שאלת קרונות רכבת

  • פותח הנושא nubi
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

urilei

New member
חוץ מזה...

נו בסדר...
שיחליפו שטיח פעם ב-7 שנים. אף אחד לא מת מזה... אפשר גם לשים שטיח קצת פחות איכותי שפחות "שוקע" אבל לפחות שיהיה משהו. גם ב-IC3 המקומות המיועדים לנכים הם עם שטיח.
חוץ מזה...
זה לא באמת שהולכים לטייל בקרון הזה נכים הלוך ושוב במשך כל היממה... מידי פעם, מקסימום פעם בכמה שעות יורד ועולה אדם בכיסא גלגלים. לא יותר מזה (וגם זה רק אחרי שבאמת יהיה פיתרון נורמאלי בשביל אדם כזה לעלות לרכבת - מה שאין היום) ובכמה זה כבר שונה מעגלת המזון המיותרת שמסתובבת ברכבות הבין עירוניות?
 

raminec

New member
תמונה נוספת מתוך הקרונות

שאלת קרונות רכבת
האם רכבת ישראל קנתה רק קרונות DD? נדמה לי שבקרונות הללו יש הרבה פחות מקום (והם גם פחות נוחים לעמידה) מאשר קרונות IC3 או מו-דו. יותר מזה, יש עכשיו קרונות חדשים שהוציאו מהם את הכיסאות ועשו שם מעין "שביל" נגישות לכיסאות גלגלים-מה שעוד יותר הקטין את המקום לשבת או לעמוד. מה אתם אומרים?
תמונה נוספת מתוך הקרונות
 

אוהד11

New member
../images/Emo51.gif

תמונה נוספת מתוך הקרונות
 

raminec

New member
זה לא יקרה

מה עם אופניים?
אם לא רוצים ללכלך את החדשים אפשר לשפץ ולהתאים קרונות משא. לי כרוכב מספיק מתקן עיגון ספסל פשוט, חלונות ומזגן ,לא צריך אפילו שטיחים.
זה לא יקרה
לא כי אי אפשר. תמורת מספיק כסף אפשר הכל. פשוט אין מספיק לחץ ציבורי על הרכבת כדי לעשות את זה. באותו האופן חברות האוטובוסים הציבוריים אינן מרכיבות מתקני נשיאה לאופניים באוטובוסים העירוניים כפי שנהוג בחו"ל. לא כי זה לא אפשרי אלא כי זה עולה כסף ואין מספיק לחץ ציבורי. שלא נדבר על זה שמעדיפים שתעשה עוד כמה נסיעות עירוניות באוטובוס ולא באופניים שלך.
 

levikon

New member
אין כמעט קרונות משא ברכבת.

מה עם אופניים?
אם לא רוצים ללכלך את החדשים אפשר לשפץ ולהתאים קרונות משא. לי כרוכב מספיק מתקן עיגון ספסל פשוט, חלונות ומזגן ,לא צריך אפילו שטיחים.
אין כמעט קרונות משא ברכבת.
קרונות המשא העיקריים היום משמשים להעברת מכולות והם שטוחים (פרט לקרונות אחרים להעברת זבל, ברום, פוספטים וכ"ו).
 

קובי לו

New member
טעות קלה

אין כמעט קרונות משא ברכבת.
קרונות המשא העיקריים היום משמשים להעברת מכולות והם שטוחים (פרט לקרונות אחרים להעברת זבל, ברום, פוספטים וכ"ו).
טעות קלה
יש גם עוד שני סוגים די נפוצים של קרונות משא (להבדיל מקרונות מסע שהם כמובן קרונות נוסעים...). והסוגים הם : הקרונות להובלת חצץ המשמש כרבד למסילות קרונות להובלת דגנים (בעיקר בין הנמל לממגורות דגון ולאמבר שליד גן שמואל).
 

levikon

New member
כתבתי וכ"ו, קובי.

טעות קלה
יש גם עוד שני סוגים די נפוצים של קרונות משא (להבדיל מקרונות מסע שהם כמובן קרונות נוסעים...). והסוגים הם : הקרונות להובלת חצץ המשמש כרבד למסילות קרונות להובלת דגנים (בעיקר בין הנמל לממגורות דגון ולאמבר שליד גן שמואל).
כתבתי וכ"ו, קובי.
הנקודה שלי היתה שאין כיום ברכבת קרונות משא למטען כללי.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה