שאלת ירידות

haze73

New member
לא שאני מבין בזה

אבל כולם אומרים שליקוק דגדגן ען החדרת שתי אצבעות הוא שילוב מנצח. ואל תבקש ממני את מיקום הדגדגן, כי גם בזה אני לא מבין
 
חרא של GPS יש לך...

תנסה להכניס לו כתובת "דגדגן, פינת ואגינה" אולי בכל זאת הוא ייתן הנחיות איך להגיע.... וברצינות... אם אתה לא יודע לאן ללכת עם הלשון זה סימן שזה לא מגרה אותך. ואם זה לא מגרה אותך - אל תעשה את זה כי ממילא זה לא יהיה זה.
 

jaguar40

New member
אם הייתי מקבל בחזרה את כל הזמן שליקקתי דגדגן

הייתי יותר צעיר בכמה שנים טובות. JbayGuy, מוטב מאוחר מאשר אף פעם. תצבור כמה שעות של ליקוק דגדגנים בסיסי ואז תחזור לכאן ואתן לך טיפים למתקדמים.
 
../images/Emo268.gif

ליקוק אמור להנות קודם כל את הגבר ואחר כך את האישה לכן ההתחשבנות שלך על הזמן לא באה לי טוב
 
אין לי סבלנות להדרכות

פעם עוד הייתי מסוגלת לגלות סבלנות..לזרוק תוך כדי אפילו הערות..קצת ימינה ..עכשיו מהר יותר..כן..כן..זה כאן.. ואם אין לו את זה אז חבל"ז..יצאתי רק מותשת ועצבנית . ויש את אלו שפשוט יש להם את זה.. מבלי להניד עפעף..מהנגיעה הראשונה ותוך כדי הקצב הנכון מעיפים אותך לשמיים.... לך תתנסה..תצלול..תעשה גם טעויות.. העיקר שתאהב את זה-אם לא אל תתקרב אפילו.
 

נשקניתת

New member
כן כן כן

גם אני חסרת סבלנות
לכן , אם זה לא יום מוצלח במיוחד לא כ'פת לי להניח את כף ידי על שלו ולעשות זאת בשיתוף פעולה
 
../images/Emo189.gifלפעמים בא לי לענות משהו רציני

שתרגיש או תחוש שאתה רוצה לענג לה תצו'רה לטרוף לזלול לאכול לגעת להתרחק להתקרב לעשות טיזינג ולסגת כדי לטרלל לה תמח ,.ואז שהיא מתחילה לפרכס ומפרפרת ואתה לא מניח לה שוב ושוב ושוב כשהיא תעוף לשמים זה אמור לצאת לא רע אולי אפילו טוב. ואם תרגיש שאתה עושה טובה ,כדי לקבל אחת חזרה זה לא ילך. בגדול פשוט לשים לב לתגובות שלה. בהצלחה
 

עגלשון

New member
ירידות זה ממש קל

אתה פשוט לוקח איזה סממן חיצוני שלה ומתחיל להגזים. נגיד היא קצת שמנה אז אתה אומר לה שהיא כזו שמנה ששני אנשים יכולים ללכת מצידיה בלי שאחד ידע על קיומו של השני, נגיד היא נמוכה קצת אתה יכול להגיד לה שהיא כל כך נמוכה שצריך לשים לה ספר טלפונים כדי שתוכל לטפס על המדרכה, פשוט להקצין. ואם הכל בה מושלם, אז תעבור לאמא שלה, זה גם עובד.
 
למעלה