שאלת |מתנה| לבר מצווה לילד חו"ל ?

שאלת |מתנה| לבר מצווה לילד חו"ל ?

שלום לכולם, מקווה שתוכלו לסייע לי כאן... כיוון שב"הכשרתי" אני רק אימא לבן 4 חודשים... בן של תורמים מחו"ל שקשורים במקום העבודה שלי חוגג בר-מצווה, ואנחנו מחפשים רעיון למתנה עבורו. כסף זו כמובן מתנה חסרת משמעות, אבל מחפשים משהו שמצד אחד לא יהיה מבאס ורשמי מדי אלא כייפי ונחמד, ומצד שני בכ"ז יהיה ייחודי לישראל, אבל לא בעברית... נשמע בלתי אפשרי -- כולי תקווה שאולי יהיו כאן רעיונות ??? תודה מראש !
 

עפרה ד

New member
מה עם ציוד טיולים? פנס שווה, מצפן וכד'?

מצד אחד מרמז על ה"פייטריות" הישראלית, ומצד שני שימושי גם בחו"ל..
 

AYELET1

New member
אלו רעיונות מצויינים. רעיונות ישראליים מדי

נראים לי בלתי כיפיים בעליל. יתכן ששווה להביא מתנה פחות ישראלית...
 

katam

New member
אולי ספר צילומים של נופים בארץ ?

תמונות רק מירושליים ? לדעתי יש כאלה עם כיתוב באנגלית בסטימצקי.
 
מה המטרה של המתנה?

לשמח את הילד? (החי אי שם, שאינכם מכירים אותו הרגליו תחביביו) או את האבא שלו שנמצא בקשרי עסקים איתכם?
 
תודה למשיבים, מטרת המתנה היא לשמח את הילד

ושתהיה מכובדת מספיק בשביל האבא (לא מכובדת במובן רשמי ו"לא לקנות חוברות פורנו", אלא במובן "לא לקנות מסטיק בזוקה", שיהיה מכובד וראוי). רעיון הטיולים מוצא חן בעיני, ובאמת אנסה לגשש קצת על הילד.
 

iris mom of two

New member
לא בעברית

הכוונה ללא ספר בעברית או שלא יהיה איזכור של עברית? ילדים אמריקאיים מאד אוהבים לבוש עם הדפסות בעברית, דברים כאלו. ספר צילומים נשמע יפה, או ספר מעניין על ישראל באנגלית. להגיד לך את האמת, כמעט כל מתנה לילד בן 13 ממי שלא מכיר אותו (מלבד כסף) לא צתליח במיוחד אלה אם כן יש לכם המון מזל. הייתי הולכת על ספר מסוג הספרים של יום בחיי...
 

sexytomato

New member
חולצות באמת עם כיתוב בעברית

אבל שיהיו קצת חצופות. בנים בגיל הזה מתים על חולצות כאלה (כל מיני חולצות שלמשל מצוייר סמיילי ומתחת כתוב "אני שונא אותך" או אפילו חולצות יותר גסות למשל עם הסמל של פורד אבל כתוב FUCK, אבל אני לא בטוחה כמה זה ראוי), רק שיהיו בעברית. למרות שאת אומרת שלא בעברית, זה רק יהיה יותר מגניב.
 
למעלה