tttttttttt1
New member
שאלת מירס ו../images/Emo133.gif חורף
איך משנים במירס [בדגם הצבאי, השחור] את השעה? עברתי שם על ההגדרות ולא מצאתי את הפונקציה המתאימה שנה טובה!
איך משנים במירס [בדגם הצבאי, השחור] את השעה? עברתי שם על ההגדרות ולא מצאתי את הפונקציה המתאימה שנה טובה!