שאלת אוזניים

mamina

New member
שאלת אוזניים

הבן שלי נולד עם שתי אוזניים בולטות, ממש כמעט מקופלות (דמבו קטן) . בגיל שבועיים עשינו לו הדבקה של האזניים למשך שבועיים ואתמול הורדנו את הפלסטרים. ראינו שכמעט ואין שיפור בכלל. היום הוא בן 4 שבועות. מישהו התנסה פעם בהדבקת אזניים? היתה הצלחה מסויימת? מישהו מכיר עוד דרך ל"תקן " את האזניים בשלב זה? שאלה קצת מוזרה לא? הוא מתוקי כזה ואני חושבת , אולי זה יסתדר לבד? בכל מקרה אודה על התייחסותכם.
 

tunalover

New member
ניתוח פלסטי לאזניים

שמעתי תכנית רדיו על זה לפני כשנה אבל אני לא זוכרת שם חברה וכלום. תנסי לעשות חיפוש באינטרנט. מצחיק אבל הדבר היחיד שאני זוכרת זה שהם אמרו שזה עולה 7000 - לא זוכרת אם $ או ש"ח.
 

mamina

New member
לא צוחקת בכלל...

תראי, מי שהדביקה לו את האזניים היא רופאה באיכילוב ועשתה רושם מקצועי ודיווחה על הצלחות בתחום.. אכן נשמע קצת מצחיק בגלל זה אני מתייעצת עם כל מי שאפשר. הייתי שמחה לשמוע על כל דרך לחסוך ממנו ניתוח בעתיד גם אם זה נשמע קצת מצחיק.
 

תאירעות

New member
אני דווקא שמעתי על זה../images/Emo4.gif

וזה "חוסך" את הניתוח בגיל יותר מבוגר. חברה שלי "פספסה" את הגיל (הבנתי שההדבקה היא עד גיל מסויים) ולכן כשהילדה תגדל היא תצטרך לעשות ניתוח שזה יותר מורכב. מעבר לזה אין לי ידע נוסף בעניין שיהיה בהצלחה!!!! אגב מה הרופאה אמרה?יש מצב להדבקה חוזרת או מה??
 

mamina

New member
הוסבר לנו שאם אחרי שבועיים התוצאה

לא מספיק טובה , אז חוזרים על ההדבקה לעוד שבועיים. פשוט בגלל שלדעתי אין כמעט שיפור , אני חוששת שהדבקה נוספת גם היא לא תעזור. בכל מקרה, מחר אני אצל הרופאה שוב, להדבקה חוזרת.
 

ayala26

New member
זה עד כדי כך גרוע?

אי אפשר להסתיר עם השיער? אולי הם יצליחו לחנך את ביתם לערך שהאוזניים לא עושות את מי שאת? נראה לי מוזר לתכנן ניתוח פלסטי לילד כשהוא בגיל 4 חודשים? תוכנית חיסכון הם גם כבר פתחו?
 

yulilior

New member
תראי

חמותי לפני 25 שנים הדביקה את האוזניים של בעלי. אנחנו צוחקים עליה עד עכשיו- לא ידעתי שרופאים באמת ממליצים על זה. בכל מקרה לבעלי יש אוזני דמבו חמודות (לא ממש עזרה ההדבקה ) למרות שאני לא יודעת איך זה היה קודם- אולי זה היה הרבה יותר גרוע לפני.
 

shapir1

New member
זה לא כזה מצחיק

בני נולד כאשר באוזנו האחת ההליקס היה פתוח. בעלי קיפל את ההליקס והדביק את זה עם נייר דבק. אחרי יום הסרנו את הנייר וההליקס נשאר מקופל. עד היום. כנראה יש משהו בדבריה.
 
אני יודעת שבעדות מסויימות היה נהוג

להדביק את האוזניים. עבדה איתי מישהי בולגריה ואמרה שאצלהם היו מדביקים לילדים את האוזניים וזה הסתדר. לגבי הניתוח... לדודה שלי היו 2 אוזניים כאלה בולטות והיא עברה ניתוח והיום יש לה אוזניים מדהימות. הבת שלה נולדה עם אוזן אחת כזאת ומתכוונת לעבור ניתוח כדי לסדר את זה , לפי מה שאני יודעת ניתוחים פלסטיים של האוזניים ניתן לבצע רק מגיל 15 או 16 ולא לפני.
 

תאירעות

New member
לא מדובר בהדבקה עם סלוטייפ.....

מדובר בהדבקה מקצועית של רופא. ואת הניתוח עושים מגיל 10-11 בערך. בעיקרון ההדבקה באה במקום הניתוח בעתיד.
 
לי יש פייפר ולמיטב גם קצת ואני ממש

לא מתכוונת הדביק לה כלום. ככה היא נולדה ואם זה לא מפריע רפואית למה להציק סתם. יש דברים אסתטיים(כתבתי נכון?) חמורים יותר שדורשים תיקון אז סבבה אבל לדעתי בגלל קצת פייפר לא הייתי עושה כלום- גם לא צוחקת ומדברת על זה יותר מידי כי בגיל מסויים הילד/ה כבר מבינים וזה יכול להחמיר את המצב והבטחון העצמי של הילד- אני רצינית!!
 

SHA RON

New member
בעלי עבר ניתוח אוזניים

לפני כ-4 חודשים. כששאלנו את הרופא לגבי טיפול לתינוקות, הוא הפנה אותנו לרופאי כירורגיה פלסטית ברמב"ם שפיתחו משהו חדש בנושא הצמדת אוזניים לתינוקות בגיל מוקדם שיכול לעזור במניעת ניתוח בעתיד. בכל מקרה הרופא שלי ביצע כבר ניתוחים לילדים בגילאי 8 ולשמחתי האוזניים של ביתי במצב טוב.
 
למעלה