טור-הלוך ושוב. חצי טור-כיוון אחד.שאלות:
1. האם יש סיבה מיוחדת, בגינה נוטים חלק מנהגי "דן" להפעיל את שילוט הקו באוטובוסים בצורה מוזרה - 5_5 ולא 55_ למשל (באגד לא נתקלתי בזה מעולם)? 2. מישהו מוכן לעזור לי עם הסברים למושגים "טור" ו-"חצי-טור" ?
תודה, זה מאשש את מחשבתי,טור-הלוך ושוב. חצי טור-כיוון אחד.
למה ריק?תודה, זה מאשש את מחשבתי,
אבל - לא חבל על הנסיעה חזרה עם אוטובוס ריק?
תן לי להבין...למה ריק?
חצי טור זה בדיוק חצי מטור שלם. למה לנסוע ריק? לא זאת הכוונה במושג חצי טור. אבל לעומת זאת בשעות מסויימות אכן יש סידורים שעושים סידור של חצי טור + חוזר ריק כדי לתגבר את הנסיעות בכיוון הלחץ. ואין בכך בזבוז אלא תועלת.
באגד זה אמנם שונה מאשר בדןתן לי להבין...
אם נהג עושה קו 261 מכרמיאל למרכזית המפרץ, ממשיך בקו 103 לחוף הכרמל, חוזר ב-103 ונוסע לכרמיאל בסופו של יום בקו 261, ניתן לומר כי הוא עשה שני חצאי טורים (261 בכל כיוון) וטור אחד (103 הלוך-חזור)?
עכשיו ירדתי לסוף דעתך.באגד זה אמנם שונה מאשר בדן
אבל גם בדן יש סידורים כאלה שמחליפים קווים ובכל מקרה לפי הדוגמה שנתת מה שהנהג הזה עשה זה טור בקו 103 וטור בקו 261 כי לא היתה לו שום נסיעה ריק לפי הדוגמה וזה שבאמצע היה לו טור בקו אחר לא משנה את העובדה שהוא עשה טור בקו 261 וטור בקו 103. ודרך אגב, היה לי ידיד מאגד לפני הרבה שנים שהיה מחולון והיה מתחיל את יום עבודתו בחצי טור בקו 84 מחולון לתחנה מרכזית ת''א ומשם היה עושה חצי טור 901 לחיפה ובחיפה טור באיזה קו פנימי (לא יודע איזה) וחוזר לתל אביב בקו 901 ומתל אביב עוד חצי טור באיזה קו לבת ים ושם היה מסיים את יום העבודה ככה במשך הרבה שנים.
גם וגם.עכשיו ירדתי לסוף דעתך.
המושג "סידור קבוע" נפוץ באגד, או שנהגים עובדים על סידורים באופן אקראי?
הסידור של 86-977-01 של אגד צפתבאגד זה אמנם שונה מאשר בדן
אבל גם בדן יש סידורים כאלה שמחליפים קווים ובכל מקרה לפי הדוגמה שנתת מה שהנהג הזה עשה זה טור בקו 103 וטור בקו 261 כי לא היתה לו שום נסיעה ריק לפי הדוגמה וזה שבאמצע היה לו טור בקו אחר לא משנה את העובדה שהוא עשה טור בקו 261 וטור בקו 103. ודרך אגב, היה לי ידיד מאגד לפני הרבה שנים שהיה מחולון והיה מתחיל את יום עבודתו בחצי טור בקו 84 מחולון לתחנה מרכזית ת''א ומשם היה עושה חצי טור 901 לחיפה ובחיפה טור באיזה קו פנימי (לא יודע איזה) וחוזר לתל אביב בקו 901 ומתל אביב עוד חצי טור באיזה קו לבת ים ושם היה מסיים את יום העבודה ככה במשך הרבה שנים.
