mishmish04
New member
שאלת סקר - גברים בהריון ולידה |שריף
מדי פעם, כשההריון עולה לי על העצבים
ואני קוראת פה סיפורי לידה מפחידים
במיוחד אני מודיעה לחצי המושלם שלי
שאת ההריון הבא הוא יסחוב והוא יוציא. היום,מתוך אטרף של שיעמום (אני כבר מפחדת לדבר על אקשן, אחרי שבשבת היתה למישהי תאונה) התחלתי לדמיין לעצמי איך יראה העולם אם זה באמת היה קורה ככה. מה אתן אומרות (עזבו את האנטומיה והפיזיולוגיה)? נקודות למחשבה:אורך ההריון, התנהגות בזמן ההריון, התייחסות החברה (הריון זה לא מחלה ?),חופשות, בדיקות, שיכוך כאבים, מיטת הלידה, הלידה עצמה, משכב לידהוכן הלאה - מה שעולה לכן בראש. יכול להיות מעניין - לא ? בכל מיקרה - אני לא יכולה לאחל למושלם שלי לעבור את מה שאנחנו עוברות. אני אוהבת אותו יותר מדי ולא מגיע לו.
מדי פעם, כשההריון עולה לי על העצבים