שאלת מטרונית

מצב
הנושא נעול.
כרטיסיות וכרטיסי חופשי חודשי יש גם באזור חיפה

וכל מה שכתבת כאן לא תקף לאיזור חיפה.
כרטיסיות וכרטיסי חופשי חודשי יש גם באזור חיפה
ובחוזים כאלה גלומה הנחה גם לבעלי פרופיל רגיל.
כיום אי אפשר לרכוש כרטיסיות וכרטיסי חופשי חודשי שלא בטעינה לרב-קו גם באזור חיפה.
ולכן האמירה שלך לא תקפה גם באזור חיפה.
דוגמה:
כרטיסיית 10 נסיעות בפרופיל רגיל בקוד 1 לנסיעות בתוך הקריות עולה 46.40 ש"ח כאשר 10 נסיעות בודדות בקוד 1 עולות 58 ש"ח. הנחה של 20%.
כרטיסיית 10 נסיעות בפרופיל רגיל בקוד 2 לנסיעות בתוך חיפה עולה 55.20 ש"ח כאשר 10 נסיעות בודדות בקוד 2 עולות 69 ש"ח. הנחה של 20%.
כרטיסיית 5 נסיעות בפרופיל רגיל בקוד 4 לנסיעות בין חיפה לקריות עולה 42.80 ש"ח כאשר 5 נסיעות בודדות בקוד 4 עולות 53.5 ש"ח. הנחה של 20%.
http://www.egged.co.il/מאמר-1593-טבלאות-מחירים-וקודים.aspx
http://www.dannorth.co.il/?page_id=53
תקף ביותר במטרופולין חיפה.
ולמה שנוסעים יוותרו על 20% הנחה רק כדי לא להשתמש ברב-קו?

ואגב, מה 20.3 יהיה גם ערך צבור באזור חיפה, שגם בו גלומה הנחה של 20%.
 

איטלקי8

New member
ואין חופשי יומי או הלוך ושוב או ערך צבור.

כרטיסיות וכרטיסי חופשי חודשי יש גם באזור חיפה
ובחוזים כאלה גלומה הנחה גם לבעלי פרופיל רגיל.
כיום אי אפשר לרכוש כרטיסיות וכרטיסי חופשי חודשי שלא בטעינה לרב-קו גם באזור חיפה.
ולכן האמירה שלך לא תקפה גם באזור חיפה.
דוגמה:
כרטיסיית 10 נסיעות בפרופיל רגיל בקוד 1 לנסיעות בתוך הקריות עולה 46.40 ש"ח כאשר 10 נסיעות בודדות בקוד 1 עולות 58 ש"ח. הנחה של 20%.
כרטיסיית 10 נסיעות בפרופיל רגיל בקוד 2 לנסיעות בתוך חיפה עולה 55.20 ש"ח כאשר 10 נסיעות בודדות בקוד 2 עולות 69 ש"ח. הנחה של 20%.
כרטיסיית 5 נסיעות בפרופיל רגיל בקוד 4 לנסיעות בין חיפה לקריות עולה 42.80 ש"ח כאשר 5 נסיעות בודדות בקוד 4 עולות 53.5 ש"ח. הנחה של 20%.
http://www.egged.co.il/מאמר-1593-טבלאות-מחירים-וקודים.aspx
http://www.dannorth.co.il/?page_id=53
תקף ביותר במטרופולין חיפה.
ולמה שנוסעים יוותרו על 20% הנחה רק כדי לא להשתמש ברב-קו?

ואגב, מה 20.3 יהיה גם ערך צבור באזור חיפה, שגם בו גלומה הנחה של 20%.
ואין חופשי יומי או הלוך ושוב או ערך צבור.
בקיצור, כמו שאמרתי מי שלא משתמש קבוע בתחבורה ציבורית לא צריך רב קו.
 
זה מה שאתה כתבת:

ואין חופשי יומי או הלוך ושוב או ערך צבור.
בקיצור, כמו שאמרתי מי שלא משתמש קבוע בתחבורה ציבורית לא צריך רב קו.
זה מה שאתה כתבת:
"אם אני לא סטודנט או פנסיונר אני לא רואה סיבה להחזיק בכרטיס הזה"

עכשיו אתה משנה את זה למי שלא משתמש קבוע.
גם מי שלא משתמש קבוע יכול להשתמש בכרטיסיות ו/או בערך צבור אם הוא רוצה הנחות ומעברים חופשיים.
מי שרוצה הנחות צריך רב-קו.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה