שאלת גמילה מחיתול דחופה!!!!!

blumm1

New member
שאלת גמילה מחיתול דחופה!!!!!

אני ממש מתוסכלת, אנא ענו לי מניסיונכם. הבן שלנו בן 3 וחמישה חודשים גמלנו אותו לפני כשנה וחצי מרצונינו (טעות גורלית, היום לא הייתי עושה זאת אלא מחכה שהוא יגיד פיפי) הוא כל יום מפספס בגן ולעיתים גם עוד פעם בבית - בעיקר אם אני אצל חברות וזה ממש מתסכל אני אפילו לא מעיזה לגמול בלילה כי אין לי כוחות כרגע באמצע הלילה להחליף מצעים וכו'. מה עושים??? איך מגיבים אל הילד? אנא עזרו לי.... מאיה
 

AY1

New member
ראשית לא לעשות עניין גדול מהפספוסים שלו

הוא צריך להרגיש שאם הוא מפספס זה ממש לא מטריד אתכם , להגיב ב "לא נורא זה קורה בפעם הבאה תגיד לי אם יש לך פיפי לפני" הייתי שואלת אותו כל שעה אן יש לו פיפי ואם עברו יותר מ 3 שעות הייתי לוקחת אותו לשרותים ומציבה עובדה בהצלחה (אולי זה גם קשור קצת לאח הקטן שנולד)
 

מרגוש

New member
האם עשיתם ברור אצל אורולוג?

אצל חברה שלי היה אותו הדבר עד שהתברר כי יש לילד הצרות בשופחה. ניתוח קטן פתר את הבעיה. בקשר לגמילת לילה, אין כול קשר בין גמילה ביום שהיא גמילה מודעת לגמילה בלילה שהיא גמילה פיזית. עד שהוא לא קם מס' בקרים יבש אין כול טעם לגמול בלילה . יכול להיות גם בעיה נפשית, אולי הוא עושה לך בכוונה, אבל דבר ראשון לכשות ברור רפואי.
 
הי מאיה

את לא כל כך ברורה. הילד מפספס ופירוש הדבר שהוא ממש לא גמול ולא מוכן לכך. לדעתי צריך לקחת את הדברים יותר לאט, אם את במצוקה כפי שזה נשמע, אולי תתיעצי באיש מקצוע לגיל הרך.
 

falou

New member
ומה כל כך דחוף בזה...

שזה מצדיק כל כך הרבה סימני קריאה?????????? מכיוון שזה נושא חם שכולם מתמודדים איתו חיפוש אחר המילה "גמילה" בפורום יביא הרבה תוצאות!!!!!!!!!!!!!!!!
 

blumm1

New member
כל אחד והתחושות שלו לגבי העניין

לי זה קשה כל הפספוסים האלה, כל הכביסות והעניין מצריך קנייה של מלא חליפות וזה פשוט קשה וגם לילד אני משערת שזה לא ממש קל
 

falou

New member
זה קשה להרבה, למי יותר למי פחות

ואני מבין שזה נושא שמקשה עלייך, אבל זה לא דחוף. לרשום דחוף עם הרבה סימני קריאה בעולם הוירטואלי מקביל ללהיכנס לחדר בו משוחחים אנשים ולדרוש תשומת לב מיידית בקול רם. זה בד"כ מביא למצב הפוך בו אנשים לא עונים. כמו שכתבתי, אם את רוצה מידע בשפע ובאופן מיידי חיפוש זו הדרך הטובה ביותר. ובהצלחה!
 

BlackMambaa

New member
עופר.... טיפה הגזמת....

עכשיו יש חוקים איך לכתוב כותרת להודעה? היא הרגישה שזה דחוף לה והרבה סימני קריאה גם מעידים על מצוקה. לאו דווקא על התפרצות מקבילה לחדר מלא אנשים משוחחים. תן לאנשים להשתפך קצת... טיפה להרגיע עם כל החוקים.
 

falou

New member
אין חוקים, זו דעתי ואני כותב אותה

כמו כולם. וכן, יש פורומים בהם הודעות עם "דחוף!!!!!!" או "כנסו!!!!!!" נמחקות.
 

BlackMambaa

New member
וואלה? גם על זה מוחקים???

