שאלת רב-קו + אזרח וותיק

מצב
הנושא נעול.

amit1270

New member
רק מינוס...

בעצם גם חשבון בנק זה רעיון גרוע,הוא אף פעם לא מתאפס בדיוק
רק מינוס...
 

amirv

New member
שמעתי כבר כמה פעמים את השטות הזה מכמה נהגים באגד ודן

אמיר אתה מטעה!
הכרטיסיות בקודי 41,42,43 ו44של גוש דן, תקפות אצל כל ארבעת המפעילים: דן, קווים , מטרופולין ואגד כולל המעבר תוך 90 דקות בין מפעיל למפעיל.

בערך צבור תמיד ישארו כמה ש"ח שלא ימומשו ויצברו ריבית בחשבסונות הבנק של המפעילות השונות.
בשימוש בכרטיסיה אתה קונהכמות נסיעות ובמידה והמחיר עולה, אתה ממשיך להשתמש עד תום הניקובים. בערך צבור אתה מחויב במחיר החדש.
שמעתי כבר כמה פעמים את השטות הזה מכמה נהגים באגד ודן
א. אני מקבל את ההבהרה לפיה הכרטיסיות אכן מכובדות על ידי כל מפעילי גוש דן, אבל אותו ערך צבור מכובד גם על ידי מטרופולין בדרום (בכל הנסיעות מתחת לקוד 12 כמדומני). , בקווים במודיעין, רמלה לוד ואשכול חדרה נתניה, בנתיב אקספרס בגליל ובקרוב בסופרבוס בעמקים.
ב. נכון שערך צבור אף פעם לא מתאפס, אבל בהנחה שאתה נוסע קבוע יחסית (לא מספיק בשביל חופשי חודשי אבל כן משתמש הרבה בתח"צ), היתרה תמיד תנוצל "ראשונה" אחרי שתטען עוד פעם. היתרה בערך צבור לא שונה בהרבה מעודף בכסף קטן שנשאר לך בארנק, גם אם הוא תקוע לך בארנק כמה ימים, הוא לא נשאר שם לנצח. בסוף תקנה איתו משהו ואחרי כמה ימים יהיה לך כסף קטן אחר בארנק מעודף אחר שתקבל.
ג. כרטיסייה שקנית ומסיבות שונות לא ניצלת (נניח כי עברת דירה) באמת תישאר תקועה לך בארנק לנצח, יש לי כבר 6 שנים כרטיסייה של סופרבוס בבית שמש על הרב קו עם 5 ניקובים שאין לי מה לעשות איתה. זה מצב הרבה יותר גרוע מהיתרה של השקל או שניים ברב-קו שכאמור, תנוצל בטעינה הבאה. הסיבה היחידה שהיא לא תנוצל תהיה אם קנית רכב והפסקת להשתמש בתחבורה ציבורית ואז באמת שהשני שקל האלה לא יעשו אותך מאושר או את המדינה עשירה יותר.
ד. במקומות מסוימים בחו"ל קיים מצב של מינוס ברב קו, כלומר אם יש לך פחות מסכום הנסיעה הנדרש הרב קו נכנס למינוס קטן (נניח עד 5 שקלים), כמובן שבטעינה הבאה זה ינוכה מהטעינה. הסיבה שזה קיים בעולם נובעת בדיוק מההגיון שציינתי קודם, ב-99.9% מהפעמים אנשים יטענו מחדש את הרב קו שלהם מתי שהוא והכסף "יוחזר" למדינה. לכן אין בכך סיכון כלכלי. אשמח לראות את זה קורה גם בערך הצבור בארץ.
ה. בקצרה, מי שממליץ על כרטיסייה בגוש דן הוא המטעה.
 
