שאלת סקר - מתי הילד השני נולד???

שאלת סקר - מתי הילד השני נולד???

והכוונה היא: לאמאות לשני ילדים ויותר, מבחינת תאריך הלידה המשוער, מתי יצא הראשון ומתי השני? אני בשבוע 39+1 ואת שחר ילדתי בשבוע 39+5. לפי מה ששמעתי עד עכשיו הלידה השניה הייתה יותר קלה מהלידה הראשונה אבל מבחינת תאריך הלידה המשוער הלידה השניה הייתה אחרי הלידה הראשונה. מתי זה קרה אצלכם, והאם הלידה השניה הייתה קלה יותר מהלידה הראשונה? (בתקווה שאצלי הלידה השניה תהיה קלה יותר מהראשונה ולא מאוחרת יותר מהראשונה).
 

osnat2

New member
כמו שתיארת

לידה ראשונה בשבוע 39+1,ארכה כ שעתיים+- לידה שניה 40+1, 5 דקות לידה מאחלת לך לידה מהירה וקלה.
 

odeia

New member
פחות או יותר באותו שבוע

2 הלידות קשות ופחות או יותר נמשכו אותו זמן (הבדל של שעה שעתיים לרעת השניה).
 

שירי ל

New member
בדיוק באותו הזמן-

בשבוע 39. שתי הלידות היו קלות, השניה היתה הרבה יותר מהירה וגם פחות מפחידה- כי ידעתי מה צפוי לי, מה זה אפידורל, איך כל דבר מרגיש וכו'.
 

עדי 5

New member
לא נראה לי שאפשר ללמוד מהסקר

אני ילדתי את בני הראשון בשבוע 38,לאחר ירידת מים ולקח כמה שעות טובות. בני השני נולד אף הוא בשבוע 38 ,לידה של כשעה. הבת השלישית נולדה בשבוע 42,לאחר זירוז. הלידה ארכה כ 5 שעות. לידה רביעית שבוע 42,אורך הלידה 7 שעות. לידה חמישית שבוע 38 +4 לאחר זירוז בגלל מצוקת העובר,אורך הלידה(לא כולל יומיים ניסיונות של זירוזים שונים) לאחר שהזירוז התחיל להשפיע כ 6 שעות.
 

עדי 5

New member
העיקר שתיהיה לך לידה קלה

ומהירה יותר מהלידה הראשונה.
 
התשובות שלי. ויש לי כידוע...

הראשון נולד בשבוע 39+4 לידה די קשה (היו אמורים לנתח כי הוא היה במצוקה אבל בסוףהוא יצא) במשקל 2.850 השני נולד בשבוע 39.3 גם הוא במצוקה אבל לידה יותר קלה 3.200 ק"ג השלישית יצאה בדיוק בשבוע 41 3.500 ק"ג לידה ממש קצרה. הרביעית שבוע 40+1 משקל 3.005 ק"ג בלידה מתנה - קלה מהירה ואפילו לא כל כך כואבת.
 
אז ככה 3 תשובות שונות

הראשונה בשבוע 37+8 השניה בשבוע 38+1 השלישית בשבוע 39+4 ככה שאני רואה שכולם פחות או יותר סביב כמעט אותו שבוע.
 
הגדולה נולדה בדיוק אחרי 40 שבועות

מלאים של הריון כמו שכתוב בספר. הקטנה נולדה בשבוע 41+2. שתי הלידות נחשבות יחסית לקלות. הראשונה עם אפידורל (החלמה לא קלה) והשניה ללא אפידורל (החלמה מהירה). שתי הלידות ארכו בערך שלוש שעות מרגע ההגעה לבית החולים. בשתי הלידות היו לי המון תפרים.
 

מירי,

New member
אז ככה...

לידה ראשונה - תאריך משוער, 7 שעות לידה~ (כולל הזרוז) לידה שניה - תאריך משוער, בערך 10 ש' בחדר לידה, לידה לא קלה (4.450 ק"ג) שתיהן בלי אפידורל. לידה שלישית- שבוע 41 אוי... 36 ש' בחדר לידה (בלי צירים רק מעקב אחרי העובר) 12 ש' אחרי מתן הזירוז , ו-8 מאז שפקעו את המים היגענו לצירי הלחץ ומשם לניתוח קייסרי.....
 

רותי ע

New member
כשהייתי בהריון שני שאלתי בדיוק

את אותה השאלה...
לידה ראשונה - שבוע 39 וחצי. לידה קשה שהסתיימה בקיסרי. לידה שניה - שבוע 38 וחצי. לידה קשה שהסתיימה בואקום. אז אצלי יש ממש דמיון בלידות
 

אמברון

New member
ואצלי...

הראשון - שבוע 41, לידה סבירה שהסתיימה בואקום. השניה - כמעט סוף שבוע 42, לידה מהירה מאוד, קלה מאוד - ממש חוויה מתקנת. מאחלת לך לידה כזאת
 
תאריכי לידה

את ביתי הבכורה ילתדי בשבוע ה-40+1 כלומר יום אחרי התאריך המשוער ואת בני השני ילדתי בשבוע ה- 40+5 כלומר 5 ימים אחרי התאריך המשוער. הלידה השניה הייתה הרבה הרבה יותר קלה אומנם גם את זו עברתי עם אפידורל אבל היא עברה בכיף עד שאפילו הנקתי את הבן והחזקתי אותו יותר משעתיים עד שלקחו אותי למחלקה. בהצלחה
 

אמאורית

New member
אז ככה

רואי ב- 40+3. לירי ב-40+1. רואי לידה קלילה וזריזה. - 3.670. לירי לידה קשה ומעיקה. - 3.300.
 

liatal

New member
אצלנו...

יהב שבוע 40+6, בגלל האטות בדופק זרזו אותנו, הוא היה נשאר עוד שבועיים, 15 שעות בחדר לידה. יהלי בתאריך המשוער ולידה קלה יותר, 8 שעות. היום היא בת שנה
 
הלידות אצלי תמיד אחרי התל"מ

לידה ראשונה 12 יום אחרי הזמן לידה שניה 5 ימים אחרי לידה שלישית 4 ימים אחרי.. לידה ראשונה היתה ארוכה וקצת קשה הלידה השניה היתה ארוכה וקלה הלידה השלישית היתה קצרה אבל כואבת....
 
למעלה