(שזה אולי הכבוד הכי גדול שאדם או כל אמן מתחיל אחר יכול לזכות לו) ככה שזו לא הדוגמה הכי טובה להביא....
דבר שלישי, אני בטוחה שעברו עליו הרבה דברים בחיים חוץ מההתמודדות עם היציאה מהארון והתמודדות בתוך החברה. ואני בטוחה שלא כל החיים שלו הוא עבר דברים רעים אלא גם דברים משמחים שיהוו לו השראה.
וגם הוא אמר שהאלבום לא יהיה רק על העבר שלו אלא גם על ההווה. הוא אמר שיהיו שירים שמחים. בקיצור, לא מתאים לאדם לעשות אלבום דיכאוני.
 

RacheLambert

New member
../images/Emo45.gif תכלס. החיים של אדם לא כ-א-ל-ה אפלים

ועצובים :p זה שאדם כותב את כל האלבום והוא יהיה יותר אישי באמת לא אומר שזה יהיה על היציאה שלו מהארון.. אותי קצת מדאיג הזאנר שיהיה דומיננטי אבל לגבי השירים אני סומכת עליו!
 

XoLilMissLolaoX

New member
גם אותי מדאיג הז'אנר....אחרי האכזבה שלי

(ואני יודעת שהיא לא רק שלי....) מהעובדה שהאלבום הקודם היה פופ ולא שיקף את אדם שהכרנו ואהבנו באיידול, ה"רוקיסט", לי זה היה קשה....
 

Carmel Shut Up1

New member
לא אמרתי דיכאוני

אלא כל הזמן ההתעסקות שלו בשירים בנושאים האלה.. מה שאני אומרת זה שאני לא רוצה לקבל עוד שירים כאלה
 

XoLilMissLolaoX

New member
אבל הנושאים האלה כבר הפכו

לקצת מדכאים....הם חשובים אבל מדכאים...וזה כי גם עושים אותם לכאלה. הפואנטה שלי (בכל התגובה שלי) היא שלפי מה שהוא אמר זה לא יהיה בהכרח הנושא השולט של האלבום.
 

shani cohen1

New member
יכול להיות...../images/Emo4.gif

למרות שאני מקווה שלא...כי אם כמה שהשירים האלה יפים ,וכמה שהוא זמר טוב...אי אפשר כול הזמן אותו דבר...למרות שאם כול או אפילו רוב האלבום יהיה כזה אני עדיין יאהב אותו...אבל אני באמת חושבת שאם כמה שהוא שר יפה צריך קצת גיוון
 
למעלה