מיה של שחר2
New member
שאלת סקר - מתי הילד השני נולד???
והכוונה היא: לאמאות לשני ילדים ויותר, מבחינת תאריך הלידה המשוער, מתי יצא הראשון ומתי השני? אני בשבוע 39+1 ואת שחר ילדתי בשבוע 39+5. לפי מה ששמעתי עד עכשיו הלידה השניה הייתה יותר קלה מהלידה הראשונה אבל מבחינת תאריך הלידה המשוער הלידה השניה הייתה אחרי הלידה הראשונה. מתי זה קרה אצלכם, והאם הלידה השניה הייתה קלה יותר מהלידה הראשונה? (בתקווה שאצלי הלידה השניה תהיה קלה יותר מהראשונה ולא מאוחרת יותר מהראשונה).
והכוונה היא: לאמאות לשני ילדים ויותר, מבחינת תאריך הלידה המשוער, מתי יצא הראשון ומתי השני? אני בשבוע 39+1 ואת שחר ילדתי בשבוע 39+5. לפי מה ששמעתי עד עכשיו הלידה השניה הייתה יותר קלה מהלידה הראשונה אבל מבחינת תאריך הלידה המשוער הלידה השניה הייתה אחרי הלידה הראשונה. מתי זה קרה אצלכם, והאם הלידה השניה הייתה קלה יותר מהלידה הראשונה? (בתקווה שאצלי הלידה השניה תהיה קלה יותר מהראשונה ולא מאוחרת יותר מהראשונה).