שאלת מרתון וציוד

מתרוצצת

New member
שאלת מרתון וציוד

הי לכולם, שאלה לי - כיצד לקחתם את הג'לים איתכם במהלך המרוץ? בכיס האחורי של הטייטס נכנסים משהו כמו 3 אבל זה קצת צפוף, ובכל מקרה נראה לי שארצה לקחת לפחות עוד אחד, אתם יודעים - Just to be on the safe side. חשבתי לקנות רצועה שמאפרת לקחת עליה ג'לים, היות וחבר מגיע מארה"ב בעוד כמה ימים ויוכל להביא לי. השאלה האם יש עוד פתרונות שלא חשבתי עליהם? מה דעתכם? תודה :)
 

Shurik621

New member
פתרון אפשרי

הולכים לתופרת ומבקשים לתפור שני כיסי רשת כאלה בצדדים , הצד העליון (של הפתח ) - גומי .
 

Avinoaml1

New member
יש פאוצ'ים של Fuel-Belt

יש פאוצ'ים של Fuel-Belt בדיוק למטרה הזו.
 

zohargalor

New member
כיסים

לקחתי את הטייטס לתופרת ותפרתי שני כיסים אלכסוניים מלייקרה בצידי הטייטס ובכל אחד נכנסו 3 ג'לים. עשה את העבודה.
 

foggy1

New member
מכנס/טייץ של חברת raceready

הפתרון האולטימטיבי לדעתי, הטייץ מאוד איכותי. המידות קצת קטנות אם יש ספק, לקחת את המידה הגדולה יותר. שולחים גם לארץ במחיר סביר.
 

ofka5

New member
כיסים

אני הוספת כיס צד מלייקרה ע"ג טייטס וזה היה מצוין ונוח. ( אני גם יכול להכניס את הנייד עם יש צורך) עם מדובר בטייטס אזי הבד חייב להיות מלייקרה או בד גמיש אחר בגלל המתיחה. (לצורך כך אפשר להשתמש בטייטס ישן) פתרון נוסף - ראיתי אנשים שמחברים את הג'לים באמצעות סיכות ביטחון לצד הפנימי של המכנס
 
פתרון שלא חשבת עליו

אני רצתי עם גופיית טריאתלון של סוגוי שיש לה שני כיסים צמודים בשיפולי הגב. היה נוח מאוד. דחפתי לשם חמישה ג'לים (שניים בצד אחד, שלושה בצד שני). לא הרגשתי אותם בכלל.
 

יונגר

New member
כובע... ../images/Emo13.gif

הכי פשוט שיש. שלושה ג'לים בכיס של הטייטס / מכנסיים ועוד שלושה בכובע. לי זה עובד.
 

b7vets

New member
פתרון שנוסה בהצלחה במרתונים

הפאוצ' של הטלפון הנייד
 

ben margi

New member
מכנס עם כיסים

מצאתי ביונייטד ספורט. יש לו שני כיסי צד עמוקים וכיס עם סקוטץ' מאחור. איפשר לי לרוץ במרתון עם פפאיה מיובשת וג'לים בנוחות רבה. למרתון הבא, בעזרת השם, השין ספלינט ומשה ברטר, אני מתכוון לקנות פאוץ' לMP, מה שיאפשר לי לרוץ עם טייטס
 

Josh Kulp

New member
6-7 ג'לים במרתון? איך?

האם אני מוזר שאני לא יכול לאכול כל כך הרבה? ובכלל מאד קשה לי לעכל ג'ל בתוך ריצה. שנה שעברה רצתי עם חגורה עם שני בקבוקים, אחד עם משקה מרוכז ואחד עם ג'ל מעורב עם מים. החגורה נוחה, אבל זה אכן דבר שאני צריך לסחוב איתי כל הדרך. אבל מצד שני, היה קל יותר לעכל. לא יודע מה אני אעשה השנה.
 
למעלה