שאלתי בפורום הריון בסיכון ולא ענו

שאלתי בפורום הריון בסיכון ולא ענו

מקווה שכאן יהיו יותר תגובות התקשרו אלי מטעם הרופא שלי שנמצאו לי רמות גבוהות של חלבון בשתן (באיסוף שתן של 24 שעות) אני שבוע 38.6 הרופא שלי יהיה רק ביום חמישי (עוד יומיים) ורק אז אני אראה אותו. יש לי קרישיות יתר שאינה מטופלת, אלא אני אקבל רק טיפול מונע לאחר הלידה. אולטרסאונד שעשיתי היום יצא תקין עם הערכת משקל 3,100. יש אומנם עליה במשקל אבל די איטית. כלומר כל ההריון ההערכת משקל התאימה בדיוק לשבוע שהייתי בו וכעט זה מתאים לשבוע - שבועיים פחות. בנוסף, יש פחות תנועות, אמנם הצלחתי בכח לספור חמש לאחר האוכל, אבל הם די חלשות. אני קצת בלחץ מזה, האם יש סיבה לדאגה?
 

חמדת35

New member
לגבי התנועות - הבנתי שלא חשובה העוצמה

אלא פשוט לספור. אבל אני במצבך הייתי מתעקשת לשוחח עם רופא - או עם הרופא שלי או עם רופא אחר במרפאה. ואם אין - אז הייתי ניגשת למוקד או למיון.
 

shlomi1978

New member
אני גם הייתי ניגשת למיון, או לפחות למדוד לחץ

דם ולשלול רעלת הריון
 
גם לי בעיית קרישיות (אך מטופלת תוך

כדי הריון) לא הייתי לוקחת סיכון וניגשת להיבדק במיון, בטח אם יש האטה בהתפתחות העובר...
 

לירי0912

New member
נראה לי שכדאי ליתר ביטחון להיבדק

בהקדם וכמו שכבר נכתב לשלול רעלת הריון...יש סמינים נוספים? בצקות, יתר לחץ דם?
 

yrd

New member
הייתי ניגשת למוקד / מיון

חלבון בשתן עלול להיות סימן לרעלת הריון ולדעתי לא כדאי להמתין כדי לשלול את קיומה (וכמובן שאם היא כן קיימת אז בכלל בכלל לא כדאי לבזבז זמן). וזה עוד לפני שאני מתייחסת לשאר הנתונים שציינת.
 

yrd

New member
אולי את יכולה להתקשר למוקד של קופת החולים שלך

אולי את יכולה להתקשר למוקד של קופת החולים שלך ולנסות לדבר שם עם אח/ות? אני ממש לא מבינה גדולה בתחום רעלת ההריון ולכן באופן אישי לא הייתי לקוחת סיכונים וכן הולכת להיבדק. חייבת לציין שנראה לי שגם את לא ממש בקיאה בתחום ונראה שהנושא לא נותן לך מנוח (ובצדק לדעתי), אז לא עדיף לבדוק? מהמעט שאני יודעת - חלבון בשתן זה לא דבר טוב ובהחלט מצריך בירור.
 

C a l a n y a

New member
בשבוע שלך את כבר לא צריכה הפניה/ט 17

לדעתי, קפצי למיון בבית חולים שיבדקו אותך.
 
../images/Emo207.gif אולי מישהי יודעת ../images/Emo35.gif

כל אחד אומר משהו אחר, אפילו במכבי כששאלתי לא נתנו לי תשובה ברורה....וחד משמעית... נניח ואני בבית עם צירים והולכת למיון יולדות ושם בודקים אותי והכל בסדר... משחררים הביתה. הביקור הזה עולה לי כהוגן.... צריך טופס 17? משלמים ואח"כ מגישים את טופס 17? אולי צריך לגשת למוקד מכבי לפני מיון יולדות? אולי לא? לא מבינה
מי יודעת? והאם בירידת מים/ דימום- לא ישחררו חזרה היתה?
 

דפנהאי

New member
ירידת מים וצירים - מיון יולדות אמור לקבל אותך

ללא תשלום. צירים רואים ברישום של המוניטור, ותמיד את יכולה להגיד שהיו לך צירים בבית ובגלל האוירה בחדר יולדות הם נעלמו או נחלשו מאד. כנ"ל לגבי ירידת מים - את לא יכולה לדעת תמיד אם זו ירידת מים או המון הפרשות. אם את בשבע המתאים, ואת כבר שם בודאי, ואת מגיעה עם סיפור מסוג זה - את פטורה מדמי תשלום לחדר מיון. זה עד כמה שידוע לי.
 

yrd

New member
ממה שאני יודעת במקרים של

צירים (גם אם "מדומים"), דימומים וכמובן ירידת מים, מבוטחות מכבי ניגשות ישירות למיון. אמנם לא עשיתי את זה בעצמי אבל אחותי ניגשה למיון מס' פעמים בהריון ורק אח"כ הסדירה את הנושא הכספי. האמת - אני בכלל לא יודעת אם באזור בו אני גרה יש מוקד של מכבי כך שבעצמי גם הייתי ניגשת ישר למיון. בכל אופן, בד"כ במקרה שמתעוררת בעיה יש זמן להתקשר למוקד של מכבי ולברר באופן פרטני מה צריך לעשות. יכול להיות שעניין המוקד/מיון והנושא הכספי קשור לשבוע ההריון או לבעיה בה נתקלת, ואחרי שמתארים בטלפון למוקד את הסיטואציה (שבוע ההריון וכו') הם אמורים להגיד לך כיצד לפעול.
 
למעלה