שאלת אנטיביוטיקה

c h e n 27

New member
שאלת אנטיביוטיקה ../images/Emo122.gif

אחרי הגרידה נתנו לי אנטיביוטיקה דוקסילין . מהרגע שלקחתי התחילו כאבי בטן והקאות . הפסקתי לקחת , התקשרתי למיון נשים אז אמרו לי שהם יודעים שהאנטיביוטיקה הזו עושה בעיות ושאני אלך לרופא שלי ואחליף אותה . כבר עברו כמה ימים ולא החלפתי את האנטיביוטיקה ובנתיים אני כבר לא לוקחת דוקסילין . נורא ?? אני יודעת שזה חוסר אחריות מצידי .... איך אתן עם האנטיביוטיקה ??
 

שומי2

New member
קיבלתי דוקסילין בטיפולי ההפריה והתר

והתרופה לא עשתה לי כלום. לדעתי את חייבת לקחת איזשהי אנטיביוטיקה על מנת שלא לקבל זיהום ברחם, פני בהקדם האפשרי אפילו בדחיפות על מנת לקבל משהו תחליפי.
 

הוא היא

New member
c h e n

אני לקחתי גם דוקסילין ולא היו לי תופעות לואי. אני מציעה לך לפנות לרופא ולבקש אנטיביוטיקה אחרת. את שואלת אם זה נורא? האנטיביוטיקה מקטינה את הסיכון לזיהום. יכול להיות שגם בלי אנטיביוטיקה הכל יהיה בסדר אצלך-אבל למה לקחת סיכונים מיותרים ולא למנוע את זה עם אנטיביוטיקה שלא תעשה לך תופעות לואי? בהצלחה
 

טאניוש

New member
דוקסילין היא תרופה הכי מגעילה שיש

תחליפי לאנטיביוטיקה אחרת. חשוב שתקחי אנטיביוטיקה כדי לא יתפתח זיהום חו"ח.
 

מיקוש 3

New member
עד כמה שאני יודעת

חייבים לקחת את הדוקסילין תוך כדי ארוחה דשנה. היא יכולה לגרום להקאות וכאבי בטן,לכן צריך להקפיד על הטיימינג שלוקחים את התרופה. זה מאד חשוב לקחת אנטיביוטיקה אחרי הגרידה בכדי למנוע זיהום וסיבוכים. אני הייתי ניגשת לרופא שאולי יחליף לך את הסוג.
 
למעלה