דרך אגב, קו 901 כבר לא קיים שנים.באגד זה אמנם שונה מאשר בדן
אבל גם בדן יש סידורים כאלה שמחליפים קווים ובכל מקרה לפי הדוגמה שנתת מה שהנהג הזה עשה זה טור בקו 103 וטור בקו 261 כי לא היתה לו שום נסיעה ריק לפי הדוגמה וזה שבאמצע היה לו טור בקו אחר לא משנה את העובדה שהוא עשה טור בקו 261 וטור בקו 103. ודרך אגב, היה לי ידיד מאגד לפני הרבה שנים שהיה מחולון והיה מתחיל את יום עבודתו בחצי טור בקו 84 מחולון לתחנה מרכזית ת''א ומשם היה עושה חצי טור 901 לחיפה ובחיפה טור באיזה קו פנימי (לא יודע איזה) וחוזר לתל אביב בקו 901 ומתל אביב עוד חצי טור באיזה קו לבת ים ושם היה מסיים את יום העבודה ככה במשך הרבה שנים.
910 הוא "יצור כלאיים"דרך אגב, קו 901 כבר לא קיים שנים.
לפני מספר שנים קו 901 בוטל. קו 910 החל בשנים האחרונות - פחות מעשור. יש לי מפה של אגד מאמצע שנות התשעים, בה קו 910 לא מופיע.
910 הוא "יצור כלאיים"
שאיחד שני קווי אקספרס - 980 ממסוף ארלוזרוב לחיפה ובחזרה, ו 901 מתחנה מרכזית חיפה לתל-אביב וחזרה. כמות הנוסעים, כנראה לרכבת יש חלק בכך, בכל אחד מהקווים לא הצדיקה, כנראה, את קיומו באופן עצמאי, ולכן שני הקווים אוחדו תחת 910. סתם השערה.
הכניסה של 910 לתוך המסוף טיפשית910 הוא "יצור כלאיים"
שאיחד שני קווי אקספרס - 980 ממסוף ארלוזרוב לחיפה ובחזרה, ו 901 מתחנה מרכזית חיפה לתל-אביב וחזרה. כמות הנוסעים, כנראה לרכבת יש חלק בכך, בכל אחד מהקווים לא הצדיקה, כנראה, את קיומו באופן עצמאי, ולכן שני הקווים אוחדו תחת 910. סתם השערה.
צודק ב- 100%הכניסה של 910 לתוך המסוף טיפשית
לא ברור לי מה התועלת בכך אם הקו עוצר ממילא גם בתחנה שבדרך נמיר, הנמצאת במרחק של כ-100 מטר מהתחנה שבמסוף. הכניסה של האוטובוס אל תוך המסוף סתם מעכבת ומיותרת לחלוטין.
כנ"ל קו 72 של דןהכניסה של 910 לתוך המסוף טיפשית
לא ברור לי מה התועלת בכך אם הקו עוצר ממילא גם בתחנה שבדרך נמיר, הנמצאת במרחק של כ-100 מטר מהתחנה שבמסוף. הכניסה של האוטובוס אל תוך המסוף סתם מעכבת ומיותרת לחלוטין.
הכניסה של 72 היא שמום שהוא מחליף אתכנ"ל קו 72 של דן
שמום = משוםהכניסה של 72 היא שמום שהוא מחליף את
קו 12 שתחנת המוצא שלו היתה תחנת הרכבת, והיות שמסלולו של 72 חופף בשעות היום למסלולו של קו 12 ז"ל הרי שנקודת האיסוף נשארה בכניסה לתחנת הרכבת.
לא חידשת דברהכניסה של 72 היא שמום שהוא מחליף את
קו 12 שתחנת המוצא שלו היתה תחנת הרכבת, והיות שמסלולו של 72 חופף בשעות היום למסלולו של קו 12 ז"ל הרי שנקודת האיסוף נשארה בכניסה לתחנת הרכבת.
נכון מאוד.הכניסה של 910 לתוך המסוף טיפשית
לא ברור לי מה התועלת בכך אם הקו עוצר ממילא גם בתחנה שבדרך נמיר, הנמצאת במרחק של כ-100 מטר מהתחנה שבמסוף. הכניסה של האוטובוס אל תוך המסוף סתם מעכבת ומיותרת לחלוטין.
באגד כרמיאל יש הרבה סידורים כאלהתן לי להבין...
אם נהג עושה קו 261 מכרמיאל למרכזית המפרץ, ממשיך בקו 103 לחוף הכרמל, חוזר ב-103 ונוסע לכרמיאל בסופו של יום בקו 261, ניתן לומר כי הוא עשה שני חצאי טורים (261 בכל כיוון) וטור אחד (103 הלוך-חזור)?
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.