רק מינוס...
רק מינוס...בעצם גם חשבון בנק זה רעיון גרוע,הוא אף פעם לא מתאפס בדיוק
רק מינוס...בעצם גם חשבון בנק זה רעיון גרוע,הוא אף פעם לא מתאפס בדיוק
שמעתי כבר כמה פעמים את השטות הזה מכמה נהגים באגד ודןאמיר אתה מטעה!
הכרטיסיות בקודי 41,42,43 ו44של גוש דן, תקפות אצל כל ארבעת המפעילים: דן, קווים , מטרופולין ואגד כולל המעבר תוך 90 דקות בין מפעיל למפעיל.
בערך צבור תמיד ישארו כמה ש"ח שלא ימומשו ויצברו ריבית בחשבסונות הבנק של המפעילות השונות.
בשימוש בכרטיסיה אתה קונהכמות נסיעות ובמידה והמחיר עולה, אתה ממשיך להשתמש עד תום הניקובים. בערך צבור אתה מחויב במחיר החדש.
חבל גם שאין אפשרות לשילוב ערך צבור ומזומןשמעתי כבר כמה פעמים את השטות הזה מכמה נהגים באגד ודן
א. אני מקבל את ההבהרה לפיה הכרטיסיות אכן מכובדות על ידי כל מפעילי גוש דן, אבל אותו ערך צבור מכובד גם על ידי מטרופולין בדרום (בכל הנסיעות מתחת לקוד 12 כמדומני). , בקווים במודיעין, רמלה לוד ואשכול חדרה נתניה, בנתיב אקספרס בגליל ובקרוב בסופרבוס בעמקים.
ב. נכון שערך צבור אף פעם לא מתאפס, אבל בהנחה שאתה נוסע קבוע יחסית (לא מספיק בשביל חופשי חודשי אבל כן משתמש הרבה בתח"צ), היתרה תמיד תנוצל "ראשונה" אחרי שתטען עוד פעם. היתרה בערך צבור לא שונה בהרבה מעודף בכסף קטן שנשאר לך בארנק, גם אם הוא תקוע לך בארנק כמה ימים, הוא לא נשאר שם לנצח. בסוף תקנה איתו משהו ואחרי כמה ימים יהיה לך כסף קטן אחר בארנק מעודף אחר שתקבל.
ג. כרטיסייה שקנית ומסיבות שונות לא ניצלת (נניח כי עברת דירה) באמת תישאר תקועה לך בארנק לנצח, יש לי כבר 6 שנים כרטיסייה של סופרבוס בבית שמש על הרב קו עם 5 ניקובים שאין לי מה לעשות איתה. זה מצב הרבה יותר גרוע מהיתרה של השקל או שניים ברב-קו שכאמור, תנוצל בטעינה הבאה. הסיבה היחידה שהיא לא תנוצל תהיה אם קנית רכב והפסקת להשתמש בתחבורה ציבורית ואז באמת שהשני שקל האלה לא יעשו אותך מאושר או את המדינה עשירה יותר.
ד. במקומות מסוימים בחו"ל קיים מצב של מינוס ברב קו, כלומר אם יש לך פחות מסכום הנסיעה הנדרש הרב קו נכנס למינוס קטן (נניח עד 5 שקלים), כמובן שבטעינה הבאה זה ינוכה מהטעינה. הסיבה שזה קיים בעולם נובעת בדיוק מההגיון שציינתי קודם, ב-99.9% מהפעמים אנשים יטענו מחדש את הרב קו שלהם מתי שהוא והכסף "יוחזר" למדינה. לכן אין בכך סיכון כלכלי. אשמח לראות את זה קורה גם בערך הצבור בארץ.
ה. בקצרה, מי שממליץ על כרטיסייה בגוש דן הוא המטעה.
כל מילה בסלע. עוד מעט ערך צבור בחברת אפיקים ובנגב המערבי.שמעתי כבר כמה פעמים את השטות הזה מכמה נהגים באגד ודן
א. אני מקבל את ההבהרה לפיה הכרטיסיות אכן מכובדות על ידי כל מפעילי גוש דן, אבל אותו ערך צבור מכובד גם על ידי מטרופולין בדרום (בכל הנסיעות מתחת לקוד 12 כמדומני). , בקווים במודיעין, רמלה לוד ואשכול חדרה נתניה, בנתיב אקספרס בגליל ובקרוב בסופרבוס בעמקים.