פעם, לפני הרבה הרבה שנים פורומים היו מקום להתבטא כמו שאתה מרגיש. כולל כמה סימני קריאה או שאלה שאתה רוצה. מחקו רק קללות ונאצות וכל מה שלא קשור. אבל אנשים התבטאו חופשי. מה קרה לנו? (חסכתי סימני שאלה אבל רציתי לשים הרבה)
 

BlackMambaa

New member
ואגב "כותב כמו כולם"

אתה לא. כי אתה מנהל. אז אתה לא כמו כולם. זה ההבדל שיש
 

falou

New member
אז אם אני מנהל אז גם העצות שלי יותר טובות?

הדעות שלי יותר נחשבות? יש להן יותר ערך? בניגוד למנהלים מקצועיים אני רק משתמש שמבצע רגולציה. מה שאני כותב כאדמיניסטרטור באופן אישי למשתמש נשלח במסרים בלבד, אלא אם בוחרים לפתוח דיון על גבי הפורום. בכל מקרה, לא כתבתי שומדבר שיכול או אפילו עלול להתפרש כאיום במחיקה. בפורום הזה, שהוא מאוד חופשי, צריך לכתוב משהו חריף שמכוון לגופו של משתמש כדי שתגובה תימחק. לגבי מה מותר או אסור לכתוב משתנה מפורום לפורום ומאתר לאתר. בפורום רכב, למשל, מוחקים תשובות לא ענייניות ו/או מטעות, לדוגמא, ולמי שאין רישיון אסור לכתוב ייעוץ בענייני רכישה. להתבטא כמו שמרגישים אפשר. לכתוב "דחוף!!!!!!!" אפשר. זו רק התנהגות שמתפרשת כמו הידחפות בתור, ולכן נענית הרבה פעמים בכתף קרה.
 
אולי העצות שלך פחות טובות אפילו

אבל בגלל שאתה מנהל אסור להעביר עליך ביקורת !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

falou

New member
בוודאי שמותר (מהיכן השטות הזו?)

מבחינת תפוז, מותר להעביר על מנהל/ת פורום ביקורת במסרים ובפורום משוב. וזה מתייחס רק לתפקודי כמנהל, לא לשומדבר אחר שאני כותב בפורום מבחינתי האישית, אפשר להעביר עליי ביקורת עניינית תמיד ובכל מקום. להלן ההודעות מעלייך...
 

BlackMambaa

New member
כשמנהל מנחה כותבת בפורום לא לכתוב ב!!!!!!!

זה מתפרש כהוראה וכאיום. ועוד נזפת בה.... אם אתה רוצה שיתייחסו אליך ככותב מהשורה, אנא הצתרף למעמד הפועלים..
 

falou

New member
זו הפרשנות שלך

אין לא הוראה ולא איום. אבל זה נכון, יש אנשים שרואים שוטר ועוברים את הכביש. זו לא הבעיה של השוטר.
 

אור2221

New member
והפרשנות שלך היתה שסימני הקריאה שלה

משולים להידחפות בתור, כמו גם הפרשנות שלך שהנושא הוא לא דחוף!!!. בסך הכל, היא תיארה מצוקה אמיתית לבעיה אמיתית שמטרידה הורים רבים. חוץ מזה, מי שהיה בפורום הזה בימים האחרונים יכול בהחלט לחשוש מהעברת ביקורת על המנהלים. נהלי תפוז (והפורום) בנושא עמומים במכוון ולאף אחד עוד לא ברורים הכללים, גם לא לי. אם יש כללים ברורים, יתכבדו המנהלים ויפרסמו אותם. עד אז, כבדהו וחשדהו.
 
נהלי תפוז דווקא מאוד ברורים

וגם הנהלים בפורום ברורים. את מוזמנת להעביר ביקורת על תפקוד המנהלים באמצעות מסר למנהלים או באמצעות מסר או מייל להנהלת הפורומים. אין מקום לביקורת על תפקוד המנהלים על גבי הפורום.
 

falou

New member
קיבלת תשובה ברורה מה מותר ומה אסור

אני אבדוק אפשרות להוסיף זאת לתקנון, כי לנו יש הנחיות ברורות (ופיקוח צמוד).
 

BlackMambaa

New member
ככה זה נראה

פשוט תקבל את הביקורת ותסיק את המסקנות המתבקשות.
 
למעלה