שאלת אוטובוסים.
שאלת אוטובוסים.
בעבר הועלו כאן דיונים ושאלות מדוע חברות אוטובוסים לא קונות אוטובוסים גדולים יותר (מפרקיים) או קומותיים עבור שעות שבהם יש ביקושים גבוהים.
אחד מהטיעונים נגד היה : "מה החברה תעשה עם הרכבים לאחר שעות העומס, לא כדאי לתפעל אותם בשעות שאין צורך, אז הם סתם יעמדו בחניון".
נשמע הגיוני... ואז עלתה לי המחשבה... ברחבי אמריקה את מה שנקרא SCHOOL BUS הצהוב.
חוץ מלעשות 2 נסיעות ביום של איסוף והורדת תלמידים הרכב הזה לא זז.
אז למה בכל ארה"ב, יש אלפי אוטובוסים כאלה שכל המטרה שלהם הוא לעשות 2 נסיעות ביום?
שאלת אוטובוסים.
בעבר הועלו כאן דיונים ושאלות מדוע חברות אוטובוסים לא קונות אוטובוסים גדולים יותר (מפרקיים) או קומותיים עבור שעות שבהם יש ביקושים גבוהים.
אחד מהטיעונים נגד היה : "מה החברה תעשה עם הרכבים לאחר שעות העומס, לא כדאי לתפעל אותם בשעות שאין צורך, אז הם סתם יעמדו בחניון".
נשמע הגיוני... ואז עלתה לי המחשבה... ברחבי אמריקה את מה שנקרא SCHOOL BUS הצהוב.
חוץ מלעשות 2 נסיעות ביום של איסוף והורדת תלמידים הרכב הזה לא זז.
אז למה בכל ארה"ב, יש אלפי אוטובוסים כאלה שכל המטרה שלהם הוא לעשות 2 נסיעות ביום?