חבל גם שאין אפשרות לשילוב ערך צבור ומזומן

שמעתי כבר כמה פעמים את השטות הזה מכמה נהגים באגד ודן
א. אני מקבל את ההבהרה לפיה הכרטיסיות אכן מכובדות על ידי כל מפעילי גוש דן, אבל אותו ערך צבור מכובד גם על ידי מטרופולין בדרום (בכל הנסיעות מתחת לקוד 12 כמדומני). , בקווים במודיעין, רמלה לוד ואשכול חדרה נתניה, בנתיב אקספרס בגליל ובקרוב בסופרבוס בעמקים.
ב. נכון שערך צבור אף פעם לא מתאפס, אבל בהנחה שאתה נוסע קבוע יחסית (לא מספיק בשביל חופשי חודשי אבל כן משתמש הרבה בתח"צ), היתרה תמיד תנוצל "ראשונה" אחרי שתטען עוד פעם. היתרה בערך צבור לא שונה בהרבה מעודף בכסף קטן שנשאר לך בארנק, גם אם הוא תקוע לך בארנק כמה ימים, הוא לא נשאר שם לנצח. בסוף תקנה איתו משהו ואחרי כמה ימים יהיה לך כסף קטן אחר בארנק מעודף אחר שתקבל.
ג. כרטיסייה שקנית ומסיבות שונות לא ניצלת (נניח כי עברת דירה) באמת תישאר תקועה לך בארנק לנצח, יש לי כבר 6 שנים כרטיסייה של סופרבוס בבית שמש על הרב קו עם 5 ניקובים שאין לי מה לעשות איתה. זה מצב הרבה יותר גרוע מהיתרה של השקל או שניים ברב-קו שכאמור, תנוצל בטעינה הבאה. הסיבה היחידה שהיא לא תנוצל תהיה אם קנית רכב והפסקת להשתמש בתחבורה ציבורית ואז באמת שהשני שקל האלה לא יעשו אותך מאושר או את המדינה עשירה יותר.
ד. במקומות מסוימים בחו"ל קיים מצב של מינוס ברב קו, כלומר אם יש לך פחות מסכום הנסיעה הנדרש הרב קו נכנס למינוס קטן (נניח עד 5 שקלים), כמובן שבטעינה הבאה זה ינוכה מהטעינה. הסיבה שזה קיים בעולם נובעת בדיוק מההגיון שציינתי קודם, ב-99.9% מהפעמים אנשים יטענו מחדש את הרב קו שלהם מתי שהוא והכסף "יוחזר" למדינה. לכן אין בכך סיכון כלכלי. אשמח לראות את זה קורה גם בערך הצבור בארץ.
ה. בקצרה, מי שממליץ על כרטיסייה בגוש דן הוא המטעה.
חבל גם שאין אפשרות לשילוב ערך צבור ומזומן
נניח שנשארו לי 6.50 ש''ח ביתרת הערך הצבור,ואני מעוניין לנסוע בגוש דן באזור 1.הנהג מוריד את 6.50 השקלים האלה ואת 40 האגורות הנותרות הוא מקבל במזומן.
כמובן שגם ה"מינוס" הוא רעיון מצויין.
 

olli3

New member
מנהל
כל מילה בסלע. עוד מעט ערך צבור בחברת אפיקים ובנגב המערבי.

שמעתי כבר כמה פעמים את השטות הזה מכמה נהגים באגד ודן
א. אני מקבל את ההבהרה לפיה הכרטיסיות אכן מכובדות על ידי כל מפעילי גוש דן, אבל אותו ערך צבור מכובד גם על ידי מטרופולין בדרום (בכל הנסיעות מתחת לקוד 12 כמדומני). , בקווים במודיעין, רמלה לוד ואשכול חדרה נתניה, בנתיב אקספרס בגליל ובקרוב בסופרבוס בעמקים.
ב. נכון שערך צבור אף פעם לא מתאפס, אבל בהנחה שאתה נוסע קבוע יחסית (לא מספיק בשביל חופשי חודשי אבל כן משתמש הרבה בתח"צ), היתרה תמיד תנוצל "ראשונה" אחרי שתטען עוד פעם. היתרה בערך צבור לא שונה בהרבה מעודף בכסף קטן שנשאר לך בארנק, גם אם הוא תקוע לך בארנק כמה ימים, הוא לא נשאר שם לנצח. בסוף תקנה איתו משהו ואחרי כמה ימים יהיה לך כסף קטן אחר בארנק מעודף אחר שתקבל.
ג. כרטיסייה שקנית ומסיבות שונות לא ניצלת (נניח כי עברת דירה) באמת תישאר תקועה לך בארנק לנצח, יש לי כבר 6 שנים כרטיסייה של סופרבוס בבית שמש על הרב קו עם 5 ניקובים שאין לי מה לעשות איתה. זה מצב הרבה יותר גרוע מהיתרה של השקל או שניים ברב-קו שכאמור, תנוצל בטעינה הבאה. הסיבה היחידה שהיא לא תנוצל תהיה אם קנית רכב והפסקת להשתמש בתחבורה ציבורית ואז באמת שהשני שקל האלה לא יעשו אותך מאושר או את המדינה עשירה יותר.
ד. במקומות מסוימים בחו"ל קיים מצב של מינוס ברב קו, כלומר אם יש לך פחות מסכום הנסיעה הנדרש הרב קו נכנס למינוס קטן (נניח עד 5 שקלים), כמובן שבטעינה הבאה זה ינוכה מהטעינה. הסיבה שזה קיים בעולם נובעת בדיוק מההגיון שציינתי קודם, ב-99.9% מהפעמים אנשים יטענו מחדש את הרב קו שלהם מתי שהוא והכסף "יוחזר" למדינה. לכן אין בכך סיכון כלכלי. אשמח לראות את זה קורה גם בערך הצבור בארץ.
ה. בקצרה, מי שממליץ על כרטיסייה בגוש דן הוא המטעה.
כל מילה בסלע. עוד מעט ערך צבור בחברת אפיקים ובנגב המערבי.
 

