שאלת מערכת ה.חשמל בטכניון

Bulzeye

New member
שאלת מערכת ה.חשמל בטכניון

שלום, איך יודעים מיהו המרצה אם ברשימה שמופיעה על כל קורס לא מופיע שם המרצה/מתרגל אלא מופיעה תיבה ריקה? תודה...
 

NoodleNoodle

New member
זה בגלל שיש כמה קבוצות תרגול להרצאה

אם תסתכל בשעות של ההרצאות במשבצות הריקות תראה שהם באותו הזמן ומקום כמו הרצאות שיש לידן שם. ההבדל הוא בשעות התרגולים, ולפי מה שהבנתי לא רשום לכל תרגול מי יהיה המתרגל.
 

Bulzeye

New member
הבנתי...תודה...

וואי זה כל כך מסובך לעשות מערכת שתהיה בלי חפיפה..ועם מרצים שהציון שלהם הוא לא שלוש פסיק משהו...
 

satrug

New member
עזוב אותך מרצים

בקושי הצלחתי להרכיב מערכת שיהיו בקורסים מקומות פנוים
 

Ivory Flower

New member
אני לא מצליחה להרכיב מערכת

חדו"א תמיד יוצא לי בחפיפה עם משהו - או עם אלגברה עם עם מבוא לה. אווירונאוטיקה. ומה שלא חופף - אין שם מקום פנוי. מה אני עושה?
 

NoodleNoodle

New member
תרשמי במערכת ככה שתהייה חפיפה

אבל תהייה רשומה לכל הקורסים, ובפועל תלכי להרצאות ותרגולים שלא חופפים ו"אין בהם מקום פנוי".
 

hillator

New member
בלי פאניקה

1. תלכי למה שאת רוצה בהרצאות ובתרגולים זה לא מעניין אף אחד 2. עצה אישית תוותרי על מבוא להנדסת אוירונאויטקה שמעתי שזה קורס מגעיל, משעממם ומוריד את הממוצע, אני סטודנטית באוירונאוטיקה ואין לי שום כוונה לקחת את הכאב ראש הזה.. קחי לך קורס בחירה חופשית יותר קל כמו ספורט
 

morbe18

New member
דווקא לדעתי היא צודקת..

דניאלה מעבירה את הקורס בצורה גרועה ביותר.. העובדה היא שאת המבחן שהיא נתנה לנו לא ידענו לפתור סמסטר רביעי.. למה לשאול במבחן בסמסטר ראשון כמה מודים עצמיים למטוס?? מי בכלל ידע מה זה מוד עצמי בסמסטר ראשון??
 

A Show

New member
וראית איזה ציונים היו הסמסטר?

ציונים של 90-100 אני חושב ששווה לעשות את הקורס הזה כי זה הדבר הכי קרוב לאווירונאוטיקה שהבנאדם יראה בשנה וחצי הראשונות בפקולטה חבל שהוא לא יודע לאן הוא נכנס עד שהוא כבר עמוק מידי ( מבינים מה זה המקצוע הזה רק בשנה השלישית תכלס ) וכל הקטע בקורס הזה שאתה לומד דברים שילמדו אותך בהמשך התואר במעין כללי אצבע הכי פשוטים שיעזרו לך עם האינטואיציה אח"כ במכניקת טיס, בלדח וכו' סה"כ דניאלה היא באמת מרצה לא משהו והיו לה מבחנים קשים אבל אולי עכשיו היא השתנתה. בכל אופן, זה קורס שמציג לך מה עושים ומה מלמדים בפקולטה באופן די מרוכז והוא נותן לך הרבה יותר מקורס ספורט או מוסיקה
 

morbe18

New member
לא מסכים כל כך..

לסטודנט שמגיע לטכניון ונאבק עם אפסילונים בחדו"א.. בטח שלא אומר כלום סוגי מסלולים אפשריים ללוויין.. הכי הרבה הוא זוכר את השמות.. וזהו.. מודים עצמיים? מה קשור! בקורס אתה מקבל טעימה מכל קורס שתעשה בסמסטרים הבאים.. לדעתי אפשר לוותר על זה.. רק אצלנו בסמסטר היו חרא ציונים..
 

A Show

New member
שמע

אני בונה על כך שהציון בקורס הזה לא יכנס לי לממוצע הסופי אבל אני ממש לא מתחרט שלקחתי אותו. דווקא למדתי המון על גרר, מצבי טיסה, אטמוספירה, מבנים מרוכבים, שריפה וכו'... ( זה מועיל כמו לראות משהו בערוץ 8 רק פי כמה יותר משעמם ) וזה נחמד שבקורסים חדשים כשהמרצה אומר "לא יודע אם שמעתם פעם על... " אז באמת יש לך מושג על מה הוא מדבר.
 

Hamall

New member
גם בסמסטר שלי היו

חרא ציונים ובאמת ידידה שלי שעשתה שנה אח"כ הוציאה מאה בקורס. כנראה שדניאלה חזרה בתשובה...
 

Ivory Flower

New member
אבל זה מופיע בפירוט מקצועות חובה..

אפשר להחליף את הקורס הזה בספורט סתם ככה?
 

hillator

New member
מבוא להנדסת אוירונאוטית

הוא א קורס חובה הוא קורס בחירה מומלץ
 
למעלה