שאלת יציאות (שמתי גם בתאומים ושלישיות, מודה)

שאלת יציאות (שמתי גם בתאומים ושלישיות, מודה)

מישהי שמעה על בעיה עם צואה ירוקה (אחרי שבד"כ היתה חרדלית)? יהונתן בן כמעט 4 חודשים על הנקה מלאה (גם תמר, אבל עליו השאלה), ופתאום ראיתי איפשהו, שאם הצואה ירוקה מספר ימים, לפנות לבירור / לעשות עם זה משהו. ולאחרונה באמת הילד פחות רגוע. מישהי מכירה / שמעה?
 

shkunts

New member
גם אני שמעתי על זה שמועות בזמנו

שאם הצואה ירוקה אז זה אומר שהוא מקבל רק חלב קדמי ולא אחורי (השומני יותר), אבל מאז בכל הזדמנות שהנושא עלה תיד נאמר שזה כשלעצמו לא אינדקציה לכלום. יותר חשוב עליה טובה במשקל, אופי יניקה תקין (לך לא כואב כשהוא יונק לדוגמא), חיתולים רטובים והתנהגות טובה. מה שכן משעתי לגבי תינוק בן יומו שאם הצואה לא הופכת לצהובה זו כבר בעיה אחרת. בקיצור אם ההתנהגות שונה הייתי בודקת את מה שרשמתי למעלה יותר מאשר הצואה הירוקה.
 

דבורה1

New member
קקי צבעוני

הי אורלי. קודם כל מותר לשאול כל שאלה בכל פורום שתרצי לזה הם נועדו. תכף אגש בעצמי לבדוק אם היו שם תובנות שאני לא מכירה. בעקרון בגיל 4 חודשים קשה לי להאמין שקקי ירוק קשור לסוג החלב שהוא מקבל. משהו השתנה בצורת היניקה שלו? הוא הפסיק לינוק כמו שצריך? ייתכן שאכלת משהו שגורם לו לרגישות ומכאן השינוי בצבע. ועוד "חשוד מרכזי"- התחלת במקרה לתת ברזל? גם הברזל ידוע כמחמצן והופך את הקקי לירוק. אם את בכל זאת מודאגת כדאי לבדוק עם רופא. בכל זאת טוב מראה עיניים
 
קקי ירוק

יכול להעיד על וירוס כלשהו בגוף. אם יש סימנים נוספים (חום, אי שקט, שלשול, נזלת, בכי מוגזם וכו') כדאי להבדק אצל רופא. אם אין סימנים נוספים יכול להיות שזה יעבור לבד. אם את מודאגת לכי לרופא ילדים לבדיקה כללית, אולי הגרון אדום או האוזניים, רופא יוכל לומר לך את זה. תהיו בריאים.
 

ochenta

New member
אצלךנו היו המון צבעים

אבל גם לא מעט הצטננויות. אני מראש חשבתי שזה בסדר אז לא התייחסתי ובסוף הכל עבר
 
סתם עדכון

הלכנו לרופאה באמת, למחרת. היא החזירה אותנו לזנטק שהפסקתי על דעת עצמי כי החלטתי שמספיק. במקביל נתנה הפניה לבדיקת צואה (שבסוף לא עשיתי כי לא היו מעבדות עם כל החגים והסופ"ש הזה), אבל הילד נרגע והצבע חזר לחרדל המוכר שלו. לי לא נראה שזה מהזנטק כי ההשפעה היתה תוך יממה, ובאותו יום גם הצבע חזר לקדמותו, אבל אבא שלו תומך בזנטק, אז נשאיר בינתיים.. תודה על כל העצות, תמיד נחמד לשמוע עוד חוות דעת.
 
למעלה