שאלת אוטובוסים.

מצב
הנושא נעול.

איטלקי8

New member
שאלת אוטובוסים.

שאלת אוטובוסים.
בעבר הועלו כאן דיונים ושאלות מדוע חברות אוטובוסים לא קונות אוטובוסים גדולים יותר (מפרקיים) או קומותיים עבור שעות שבהם יש ביקושים גבוהים.
אחד מהטיעונים נגד היה : "מה החברה תעשה עם הרכבים לאחר שעות העומס, לא כדאי לתפעל אותם בשעות שאין צורך, אז הם סתם יעמדו בחניון".
נשמע הגיוני... ואז עלתה לי המחשבה... ברחבי אמריקה את מה שנקרא SCHOOL BUS הצהוב.
חוץ מלעשות 2 נסיעות ביום של איסוף והורדת תלמידים הרכב הזה לא זז.

אז למה בכל ארה"ב, יש אלפי אוטובוסים כאלה שכל המטרה שלהם הוא לעשות 2 נסיעות ביום?
 

Ccyclist

Well-known member
אם אינני טועה מדובר באוטובוסים השייכים למחלקת החינוך ברשות ה

שאלת אוטובוסים.
בעבר הועלו כאן דיונים ושאלות מדוע חברות אוטובוסים לא קונות אוטובוסים גדולים יותר (מפרקיים) או קומותיים עבור שעות שבהם יש ביקושים גבוהים.
אחד מהטיעונים נגד היה : "מה החברה תעשה עם הרכבים לאחר שעות העומס, לא כדאי לתפעל אותם בשעות שאין צורך, אז הם סתם יעמדו בחניון".
נשמע הגיוני... ואז עלתה לי המחשבה... ברחבי אמריקה את מה שנקרא SCHOOL BUS הצהוב.
חוץ מלעשות 2 נסיעות ביום של איסוף והורדת תלמידים הרכב הזה לא זז.

אז למה בכל ארה"ב, יש אלפי אוטובוסים כאלה שכל המטרה שלהם הוא לעשות 2 נסיעות ביום?
אם אינני טועה מדובר באוטובוסים השייכים למחלקת החינוך ברשות ה
כך שיש כאן סיבסוד ציבורי ושייוך ישיר למשימה המוטלת עליהם (הסעת תלמידים מפרברי ארה"ב). חברות האוטובוס בארץ לא זוכות לסיבסוד מיוחד לשעות העומס, נגיד מהסתדרות התעשיינים או ממשרד התחבורה, ולכן ההשוואה הזו לא רלוונטית. מה שכן - וודאי יש קווים מרכזיים שהם עמוסים בכל שעות היום ואולי להם ניתן להחזיר מפרקיות או להביא קומותיים.
 

איטלקי8

New member
אבל גם לסיבסוד יש הגיון

אם אינני טועה מדובר באוטובוסים השייכים למחלקת החינוך ברשות ה
כך שיש כאן סיבסוד ציבורי ושייוך ישיר למשימה המוטלת עליהם (הסעת תלמידים מפרברי ארה"ב). חברות האוטובוס בארץ לא זוכות לסיבסוד מיוחד לשעות העומס, נגיד מהסתדרות התעשיינים או ממשרד התחבורה, ולכן ההשוואה הזו לא רלוונטית. מה שכן - וודאי יש קווים מרכזיים שהם עמוסים בכל שעות היום ואולי להם ניתן להחזיר מפרקיות או להביא קומותיים.
אבל גם לסיבסוד יש הגיון
מה הרעיון בלקחת אוטובוס לתת לו לנסוע 2 נסיעות ביום ובשאר הזמן שיהיה דומם.
למה לא לעשות את זה עם אוטובוס רגיל? למה צריך אוטובוס מיוחד לתלמידים.
&nbsp
היה צריך להיות איזשהו היגיון לבחירה באלטרנטיבה הזאת.
 

tsd91

New member
אוי, לחפש היגיון במערכת הציבורית בארה"ב

אבל גם לסיבסוד יש הגיון
מה הרעיון בלקחת אוטובוס לתת לו לנסוע 2 נסיעות ביום ובשאר הזמן שיהיה דומם.
למה לא לעשות את זה עם אוטובוס רגיל? למה צריך אוטובוס מיוחד לתלמידים.
&nbsp
היה צריך להיות איזשהו היגיון לבחירה באלטרנטיבה הזאת.
אוי, לחפש היגיון במערכת הציבורית בארה"ב
זה יותר גרוע מלחפש היגיון כזה אצלנו. אין היגיון, חד וחלק. ה-School Bus הוא רכב נוראי, לא נוח וחסר תועלת. המעלה היחידה שלו - היכולת לדחוס מספר גדול של ילדים קטני-גוף בתוך מרכב לא גדול יחסית.
&nbsp
לא נדיר לראות ביציאה מהמטרופולינים הגדולים מגרשי חניה מלאי מאות אוטובוסים שכאלה, ריקים ודוממים במשך כל שעות היום - למעט נסיעות בבוקר ובצהריים.
&nbsp
עוד אחת מהחולאות של פרבור ארה"ב.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה