שאלת סקר - גברים בהריון ולידה |שריף

mishmish04

New member
שאלת סקר - גברים בהריון ולידה |שריף

מדי פעם, כשההריון עולה לי על העצבים
ואני קוראת פה סיפורי לידה מפחידים
במיוחד אני מודיעה לחצי המושלם שלי
שאת ההריון הבא הוא יסחוב והוא יוציא. היום,מתוך אטרף של שיעמום (אני כבר מפחדת לדבר על אקשן, אחרי שבשבת היתה למישהי תאונה) התחלתי לדמיין לעצמי איך יראה העולם אם זה באמת היה קורה ככה. מה אתן אומרות (עזבו את האנטומיה והפיזיולוגיה)? נקודות למחשבה:אורך ההריון, התנהגות בזמן ההריון, התייחסות החברה (הריון זה לא מחלה ?),חופשות, בדיקות, שיכוך כאבים, מיטת הלידה, הלידה עצמה, משכב לידהוכן הלאה - מה שעולה לכן בראש. יכול להיות מעניין - לא ? בכל מיקרה - אני לא יכולה לאחל למושלם שלי לעבור את מה שאנחנו עוברות. אני אוהבת אותו יותר מדי ולא מגיע לו.
 

א י ו ש י

New member
הלוואי וגברים היו יכולים גם להרות

אני תמיד אמרתי את זה... אני מתה מפחד מהלידה, לא משתגעת על ההריון ובכלל לא היה מזיק אם הם היו יכולים להביא ילדים לעולם גם... מה רע? אבל זה לעולם לא יקרה...
 

ImaAvaza

New member
אז ככה

קודם כל לא היינו פה לכתוב בפורום כי המין האנושי היה נכחד. כל גבר שהיה עובר לידה היה עושה זאת רק פעם אחת בחיים. אבל נניח שהיה משהו בכל זאת אז נראה לי שהם היו מתלוננים פחות (לא חושפים רגישות) מתחרפנים יותר (ככה זה כשלא חושפים רגישות) אולי בבית הם דווקא היו יותר מתבכיינים מאיתנו יותר בדיקות, וכולם יולדים בקיסרי בשבוע 38 שלא יהיה שום רגע של אי ודאות וחוסר שליטה. אבל נראה לי שהמושלם שלי היה מעדיף ללדת בעצמו ולא לראות אותי בייסורים תהומיים שעות ארוכות בלי יכולת לעזור.
 

mishmish04

New member
הקפצה לעצמי../images/Emo150.gif

מקפיצה לטובת הדיון הפילוסופי והעיניין שבעיניין
 

אמאדובה

New member
שאלה מצויינת...

אני תמיד טוענת שאם גברים היו צריכים ללדת הרפואה היתה כבר מגלה דרך ללדת ללא כאבים בכלל... נראה לי שגברים היו לוחצים הרבה יותר לעבור ניתוח מתוכנן - גם כדי להימנע מהכאבים וגם כדי שזה יסתדר להם יותר טוב מבחינת החזרה לעבודה (ככה הם יכולים לתכנן הכל מראש) ייתכן שהם היו מתלוננים פחות אבל גם מקבלים פחות תמיכה מגברים אחרים. אם אנחנו שואבות תמיכה מלשמוע שגם נשים אחרות עברו דברים דומים, אצלם כל אחד היה מנסה להשוויץ בכמה היה לו קל ולא כואב, וכל אחד היה "סוחב" את הכאבים והפחדים לבד בתוכו... אבל האמת היא שהדיון באמת פילוסופי, כי נראה לי שהרבה מההבדלים בין המינים נובעים מזה שנשים יולדות וגברים לא. אם זה היה הפוך, אולי בפורום הזה היו דיונים בין גברים על "אשתי לא מבינה מה עובר עליי"
 

marcyg

New member
אני לא הייתי מותרת על הזכות להרות

ובמיוחד על הזכות ללדת!!!!!
 

אמממאאא

New member
../images/Emo45.gif אני איתך, לא מוותרת!

הכל זה איך לוקחים את הדברים. הריון היא תקופה מדהימה (למרות אי נוחיות מסויימת)ולידה היא חויה עצמתית שלא הייתי מוותרת עליה! כשנאלצתי עקב מצוקה ללדת בקיסרי ביכיתי את גניבת הלידה,כשהצלחתי לפני שבועיים ללדת לידה טבעית מדהימה שמחתי לתקן את החויה.
 
לא מוותרת על חווית ההריון והלידה

מצידי שימציאו לעצמם גם דרך לעבור את זה (ארלונד שווצנגר למשל) אבל בלי לקחת מאיתנו את הזכות הנפלאה הזו ואת החוויה המדהימה הזו. טוב, אולי אני לא דוגמא כי עברתי שתי לידות קלות ומהירות.
 
ואני לא הייתי מוותרת

במיוחד על הזכות להניק! זה ממסטל! כשאני חושבת על ההריון האחרון שאני מתכננת ושאחרי זה אני לא אזכה להניק יותר זה נראה לי בלתי נתפס ועצוב לאללה. אני בטח אניק את בן/בת הזקונים עד הצבא
 

liat ליאת

New member
על זה היתה אומרת תמיד...

