שאלת מטפלת

שאלת מטפלת../images/Emo53.gif

שלום, אני חדשה בפורום. יש לי תאומים פגים בני שלושה חודשים כרונולוגי ושלושה שבועות מתוקן. בקרוב איאלץ לחזור לעבודה ורציתי להתייעץ: כמה משלמים למטפלת לתאומים? באזור המרכז?לפי שעה? חודשי? ואם זה רק לשלושה ימים בשבוע? אשמח לכל עזרה, תודה, רותי
 

nitsanal

New member
../images/Emo24.gif מברכת אותך גם כאן

הי רותי, עד עכשיו זכיתי לראות אותך רק ב"הורים לפגים" ואני שמחה שהצטרפת לבית החם והאוהב הזה. אני מניחה שאנחנו גרות קרוב כיוון ששתינו בוגרות פגית אסף הרופא (אני לא טועה נכון ?) ובאזור שלנו משלמים 30 ש"ח לשעה למטפלת לתאומים, כמובן להוסיף על זה נסיעות וביטוח לאומי. חייבת להגיד לך שמאוד מאוד קשה להשיג מטפלת לתאומים בעונה זו של הדנה, המטפלת המדהימה שלי התפטרה לפני חודשיים בגלל בעיה רפואים ומאז אני אובדת עצות...שיהיה בהצלחה ומחכה לראות תמונות של הקטנטנים.
 
איזה כיף! תודה על הברכות!

הי ניצן, תודה על הברכות. נראה לי שאנו גרות קרוב, אני בראשון. 30 ש"ח לשעה נראה לי סביר לחלוטין, חשבתי שיותר. כמובן שאוסיף נסיעות וביטוח לאומי. כרגע אני לא חוזרת לעבודה, אני מורה ולקחתי חל"ת - אחזור בספטמבר. יש לי מטפלת שטיפלה בשתי בנותיי ה"גדולות" -6 ו 4... והיא כנראה זו שתטפל בקטנים, אבל לא ידעתי כמה משלמים עבור שניים. למתי את צריכה מטפלת? באזורי אני מכירה דווקא הרבה. בכל מקרה, שוב תודה ואנסה לצרף תמונות.
 

D NI

New member
הנתונים נכונים

א. ברוך בואך. ב. גם אני מראשון - ואני משלמת גלובלי. משמע, סכום קבוע גם אם אני מאחרת בשעה וגם אם אני משחררת אותה מוקדם. גם היא היתה מטפלת "רגילה" וזו ההתנסות הראשונה שלה עם תאומים. ( מצד שני שמעתי על מישהי שמטפלת בתאומים ומקבלת 3000 ש"ח גלובלי - זול בהרבה ממה שאנו משלמים על שבוע עבודה בן 4 ימים). ויש לציין שהמדובר ב" סיפור אהבה " בין הבנות כלפיה. ( ואנו מסתכלים מהצד משלמים ונכנסים למינוס אבל נאנחים מנחת)
 
תודה רבה

נחמד לשמוע על הצלחה כזו עם מטפלת. גם אני שילמתי בעבר גלובלי, גם אם אחרתי בשעהו גם אם הקדמתי. העיקר ששני הצדדים מרוצים...
 
למעלה