שאלת כדאיות - אשמח לתשובה מהירה!

oritron2

New member
שאלת כדאיות - אשמח לתשובה מהירה!

האם X9 עם 8,000 ק"מ (מודל 2002), יד ראשונה וללא תאונות נחשב לקניה טובה במחיר 23,000? (אין לי אפילו זמן לחפש בפורום דעות על הכלי כמשומש..) תודה!
 
דעתי האישית נראה יותר מידי טוב

תבדוק טוב טוב לפני שאתה קונה גש לאבניר בקש את כל הטיפולים שעבר הכלי.
 

כRובי

New member
אכן ../images/Emo45.gif צריכה להיות סיבה מאחורי

המחיר הנמוך , יחסית , הנ"ל.
 

theshark

New member
לבדוק כן. לגבי מכיר?

השוק על הפנים. בכלל. ד"א ראיתי לפחות אחד שמשמש לשליחויות.
 

R-o-i

New member
ראיתי יותר מאחד שמשמשים לשליחויות,

ועל כולם ראו שהם כאלה, (ראו שטח, ולחלק מהם היה צליל מוזר) רועי
 
למעלה