שאלתי היום למישהו בסאמבה

latino1302

New member
שאלתי היום למישהו בסאמבה

לגבי שניי קארבוראטורים ואז ענה לי :don`t worry about the you`ll sooner be stealing from irak. ולזה עניתי לו:hehe he that was quite fun but It didn`t make the answer thanks anyway if that will occur should be an a helpful to cheep the gas . הקיצר לא אבנתי למה הוא היתכוון.???
 

roni marino

New member
אידיוט'ה../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

הוא התכוון לזה שאין לך מה לדאוג בקשר לעלות הדלק שלך כשיהיה לך שתי קרבורטורים , כי יהיה לך דלק גנוב מעירק .
 

latino1302

New member
אתה כרגיל עונה עם דיליי של 500Mhz

יאטית! מה פתחתה את MICHAL וטרגנתה לעברית? היו ראיתי תאונת דרכים מפחידה בצומת פורדיס ב6:20 ראיתי את האנשים עפים בתוך האוטו רנו קאנגו ניפגע מפולו ההוא של הפולו לא קרה לו כלום כנירה והאלה של הקאנגו שישבו במושב אחורי עפו קדימה גבר שישב אחורה עם ילד בן 7 נישרו ללא רוח אנשים בבקשה נא חגרו מאחור גם ובצמתים קיבלתם ירוק, בכול זאת תיסתכלו תודה
 
למעלה