שאלת ספרים

שאלת ספרים

לאחרונה חזר לי הרצון העז לקריאת ספרים. לא ספרי מתח רומאנים וכו' אלא ספרי עיון. ספרים על תינוקות (אין מנוס), על פיסיקה (כך פתאום), על חברה (מאז ומתמיד), כאלה. הבעיה: מחיר הספרים + הצורך לאחסן אותם. בחצי השנה האחרונה קניתי כבר (במיטב כספי) כעשרה ספרים כאלה, הם נקראו בשקיקה, ועכשיו הם על המדף, מתייבשים בנחת. למשל עכשיו, קראתי ביקורת על "האישה הגלובלית" והייתי מתה לקרוא את הספר. אבל קשה לי לקנות אותו לקריאה חד-פעמית. נשמע כמו מצב קלאסי לספריה ציבורית, הבעיה שבדרך-כלל בספריות לא מחזיקים הרבה ספרי עיון אלא יותר סיפורת. יש עצה?
 

shno

New member
קודם כל - לא להתבייש למכור יד שניה

אנחנו במסגרת סדר שעשינו בבית ופינוי מקום לטובת המתיישבת החדשה, אספנו כ- 10 ספרי קריאה שכבר קראנו ולא היה טעם להחזיק אותם, ופשוט מכרנו אותם (נדמה לי שמכרנו את כולם כגוש אחד ב- 100 ש"ח או משהו כזה - מחיר מצחיק כשחושבים על זה, אבל מצד שני זה גם כסף). אז זה מה לעשות עם ספרים שאין מה לעשות איתם. לגבי קניה - אפשר לקנות יד שניה, או לפחות לקנות דרך האינטרנט ובמבצעים - ואז המחיר פחות יקר...
 

פי3פיץ

New member
למכור יד שנייה את מה שאין בו צורך

ולפנות מדפים.יש חנויות של יד שנייה שנותנות זיכוי על ספרים שנמכרים להן ויש כאלו שנותנות כסף. לגבי ספרי העיון - דווקא יש ספריות עירוניות עם ספריית עיון רחבה. בספרייה העירונית ברחובות למשל יש מאגר לא רע של ספרי עיון, אבל החסרון היחיד שכולם בעברית, אין להם ספרות לועזית. אם יש לידך אוניברסיטה את יכולה לברר מה האפשרות לעשות בספרייה שלה מנוי. אלו מנויים שלרוב יקרים יותר מספריות רגילות, אבל כמובן שההצע הוא רחב ועשיר.
 
חנויות יד שניה

החלפות פה בפורום. ולפני שפוסלים, בהחלט שווה לתת קפיצה לספריה העירונית ולראות מה יש במלאי. ואני יכולה לתת המלצה לעוד ספר- "סטטוס" אלן בוטון, על איך כסף הפך להיות הסקאלה למעמד.
 
איפה את גרה?

במרבית הספריות של האוניברסיטאות ניתן לעשות מנוי, ושם בטח שיש ספרי עיון
 

yaeli123

New member
פשר להביא אותם לשוק קח תן שלנו

השבוע. בטוח יימצאו להם קונים |אייקון של יעלי קופצת מעלה מטה ומצביעה בנימוס|
 
למעלה