בת דודתי ז"ל, <שנפטרה והשאירה 6 יתומים כשהקטנה בת יומיים וחצי>, שאם דרך העולם היתה שגם גברים יכולים להביא ילדים, הם היו עושים תורנות. ילד אחד היא, ילד אחד הוא. ומה שברור - שיותר משלושה ילדים לא היה לאף אחד, כי הגבר לא היה עושה זאת פעם שניה
 

ImaAvaza

New member
בדיוק יש פה גוניור בטלוויזיה

עם ארנולד שורנצנגר בהריון. פעם ראשונה שהסרט הזה מצחיק אותי כל כך!
 

sashkashurik

New member
שאלה מעניינת...

אני עכשיו בתחילת חודש תשיעי להיריון, ולפי מה שעברתי, לא הייתי מוותרת על החוויה של ההיריון. אין לי מושג מה יהיה בלידה, אני מקווה ללידה קלה, אבל כמובן, מי יודע, לכן על זה אני עוד לא יכולה לדבר. לגבי ההיריון - כן. אני מרגישה שממש "עבדו" על בעלי כי כדי להרגיש את התינוקי, הוא צריך שאני אהיה ליד. כשהוא לבד, הוא לא יכול להרגיש אותו ואילו אני מרגישה אותו, את התינוקי, כל הזמן.
ועוד דברים כאלה והם רבים. מצד שני, בעלי הוא מדען, ונורא מסקרן אותו לדעת ה-כ-ל. לדעתי, אם היה יכול, היה נכנס להיריון בכיף ועובר את הלידה (בלי שום אפידורל וככה הוא גם מאמן אותי לקראת הלידה, למרות שאני תמיד אומרת לו, כשאתה תלד, אתה תעשה את זה בלי אפידורל, אני כבר אחליט מה טוב בשבילי.
). בכל מקרה, נראה לי שהוא היה נהנה דווקא, ולו בגלל שזה היה ניסוי בשבילו של איך זה יעבור.
 

פצפוני

New member
הצחקת אותי - גברים בהריון ../images/Emo8.gif ../images/Emo8.gif

אין לי מושג איך העולם היה נראה או שהוא כבר היה מוכחד ולא יכולנו לדון בשאלה פילוסופית זו. כמה שהם נראים קשוחים, מאצואיסטים, חסונים וחזקים הרי תמשכי להם שערה אחת מהרגל/יד והם מתעלפים שלא לדבר על לראות דם (מעניין מה היה קורה אם היה להם מחזור) ועוד ועוד. זה הריון ראשון שלי ולא הייתי מתחלפת עם החצי לעולם. נכון שיש לי הריון קל, בלי סימפטומים מיותרים הכי כיף לי בעולם לשבת בשקט ולהרגיש אותה משחקת ומשתוללת לה בפנים, ללכת איתה לכל מקום, להיות איתה ולדעת שהיא איתי, חלק ממני שכל סימן הכי קטן ממנה הכי מרגש אותי בעולם.
 
../images/Emo6.gif ללא ספק האנושות הייתה נכחדת

גברים בכלל הם חסרי כח סבל לפחות שלי היה יושב במיטה ומתבכיין על כך שהוא חולה והוא אומלל.. והיה דורש פינוק וטיפול מסור צמוד ומיידי !!!!! הוא היה מפסיד המוןןןןן ימי עבודה ונשאר בבית (לפחות לפי זכרוני לא הייתה פעם אחת שהוא הקיא ולא התייחס לעצמו כחולה אנוש במצב קשה.....) וכשאני מקיאה כל היום זה בסדר לא נורא חלק מההריון ...
 

talyeled

New member
לא נעים לי, אבל עם איך שההריון הזה

מתקדם (בחילות והקאות ללא הפסקה) גם אני לא כל כך מבינה איך מביאים יותר מילד אחד...
 
בדיוק !!! גיבורים ?! מאצ'ואים ?! על

מה אתן מדברות ?! שלי נראה הכי גבר-גבר שבגברים. חגורה שחורה בקרטה , אופנוען לשעבר, פסיכופט לא קטן - אבל - ה"מיגרנות" שיש לו , הצינונים , בעיות בבטן, תחושה של "להקיא"...- תעשי לי טובה. הם יכנסו להריון פעם אחת בשביל "לראות איך זה " - אחרי כל השינויים , כאבים לידה, השמנה - הם מהר מאוד יוותרו על התענוג . שלא נדבר על זה שעצם ההריון מחבר אותך יותר לילד ואת הופכת ליותר "מקורקעת " - הם ?! מקורקעים?! לפחות לא שלי ....
 

מנופ

New member
מי מדבר על השמנה במקרה שלהם?

דקה אחרי שהם גילו שהם בהריון, הם הופכים להיות הכי מסכנים בעולם, לדעתי יותר מהדקה הראשונה הם לא מחזיקים מעמד ועושים הפלה. אם אתן רוצות להישאר לבד וללא צאצאים כדאי לכן שהם יהיו בהריון.
 

אילת27

New member
זה הריון ראשון שלי

ולמרות שאנין לי מושג מה מצפה לי בלידה למרות הפחד אני יודעת שיהיה בסדר אבל את ההריון אני בשום פנים ואופן לא רוצה להעביר לבן זוגי כי אני לא מוותרת על התחושה של העוברית שלי זזה ומדגדגת אותי למרות כל הקושי של ההריון ואני בשבוע 33+2 ומצפים לי עוד שבועות לא קלים
 
למעלה