ב. נכון שערך צבור אף פעם לא מתאפס, אבל בהנחה שאתה נוסע קבוע יחסית (לא מספיק בשביל חופשי חודשי אבל כן משתמש הרבה בתח"צ), היתרה תמיד תנוצל "ראשונה" אחרי שתטען עוד פעם. היתרה בערך צבור לא שונה בהרבה מעודף בכסף קטן שנשאר לך בארנק, גם אם הוא תקוע לך בארנק כמה ימים, הוא לא נשאר שם לנצח. בסוף תקנה איתו משהו ואחרי כמה ימים יהיה לך כסף קטן אחר בארנק מעודף אחר שתקבל.
ג. כרטיסייה שקנית ומסיבות שונות לא ניצלת (נניח כי עברת דירה) באמת תישאר תקועה לך בארנק לנצח, יש לי כבר 6 שנים כרטיסייה של סופרבוס בבית שמש על הרב קו עם 5 ניקובים שאין לי מה לעשות איתה. זה מצב הרבה יותר גרוע מהיתרה של השקל או שניים ברב-קו שכאמור, תנוצל בטעינה הבאה. הסיבה היחידה שהיא לא תנוצל תהיה אם קנית רכב והפסקת להשתמש בתחבורה ציבורית ואז באמת שהשני שקל האלה לא יעשו אותך מאושר או את המדינה עשירה יותר.
ד. במקומות מסוימים בחו"ל קיים מצב של מינוס ברב קו, כלומר אם יש לך פחות מסכום הנסיעה הנדרש הרב קו נכנס למינוס קטן (נניח עד 5 שקלים), כמובן שבטעינה הבאה זה ינוכה מהטעינה. הסיבה שזה קיים בעולם נובעת בדיוק מההגיון שציינתי קודם, ב-99.9% מהפעמים אנשים יטענו מחדש את הרב קו שלהם מתי שהוא והכסף "יוחזר" למדינה. לכן אין בכך סיכון כלכלי. אשמח לראות את זה קורה גם בערך הצבור בארץ.
ה. בקצרה, מי שממליץ על כרטיסייה בגוש דן הוא המטעה.
נצל"ש בנושא אזרח וותיקשאלת רב-קו + אזרח וותיק
הי,
השבוע אני הולך עם סבתא שלי להנפיק כרטיס רב-קו ב"מטרופולין" (היא גרה בהוד-השרון).
כעקרון הנסיעות שלה הן רק בתוך העיר (נראה לי קוד 44).
מה יותר כדאי לה בתור אזרחית וותיקה: לטעון "ערך צבור" או לטעון "כרטיסייה"?
האם יש כפל הנחות (גם וותיק וגם ערך צבור) בדרך כלשהיא?
תודה.
אפשר, יש איזשהי בעיה שמציגים לרב קו אנונימי משום מה.נצל"ש בנושא אזרח וותיק
האם אפשר להזדכות על כרטיסיות רגילות, לאחר שמעדכנים לפרופיל ותיק ברב קו?
אגד תעבורה טוענים שלא, אבל זה נראה לי מאוד מוזר. הרי אם מאבדים רב קו ולא מנפיקים חדש, אין אפשרות לקבל זיכוי?
 
תודה
תודה על המידע, כבר שנתיים יש לי כרטיסיה באונונימי ללא שימוש.אפשר, יש איזשהי בעיה שמציגים לרב קו אנונימי משום מה.
אבל כבר זיכו אותי כמה פעמים על רב קו אנונימי. צריך לדעת לדבר יפה ולהציג את זה כיאות.
 
נציגה אחת התעקשה שלא ניתן לזכות ברב קו אנונימי אז אמרתי אין בעיה, בואי תעבירי לי את היתרה לרב קו האישי שלי. אח"כ שאלתי אותה, מרב קו אישי אפשר לזכות, נכון? אמרה שכן. אז אמרתי לה, אז תזכי אותי. לא הייתה לה ברירה, אז היא זיכתה.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.