שאלת סקר שמעניינת אותי ...

שאלת סקר שמעניינת אותי ...

מי שבא לו שיענה ... האם כל יום אתם מאזינים לשירים של שלמה ארצי ? ( או מאזינים ושרים יחד איתו ... ) , כמה זמן ביום אתם שומעים ? יום טוב לכולם !
 

ליטלי6

New member
כל יום בבוקר

איך שאני מתעוררת. אני מתלבשת איתו לעבודה. ליטל
 
רק בגלל שמעניין אותך

האמת, בזמן האחרון כל כך אין לי זמן למוזיקה. לא לשמוע, לא לנגן, לא שומדבר כמעט, ככה שאם יוצא לי לשמוע שלמה, זה כשאני באוטו, וגם זה לא הרבה, כי יש לי שם פיתויים אחרים. אבל אף פעם לא שמעתי אותו יותר מדי, אם לזה אתה מתכוון. נגיד אתה רוצה למדוד את מידת האובססיביות שלי, אז אני ברמה 3.5 בסולם אלון. נ.ב- אני חייב חופש.
 
רוב הזמן שומעת מוזיקה

כמה מתוך זה שלמה תלויי אבל בערך 70 אחוז אני גם נירדמת עם מוזיקה שרה לפעמים
 
זה מסר לנשמה הפצועה..

אני מצטערת שאני שולחת את זה בתור תגובה פשוט אני לא ידעת לשלוח מסר. אני חברה של שרה והיא מתחתנת שבוע הבא ואנחנו מביאות לה מכתבים מאנשים שחשובים לה. יש מצב שאת כותבת לי מכתב לאי מייל ואני אביא לה אותו? אשמח אם תעני לבקשה . האי מייל שלי[email protected] או shpakit@walla,co,il תודה.
 
אני שומעת לפחות פעם ביום

מתוך הרגל. אני גם הולכת לישון עם המוזיקה של שלמה, אז זה באוזניים שלי רוב היום.
 
סתם רציתי לראות איפה אני ממוקם

בעניין הזה ... בשנה האחרונה שמעתי ממש המון . אני היום , דרך אגב , עובר לגור בירושלים במרכז שיקום , אולי אתם זוכרים שסיפרתי לכם עליו , אז עכשיו בטח הכמות קצת תיתמתן ... ביי .
 
כמעט כל יום,כי יש לי בנגן MP3 הרבה

שירים של שלמה,אבל לפעמים יש ימים שלא יוצא כלום, ועכשיו שקניתי את הדיסק ההיתחברות,והוא לא יצא מהמערכת כבר חודש פלוס,אז אין יום בלי שלמה!
 

einat8

New member
אשמח לענות לך

אני שומעת אותו כל יום מהתחלה לאמצע לסוף פשוט אי אפשר שלא ובטח שבטח שלא להצטרף לחגיגה סקר יפה עינת
 

jfjfjfjfjf

New member
כמעט כל יום

יכול להיות שרק שיר אחד ביום,אבל עדין יוצא לי לשמוע אותו כל יום לפעמים אני גם שרה איתו
 
לדגבא של הצ'אט-סלח לי אבל ...

אממ...אני לא רואה שום דבר שאמור להפריע במעבר לירושלים, או בכל מעבר אחר של כל אחד מאיתנו... השירים של שלמה הולכים איתי לכל מקום שאהיה בו ולא משנה איפה. (במיוחד בשלוש השנים שעשיתי בצבא...רחוק מאוד מהבית.. גם שם לקחתי איתי דיסקים שלו....כשאני נוסע עם חברים באוטו... לא יודע לאן..זה גם שלמה ארצי....ברדיודיסק....) אז אני לא חושב (לדעתי) שהמעבר לירושלים אמור להפריע לך... בכלל לא,למען האמת בגלל שזה מרכז שיקום וכו'...אני חושב שזה רק יכול לעזור לך לשמוע שלמה ארצי רוב היום אבל זאת דעתי... אז אני מקווה בשבילך שמתי שיתאפשר לך תשמע את השירים שלו כי אמממ..מה לעשות...יש בהם משהו שהוא לא רק שיר רגיל... אלא משהו יותר משיר שיכול לעזור לך ברגעים קשים....באמת. שיהיה לך הכי קל שבעולם שם, ניר.
 
היי ניר ,

תודה על תמיכתך , היה נעים לקרוא את זה . לא התכוונתי שהמוסיקה לא הולכת איתנו לכל מקום אלא התכוונתי לכך שבשנה האחרונה רוב הזמן לא עשיתי הרבה עם עצמי , ניסיתי לעבוד כמה פעמים ללא הצלחה , והייתי גם לבדי בחלקים גדולים של הזמן , לבדי עם המוסיקה . עכשיו אני מקווה שאוכל ליצור קשרים עם אנשים חדשים , לעבוד במרכז שיקום וכמובן גם לשמוע שירים ולשיר ( אפילו כמוך גם לי יש חלום אולי להיות זמר ... באמת , אמרת פעם שישנו שיר שלך שאמור לצאת לרדיו , מה קורה עם זה ? ) מקווה שיהיה לכולנו טוב ושנמשיך להינות ממוסיקה , ביי .
 
תודה ,

אני חייב אבל לומר לך שכל פעם שאני רואה הודעות שלך בפורום זה עושה לי קצת עצוב לראות שבחרת לך ניק כל כך דיכאוני ... יש מצב שפעם זה יתחלף ... ?
 
בחרתי ניק מציאותיוככ מתאים לי מהשיר

הגאוני אבסוד והוא כ"כ מתאים לי ממש כאילו נכתב עליי
 
באמת שיר יפהפה ,

ובכל זאת אני מקווה שהפצע יתאחה , וכולנו ניתחבר לניקים שמחים יותר ... שבת שלום !
 
כל יום, כמה פעמים ביום...

יש ימים יותר מרוכזים יש ימים שהם קצת פחות אבל תמיד תמיד הוא איתי או באוזניות / בעבודה / בבית או סתם מתנגן בראש ומצוטט פה ושם..
 
למעלה