שאלת ה-צ-י-ל-ו בזמן אחסון בפריזר..
<שלום וסליחה על ההתפרצות> אחרי ש-4 קילו של פרגיות, כנפיים ושוקי עוף עפו לפח לאחר שנקנו טריים ובילו כ-8 חודשים בפריזר (מינוס 6~8), נשאלת השאלה: מה דינם של קבאבי כבש/בקר, שנקנו חצי קפואים (באיטליז הקבוע) ואוחסנו בערך 8~10 חודשים בפריזר? להעיף לפח או שאפשר לנסות להרעיל אחרים לםני כן? כל תשובה מוערכת. תודה, אני.
<שלום וסליחה על ההתפרצות> אחרי ש-4 קילו של פרגיות, כנפיים ושוקי עוף עפו לפח לאחר שנקנו טריים ובילו כ-8 חודשים בפריזר (מינוס 6~8), נשאלת השאלה: מה דינם של קבאבי כבש/בקר, שנקנו חצי קפואים (באיטליז הקבוע) ואוחסנו בערך 8~10 חודשים בפריזר? להעיף לפח או שאפשר לנסות להרעיל אחרים לםני כן? כל תשובה מוערכת. תודה, אני.