שאלת אוכל, המלצה בבקשה..

cluches

New member
שאלת אוכל, המלצה בבקשה..

היינו אצל הוטרינר (אחרי שניסינו כמה והתאכזבנו כל פעם מחדש - התאהבנו! אבי רם מרמות הוא רשמית הוטרינר החדש והקבוע שלנו..) הוא אמר לנו לקנות אוכל ברמה בינונית. כלומר - לא הרמה הכי נמוכה, וגם לא את הגורמה, שלא טוב בהרבה יותר מהאוכל הבינוני אבל קורע במחיר. הבעיה - הוא לא ידע להגיד לי שם. שאלתי אותו אם פורינה זה טוב (סתם שם שזכרתי) והוא אמר שזה מצויין. אחר כך הסתבר לי שפורינה זה חברה ושלהגיד פורינה זה כמו להגיד אוסם, יש כל מיני. אז מה אתם ממליצים? זה כלב בוגר, גדול יחסית, (30 ק"ג) ואמור לאכול יותר כי הוא מקבל עכשיו סטרואידים. אמרו לי "דוג צ'או". יש אמת? מה מומלץ (בעינכם) ולא ירושש אותי? תודה רבה!
 
היי

היו פה לא מעט שרשורים בנושא. זה שהוא גדול ואוכל יותר מכלב קטן זה בסדר, אבל אם את קונה אוכל שהוא איכותי, וכמות האכלה היא קטנה יחסית, אז בעצם זו אותה ההשקעה לעומת אוכל באיכות נמוכה, שצריכים כמות האכלה גדולה ממנו. אני קונה פרופלאן, שק של 17 קילו ב 225 שח. הכלב שלי שוקל 27.
 

SCRATCHER

New member
אוכל איכותי ממש

גם אם יוצא ברגע זה יקר, חוסך הרבה כסף בטווח הרחוק- החל מבריאות השיניים, ועד בריאות הגוף. אוכל טוב הוא גם אוכל שהכלב צורך בכמות קטנה יותר, ולכן שק של אוכל בינוני ייגמר מהר יותר מאשר שק של אוכל איכותי. בכל מקרה, הנה כמה שמות-פרופק, נוטרו צ'ויס, איגל פאק,אקאנה(כמות האכלה גבוהה, אבל זול יחסית ונחשב למזון טוב).כרגע לא זוכרת עוד.
 

cluches

New member
תודה לשתיכן! מה הכוונה ב"כמות האכלה

קטנה"? הוטרינר אמר שמעכשיו הוא יתחיל לאכול יותר בגלל הסטרואידים. כמובן שאני לא רוצה לדחוף לו משהו גרוע ובטח שלא בכמויות.. כל השמות שהזכרת (פרופק, נוטרו צ'ויס, איגל פאק,אקאנה) וגם פרו-פלאן, הם כולם באותה הרמה? תודה רבה לכם, כנראה שאקנה פרו-פלאן. תמיד עדיף לסמוך על נסיון של מישהו שאכפת לו מהכלב יותר מאשר מהכסף..
 
הכוונה

שבדוגלי למשל כלב בוגר בן שנתים ששוקל 25 קילו אמור לאכול (סתם מספר לדוגמא) 400 גרם, לעומת פרופלאן שבו הוא אוכל (גם סתם מספר) 250 גרם ליום. כמות האכלה שהכלב צורך ליום היא יותר קטנה, כי האוכל יותר איכותי, ולכן השק מספיק ליותר זמן.
 

cluches

New member
הבנתי. תודה רבה!

טוב, עכשיו אני הולכת לקנות, כנראה פרו-פלאן. תודה רבה לכם!
 
למעלה