שאלת כביסות

שאלת כביסות

אני מכבסת ומייבשת במייבש. באיזה אבקת כביסה ובאיזה מרכך ניתן להשתמש שהבגדים ישארו עם הריח?
 

Bmaya

New member
ריח טוב

אני חושבת שריח טוב נשאר אם מקפידים לייבש מיד כשהמכונה מסיימת. אני מכבסת באבקת תינוקות ללא ריח בכלל, ומשתמשת במרכך לנור לבן והריח של הבגדים מעולה. אני מקפידה לייבש ממש בתום הסחיטה. יש גם כל מיני מטליות עם ריח שאפשר להוסיף למייבש.
 

Bmaya

New member
תלוי בכמות של הכביסה

אם יש לי קצת כביסה, תולה על מתלה. אם יש הרבה, אני גם תולה וגם משתמשת במייבש (המכונת כביסה שלנו עם מייבש ביחד, גומר לכבס, מתחיל לייבש). בישראל הייתי משתמשת רק במייבש.
 
אני משתמשת במרכך הכחול של סנו

מקסימה והריח נשאר על הבגדים המון זמן. המון חברות שלי עברו להשתמש במרכך הזה, בגלל הריח (וגם שתיים מהשכנות, אחרי שלא התאפקו ובאו לשאול איך זה שלכביסה שלי יש כזה ריח נפלא וגם הגננת של הבן, בשנה שעברה).
 
בכולם נשאר הריח

אני משתמשת בפרסיל ומרכך של סוד כל פעם בצבע אחר לגבי המייבש אני מתשמשת בניר למייבש שמשאיר את הכביסה ריחנית לאורך זמן. אם נשאר ריח עדיין אצלך כנראה אולי בגגל שזה נשאר זמן רב עד למייבש ואז זה מקבל ריח אם הריח נשאר עדיין או שאת לא שמה מספיק חומר שצריך לשים בתור אבקה או מרכך. אם פגעתי אז סליחה.
 
לפגוע? מה פתאום!!!

אני מפעילה מכנה ומייד בסיומה מפעילה מייבש ומיד אחרי קיפול, אין מצב שישאר כי גם אין לי זמן. בקשר לדפים למייבש ניסיתי אבל הריח לא כמו של המרככים. מבחינת כמות, כמו שכתוב בקופסא, מכסה של זה ומכסה של זה.
 

Bmaya

New member
ריח של סירחון ?

לא ממש הבנתי... אם לא שמים אבקה- הכביסה נשארת מלוכלכת אם לא שמים מרכך- הכביסה פחות רכה ומריחה לא הכי...
 

בבולה

New member
כל ריח מתנדף

זה רק שאלה של כמה זמן לוקח לו. בכל המרככים בלי יוצא מהכלל שבדקתי על המשפחה שלי אחרי שבוע לא נשאר כלל ריח. לפיכך ובהתאם לכתוב לעיל עברתי להשתמש בחומץ במקום מרכך כביסה. הכביסה יוצאת ללא ריח חומץ כלל והעלויות שלי קוצצו פלאים (4 ליטר חומץ = 7 ש"ח). החומץ גם מטפל בבעית האבנית המכונה (במקום קלגון). ואחרון וחביב הכמות המדוברת היא 50 מ"ל למכונה מלאה. אם בכל זאת עניין הריח קריטי עבורך הייתי קונה בקבוקונים של שמן אתרי זול (בכל זאת זה רק לבגדים) ומשאירה אותם פתוחים בארון (רצוי לוונדר שדוחה עש או אפשר גם רוזמרין או דפנה שדוחה חרקים שונים). פתרון נוסף הוא: כאשר את מקפלת את הבגדים שימי דפי ריח (ישנם מוכנים למייבש) בין ערימות הכביסה, הם מחזיקים מעמד בין שבועיים לשלושה שבועות, אבל מגוון הריחות שיש בשוק הוא דל.
 

mbar30

New member
מרכך אותם הם עדינים

ומגבות יוצאות נעימות למגע גוף....
 

מרגוש

New member
כול הריח מתנדף לאחד מס'

פתיחות של הבקבוק, רק בפעמים הראשונות עם בקבוק מרכך חדש יש ריח חזק. לסנו יש ספרי שמתיזים לקראת סוף פעולת המיבש עם ריח חזק. לאחרונה אני משתמשת במרכך לבן של מקסימה ויש לי ריח טוב גם אחרי יבוש בחוץ.
 
למעלה