שאלת - איפה קונים?

שאלת - איפה קונים?

אני רוצה לקנות לאחי ליומולדת מכשיר שמכין קצפת - וליתר דיוק, כוס גדולה עם לחצן (כמו סיפולוקס) שמשפריץ קצפת כמו בגלידריות (אחי לא מפסיק לדבר על מכשיר כזה) - איפה אני קונה את זה? באזור המרכז (ראשון-חולון-ת"א)?
 

shno

New member
לדעתי תוכלי למצוא כזה ב"פילבו"

שבאזור לוינסקי (ת"א) או בחנויות הדומות בסביבה לכלי מטבח ואבזור למטבחים (גם של מסעדות). יש להם טלפון בדפי זהב - תרימי טלפון ותשאלי אם יש להם. אגב, צריך לקנות עם זה גם בלונים קטנים של גז כמובן...
 
תודה, דיברתי איתם...

לא ממש נחמדים, אמרתי שאני צריכה את זה למתנה, אמרו שהם לא נותנים מחירים בטלפון, אמרתי שאני מגיעה במיוחד והמחיר הוא מרכיב קריטי, אז אמרו לי " אל תגיעי..." - לא קונה עם יחס כזה... אבל תודה על ההמלצה.
 

shno

New member
יחס זה לא הצד החזק שלהם...

הם מוכרים בסיטונאות למסעדות ומטבחים גדולים, והלקוחות הרגילים הם די מטרד מבחינתם. אבל מה לעשות שיש אצלם ה-כ-ל ובמחירים זולים בהרבה מכל הפור-שפים למיניהם... אני יכול כמעט לחתום לך שהם יהיו זולים יותר מכל מקום אחר שתמצאי. אז אחרי שתמצאי מקום שכן ימסור לך מחיר בטלפון, ותדעי את סדר הגודל של המחיר ואם מתאים לך - תוכלי לנסוע ולקנות שם (או כאמור באחת החנויות הצמודות שגם מוכרות ציוד למטבחים, אבל עדיין פילבו היא בד"כ הגדולה והזולה ביותר). תנסי גם את "גרופשטיין" שנמצא כמה מטרים מפילבו. אולי גם להם יש.
 

7יעלה

New member
ז'אוול , פתאום שמתי לב......../images/Emo2.gif../images/Emo2.gif../images/Emo2.gif

עוד יומיים יומולדת להילי ! אני בשוק שעברה כבר שנה ! אני זוכרת את שירשורי הבולי צאי כאילו היו אתמול.....
 

shno

New member
../images/Emo6.gif

אפילו אני כבר שכחתי את שרשורי ה"בולי צאי החוצה"
בקרוב יהיה לנו "בולי, אולי אל תצא, חכה עוד כמה ימים..."
אכן, עוד יומיים בחגיגות! (טוב, לא ממש חגיגות. אנחנו לא ממארגני האירועים - רק קפה ועוגה כמיטב המחויבות הפולנית...) יפה ששמת לב. הילי מוסרת שהיא תשמח לקבל ממך במתנה סיר ג'חנון של סבתא שרה
 
למעלה