שאלת מתנה לבעלי הרץ

שאלת מתנה לבעלי הרץ

שמחה שגיליתי שיש פורום ריצה. ובכן , בעלי רץ במסגרת קבוצה בעבודה שלו כבר כמה שנים ומאוד נהנה. אני מאוד שמחה שהוא אוהב את זה [למרות שהוא חושב שאני מקטרת שהריצה היא אשתו השניה] ומכיון שיש לו יום הולדת חשבתי לקנות לו משהו לריצה - זה יכול להיות , ציוד , ספר , או כל דבר כיפי ושימושי לריצה. אשמח לקבל מכם רעיונות. תודה מראש לעוזרים
 

bmat

New member
בן זוג מפרגן בנושא - שווה יותר מכל מתנה

 
../images/Emo9.gif בהחלט מפרגנת

אבל בכל זאת הייתי שמחה לקנות לו משהו שיהיה לו כיף ושימושי לריצה .
 

Avinoaml1

New member
שעון ריצה

אם אין לו שעון ריצה.. זו תמיד מתנה שמחממת את ליבו של כל אצן. אם התקציב אינו בעיה שעון גארמין 310XT יהיה המתנה האולטימטיבית. כל הכבוד על הפרגון !!
 
דבר אליי בעברית ../images/Emo8.gif

איפה משיגים שעון כזה ? בכל חנות ? חנויות ספורט?
 

Yrubanenko

New member
מהיכן את ? יש המון חנויות יעודיות לנושא

שעון ריצה garmin 310XT היא בהחלט המתנה האולטימטיבית . המון חנויות בחשמונאים ת"א ( פרו-ספורט , טיים טריאל ) הרצליה פיתוח : ורטהיים טריאתלון רח' מדינת היהודים רמת השרון: קאנטרי קלאב - עופר ורד רשפון : טיים טריאל ועוד רבות וטובות.
 
אני מהמרכז

תודה רבה , אני אבדוק [אני רואה שזו הוצאה נכבדה השעון הזה ] .
 

Yrubanenko

New member
אכן , זו הוצאה נכבדה ביותר

אבל , אחד מפריטי ה"חובה" לרצים. את יכולה להסתפק בדגם פחות יקר דוגמת ה 410 . ה 310XT מיועד במיוחד לטריאתלטים ( שחיה, רכיבה , ריצה) ולרצים נטו גם דגם יותר פשוט יעשה עבודה נהדרת. המלצה קטנה : לרכוש דווקא בארץ ולא מחו"ל . האחריות היא עניין חשוב . לדעתי .
 
תוכל לתת לי לינק לדגם?

ראיתי רק דגם 405 , 410 לא מצאתי. המון תודה על העזרה!
 

oikeroi

New member
פריסה בסיום ריצת השבת

דברי עם מישהו מקבוצת הריצה שלו. תבררי מתי ואיפה הם מסיימים את ריצת השבת באותה שבת הקרובה ליום הולדתו. בשעה היעודה חכי במקום עם עוגה, שתיה וכיבוד לקבוצה. אם יש לכם ילדים אז הם יכולים להכין כרזה נחמדה ולחכות איתה בסוף הריצה. מנסיון אישי. דרי הפורום סובלים מתסמינים של OCD בכל מה שקשור לציוד הריצה שלהם. ההוא רץ רק עם מכנסיים של חברה X וההוא מפנתז כבר שנתיים על השעון של חברה Y. לא הייתי הולך על הציוד היקר (נעליים, שעון) אלא אם את יודעת בודאות מה הוא רוצה. מזל טוב.
 

boaztam

New member
רצים מתים על ציוד

אני קיבלתי מאישתי XT310 ליום הולדתי ה-40 ולא היה מאושר ממני. היא נעזרה במישהו שהזמין אותו באיביי אבל את יכולה לקנות אותו בקלות בשוונג שופ וליהנות מאחריות בארץ. להלן קישור: http://www.shvoongshop.co.il/product.asp?productid=341 בהצלחה בועז
 
קודם כל תודה לכל העונים! ../images/Emo24.gif

מאוד מחמם לי את הלב שאתם מנסים לעזור ולכוון , כיף גדול במיוחד שהכל ג'יבריש עבורי. אני חייבת להודות שההצעה לשעון היא המפתה ביותר אבל מצד שני אני גם רוצה שהוא יבחר שעון לפי הרצון שלו ומה שהוא זקוק לו במיוחד כשמדובר בהוצאה מאוד גדולה. ולכן אני אשמח לשנות כיוון. דווקא בביגוד הוא לא מסוג הבררנים במיוחד אז אולי לכיוון הזה או לציוד נלווה שיכול להקל עליו בריצה.
 

זקס11

New member
קבלי עצה..

מתישהו, תגידי כדרך אגב, שמישהו בעבודה סיפר לך על שעון מיוחד לריצה, שגם יודע למדוד מרחק, ותשאלי את בעלך אם הוא שמע על זה. אם הוא באמת רוצה אחד, הוא יתחיל לספר לך באריכות (ועל גבול הטרחנות) על השעונים האלה. כעקרון, יש שלוש חברות מובילות- גארמין, פולאר, וסונטו. השעון הפופולארי ביותר בקרב הרצים הוא GARMIN 305, ואפשר למצוא אותו באיביי ב 150$ כולל משלוח לארץ.
 
אהההה חשבתי שאני מקורי, אז הוא לחלוטין

בכוון הנכון הייתי שמח לקבל וואוצ'ר שחייבים להשקיע אותו בחנות ספורט (המצתי ספורט וורטהיימר טריאתלון בהרצליה) בהתאם לתקציב שתבחרי, אפשר כגילו כפול מאות/אלפי שקלים או נניח 42195 ש"ח, משהו מעניין כזה...(-: והוא כבר ירכוש לעצמו נניח ב 42195 הייתי רוכש זוג אופניים משובחות.....30 אלף... 3 זוגות נעליים משובחות.... .......... שעון - המילה האחרונה... וכן הלאה.....
 
למעלה