שאלת ריצה ואוכל

PhotoMania

New member
שאלת ריצה ואוכל

שוב שאלת דגיג בים כרישי הקילומטרים. אני רץ 40 דק' 4 פעמים בשבוע .. האם זהו מאמץ שמצריך פיצוי בתזונה לאחר האימון? האם תוספת קלה של פחמימות (עוד פרוסה או שתיים של לחם קל ) וחלבונים (קופסת טונה במים למשל) תורמת משהו להתאוששות מהמאמץ?! (אני לא שואל על שתייה בכלל כי גם כך אני בקטגוריית הגמלים המצויים
)
 

רץ בשטח

New member
בודאי ../images/Emo13.gif

איזוטוני שעה קודם, איזוטוני רבע שעה קודם, איזוטוני תוך כדי, איזוטוני אחרי, וכמון תוסף חלבון ... (לא מכוון אליך
סתם כי איזה תזונאית קיבלה כסף לקדם משקה איזוטוני) וברצינות, עבור מאמץ של 40 דקות (ומן הסתם כ-600 קלוריות?) אין שום צורך בהשלמה. אם אתה מרגיש תוכל פרוסת לחם, אם לא אז לא. אם תרצה להרגיש צדיק שים קוטג' על הלחם
 

PhotoMania

New member
600 קלוריות IT IS

הבנתי את רוח העיניינים. מן הסתם אם אחרי הריצה מגיע גם אימון כוח ((משקולות) - שם אני כן מפצה. תודה!!
 
למעלה