שאלת זכויות דחופה

שושה100

New member
שאלת זכויות דחופה

נסים שלום, אני עובד בהדרכת עזרה ראשונה אצל 3 מעבידים. אף אחד מהם לא שילם ולא משלם חופשות, הבראה ופנסיה. אצל הכי ותיק אני 4 שנים. אחד מהם מכר את החברה ,שם עבדתי פחות משנה אולם לא קיבלתי חופשה. הם טוענים כי כל הזכויות האלו לא חלים עליהם. אני יודע שכן וגם כאשר עובדים לפי שעות יש לשלם את החלק היחסי. מהו החוק הנכון? כיצד עלי לפעול? והאם יש גוף אליו אוכל לפנות בעילום שם על מנת להודיע כי חברות אלו לא משלמות לפי החוק. אודה עבור תשובה מפורטת ומהירה. שבת שלום ותודה שושה
 
הסבר בבקשה

האם את עובדת אצל שלושת המעבידים במשותף או בנפרד במקומות שונים ובשעות אחרות? האם המשכת לעבוד באותו מקום עבודה ברציפות (לאחר החלפת המעבידים) אם כן, כל זכויותייך חלים על המעביד החדש.
 

שושה100

New member
שלום רב

אני עובד אצל 3 מעסיקים בנפרד במקומות שונים ובשעות אחרות, כאשר ביום אחד אני יכול לעשות 2 הדרכות משני מעבידים שונים. אני מקבל בסוף החודש תלוש מכ"א לפי השעות בהן הדרכתי. אכן המשכתי לעבוד ברציפות באותו מקום, לאחר החלפת בעל הבית. בחברה די מתכחשים לכך ושינו לי את מועד התחלת העבודה בתלוש המשכורת, כעובד חדש, כאילו מה שהיה בעבר נמחק ולא תקף עוד. הם מסרבים להכיר בי בוותק מהבעלים הקודם. המון תודה ושבת שלום, שושה
 
אי אפשר בעילום שם

אתה צריך לתבוע את המגיע לך בבית הדין לעבודה. יום חופשה שוויו כיום עבודה. יום הבראה הוא כמדומני 331 ש"ח, למשרה מלאה, אם אתה עובד במשרה חלקית עליך לחשב לפי חלקיות המשרה.
 

שיר ורד

New member
יש אבל לא כל כך אפקטיבי

פונים למפקח על העבודה במשרד התמת. מטפלים רק בחריגות מסוימות מהחוק, טיפול בתלונה אנונימית נעשה בעדיפות נמוכה ולרוב גם לא מביא לתוצאות הרצויות.
 
למעלה