sweetums

New member
נצל"ש בנושא אזרח וותיק

שאלת רב-קו + אזרח וותיק
הי,

השבוע אני הולך עם סבתא שלי להנפיק כרטיס רב-קו ב"מטרופולין" (היא גרה בהוד-השרון).
כעקרון הנסיעות שלה הן רק בתוך העיר (נראה לי קוד 44).
מה יותר כדאי לה בתור אזרחית וותיקה: לטעון "ערך צבור" או לטעון "כרטיסייה"?
האם יש כפל הנחות (גם וותיק וגם ערך צבור) בדרך כלשהיא?

תודה.
נצל"ש בנושא אזרח וותיק
האם אפשר להזדכות על כרטיסיות רגילות, לאחר שמעדכנים לפרופיל ותיק ברב קו?
אגד תעבורה טוענים שלא, אבל זה נראה לי מאוד מוזר. הרי אם מאבדים רב קו ולא מנפיקים חדש, אין אפשרות לקבל זיכוי?
&nbsp
תודה
 

olli3

New member
מנהל
אפשר, יש איזשהי בעיה שמציגים לרב קו אנונימי משום מה.

נצל"ש בנושא אזרח וותיק
האם אפשר להזדכות על כרטיסיות רגילות, לאחר שמעדכנים לפרופיל ותיק ברב קו?
אגד תעבורה טוענים שלא, אבל זה נראה לי מאוד מוזר. הרי אם מאבדים רב קו ולא מנפיקים חדש, אין אפשרות לקבל זיכוי?
&nbsp
תודה
אפשר, יש איזשהי בעיה שמציגים לרב קו אנונימי משום מה.
אבל כבר זיכו אותי כמה פעמים על רב קו אנונימי. צריך לדעת לדבר יפה ולהציג את זה כיאות.
&nbsp
נציגה אחת התעקשה שלא ניתן לזכות ברב קו אנונימי אז אמרתי אין בעיה, בואי תעבירי לי את היתרה לרב קו האישי שלי. אח"כ שאלתי אותה, מרב קו אישי אפשר לזכות, נכון? אמרה שכן. אז אמרתי לה, אז תזכי אותי. לא הייתה לה ברירה, אז היא זיכתה.
 

sweetums

New member
תודה על המידע, כבר שנתיים יש לי כרטיסיה באונונימי ללא שימוש.

אפשר, יש איזשהי בעיה שמציגים לרב קו אנונימי משום מה.
אבל כבר זיכו אותי כמה פעמים על רב קו אנונימי. צריך לדעת לדבר יפה ולהציג את זה כיאות.
&nbsp
נציגה אחת התעקשה שלא ניתן לזכות ברב קו אנונימי אז אמרתי אין בעיה, בואי תעבירי לי את היתרה לרב קו האישי שלי. אח"כ שאלתי אותה, מרב קו אישי אפשר לזכות, נכון? אמרה שכן. אז אמרתי לה, אז תזכי אותי. לא הייתה לה ברירה, אז היא זיכתה.
תודה על המידע, כבר שנתיים יש לי כרטיסיה באונונימי ללא שימוש.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה