שאלת מתחיל בנושא זום
למה לי להשקיע בעדשה יקרה של קנון שנותנת בקושי זום X5, אם אני יכול לקנות מצלמה דיגטלית פשוטה יותר וקומפקטית הרבה יותר שנותנת זום X10. איפה פה הקאט'צ ? הרי עדשה מפלצתית אמורה בסופו של דבר "לקרב" אלי את האובייקט. היום כל מצלמה פשוטה וקומפקטית עושה זאת יותר זול ויותר טוב. נא הסבירכם המלומדים. בנוסף, עד כמה חשוב אם המצלמה היא רפלקס בדיגיטלי ?
למה לי להשקיע בעדשה יקרה של קנון שנותנת בקושי זום X5, אם אני יכול לקנות מצלמה דיגטלית פשוטה יותר וקומפקטית הרבה יותר שנותנת זום X10. איפה פה הקאט'צ ? הרי עדשה מפלצתית אמורה בסופו של דבר "לקרב" אלי את האובייקט. היום כל מצלמה פשוטה וקומפקטית עושה זאת יותר זול ויותר טוב. נא הסבירכם המלומדים. בנוסף, עד כמה חשוב אם המצלמה היא רפלקס בדיגיטלי ?