שאלת ה-צ-י-ל-ו בזמן אחסון בפריזר..

אבא אחד

New member
שאלת ה-צ-י-ל-ו בזמן אחסון בפריזר..

<שלום וסליחה על ההתפרצות> אחרי ש-4 קילו של פרגיות, כנפיים ושוקי עוף עפו לפח לאחר שנקנו טריים ובילו כ-8 חודשים בפריזר (מינוס 6~8), נשאלת השאלה: מה דינם של קבאבי כבש/בקר, שנקנו חצי קפואים (באיטליז הקבוע) ואוחסנו בערך 8~10 חודשים בפריזר? להעיף לפח או שאפשר לנסות להרעיל אחרים לםני כן? כל תשובה מוערכת. תודה, אני.
 

itadakimasu

New member
לדעתי...

מקולקל זה לא יהיה אבל טעם לוואי בהחלט שיהיה לזה. אני מציע שתרוץ לעמוד בתור לבשר כדי שלא תקבל את כל הבברה. בהצלחה
 

mayav

New member
אני חושבת שהרעלה קטנה לא תזיק ...

סתם, בקר נשמר אצלנו בדר"כ עד 6 חודשים נראה לי ששוה להבשיר ולראות איך הבשר נראה/מריח בהצלחה
 
למעלה