שאלת סקר להורים לתינוקות

מיקגאפ

New member
שאלת סקר להורים לתינוקות

עד כמה אתם מקפידים על מתן ברזל וטיפות A+D לקטנים? יובל בן חצי שנה ואני מתביישת להודות שלעיתים קרובות אני פשוט שוכחת, והבקבוקונים הקטנים קופצים לי לעיניים אחרי שיובל כבר ישן בשלווה במיטה...
אם הוא מקבל פעמיים-שלוש בשבוע את הטיפות ולא כל יום זה נורא? יובל די ישנונון (חוטף לו כמה תנומות במהלך היום) ופתאום היום חשבתי שאולי הוא חלש בגלל חוסר ברזל ואני מוטרדת שגרמתי לו נזק. כשהוא ער אז הוא פעלתן מאד ולא נח לרגע, אבל בכל זאת... אשמח לקבל הרגעות (וגם נזיפות אם מגיע לי...
) תודה!
 
לא הקפדתי בכלל.

בילדה הראשונה עוד נתתי את הטיפות ואח"כ הפסקתי והילדים האחרים בכלל לא קיבלו את הטיפות. וגם אצלי היו חוטפים כמה תנומות בגיל הזה במהלך היום ואין לזה קשר לברזל ככה פשוט תינוקות גדלים וזה מה שהם צריכים.
 
האמת שאני מהפנטיות שנותנת

אבל זה גם קשור למקצוע שלי. הצעה - תני אחרי מקלחת...אז בטוח שלא שוכחים.
 

ARCH 2

New member
אני הקפדתי

הייתי נותנת את הטיפות הזמן האמבטיה, ככה לא הייתי שוכחת.
 
זו השיטה הכי טובה!

ככה גם לא שוכחים וזה גם לא מלכלך...בהתחלה הייתי בהלם מהברזל הזה- גם ממשק לא נוח של הבקבוקון עם השנוזל הקטן וגם מלכלך בטירוף...ובאמבטיה זה פטנט על! חובה לאמץ!
 

דנילולי

New member
../images/Emo68.gifבתור פולניה ....

אני מאוד מקפידה מייד לאחר אמבטיה ולפני זמן האוכל כדי להעביר את הטעם השמנוני המגעיל הזה.
 
בד"כ זכרנו

ולפעמים שכחנו. לא ניכר כי זה השפיע לרעה. בסה"כ הטיפות הללו נותנות מינון מעבר לנדרש, ואנו כבני אדם בד"כ לא מצליחים לקבל את הכמות הדרושה ממילא... חוצמזה, נדמה לי שההקפדה הכי רצינית צריכה להיות מצד הורים לתינוקות שרק יונקים חלב אם -- מי שמקבל גם תחליפי חלב, מקבל את ה-A+D ממילא. אבל אני לא מקור מוסמך ושווה לבדוק בטיפת חלב.
 

nush1

New member
טוב שהזכרת לי ../images/Emo3.gif

אני חושבת שגם אתמול שכחתי (את בטח מבינה שאני גם לא מהמקפידות)
 
אצלינו היתה חלוקה

אני נותנת את הברזל עם הפירות ובעלי את הA+D בערב. אם קרה ששכחנו יום אחד פה או שם זה לא נורא. אני מציעה לתלות משהו שיזכיר או לשים את הבקבוק ליד המיטה או אמבטיה כך שלפני השינה תזכרו.
 

אמאורית

New member
לא נתתי ולא נותנת בכלל!!!!

עודף ויטמינים מסוג זה יכול להיות רעיל ואם ילד אוכל פורמולה, אז אולי יש לו יותר מדי. לויטמין די צריך להיות הרבה בשמש כדי שיתפרק ויצא מזה משהו... ברזל - סתם תוקע להם את הבטן ובפורמולות יש מספיק. אבל כמובן לבדוק כמויות של אכילה - ושיהיה תואם לכמות שצריך לקבל. הילדים שלי אוכלים רמדיה צמחית - ובה יש הרבה ברזל!!!!
 
כל יום באמבטיה

ככה אני לא שוכחת וגם הבגדים נשארים נקיים.... ואם חוזרים מאוחר, וקר, ואין אמבטיה- אז מוותרים גם על הויטמינים. לא קרה כלום.
 

ode

New member
אנחנו לא מפספסים בשום אופן ברזל

לגבי A+D בכלל לא מקפידה כי יש לנו מספיק שמש בארץ שלנו, אבל ברזל מאד מאד חשוב לתת. מחסור בברזל אצל תינוקות עלול לגרום לעיכוב בהתפתחות המוח ולנזק בלתי הפיך!!!!
 

אמאורית

New member
בנוגע לברזל - צריך גם לוודא מה

אוכלים, כי לרואי לדוגמא (וגם ללירי) יש עודף ברזל מהמזון שהם אוכלים וגם עודף ברזל - לא עושה טוב לתינוקות ואם מגבים את זה בבדיקת דם תקופתית, אז אין שום סכנה, וטפו טפו טפו, המוח של הילד שלי התפתח יופי יופי....
 

אמאורית

New member
יש דברים שמשרד הבריאות

לא ממש מדברים אליי.... בעולם הבינו את זה מתי כאן????
 

שרון9

New member
נותנת תמיד אחרי האמבטיה

ואני צריכה לצלם את השמחה של נטע כשהיא רואה את הטיפות... כאילו קוויאר מוגש לפיה
 

arem12

New member
מקפידה

יום יום למרות ששמעתי שהמון אמהות לא מקפידות וזה לא סוף העולם.
 
למעלה